Oregistrerad Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Testar blåbär / Texas Pecan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 39 minuter sedan, skrev audirs2: Hellevete vad liten bildskärm herrn fick! Cromad och allt! Är man född fotograf så är denna det minsta jag kunde bidra med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Musslor och pommes på Akkurat med frugan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 ... hejar tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Min berömda grill visade sig inte klara en sommar till så det blev att köpa en ny. Och en värmare till kvällarna blev det oxå, bra värme per krona på den här. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Inte idag men igår.Hemresan from hell.Slutade med hotell.Numera står LOT på min svarta lista.Iallafall den ruten hem från Krakow via Warsawa den strular nästan alltid.Brutala kötider vid transfer desk.40meter kö som inte syns på bilden. Erbjuden hotell 46km från flygplatsen.Blev en promenad över gatan till renesance istället.Där checkade jag in i kalle anka sviten. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Gör samma som många andra föräldrar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Lot / Nordica skulle lyft 08:05 men bestämde sig för att "vänta" till 08:35Sedan vid ankomst så kastade dom ner den CRJ900 i backen (praxis) fick en studs (praxis) planet lutar 15 grader (standard) och så full motor och takeoff, nytt försök.20minuter till.Sedan taxi i 200km/h över hela Arlanda. Stark start för att skruva upp resten av dagen i deras schema. Toppat med buss till gate.Buss även i Warsawa såklart.Nu är jag klar med Lot/Nordica.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Bilden.Jakan emot viksjö.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Nu blev det spej igen. Strategiskt lite i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Live and direct från middagabordet: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Mötesfika Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Hej Roar mig på lokal.. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Blir en tur till Finland med den ikväll, kör vidare till Närpes imorgon och vidare till Jakobstad på fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 12, 2019 Dela Inlagd Juni 12, 2019 Vinprovning och lite småtugg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 ... tar en kall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 kvalitetstestar ett av företagets utrymmen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 kvalitetstestar ett av företagets utrymmen enisRiktigt bra bild du fick till. Vad hade du för bländare och slutartid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 18 timmar sedan, skrev Tallviking: Mötesfika Bara höjdare som vanligt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 13 timmar sedan, skrev MickeN: Blir en tur till Finland med den ikväll, kör vidare till Närpes imorgon och vidare till Jakobstad på fredag. Själv provar vi Silja "Tallinkki" mot Helsingfors i morgon fredag! Skall faktiskt träffa en svensk major som har sommar stuga vid Saimen kanalen som går mot Sovjet! Denna major var chef på Karlberg före sin pension! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 Mpr träffen tydligen inställd. Bara att åka hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 Promenixar genom stan... The Boys in Blue är ute å leker med dronen på lunchen... Högre Samskolan skall strax springa ut... många överklassungar på samma ställe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 Kör lite häng i loungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 6 timmar sedan, skrev Enis: kvalitetstestar ett av företagets utrymmen enis Har du ingen skam i kroppen? Lägga ut en sådan bild. Strumpor i dessa skor. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 4 timmar sedan, skrev Khonis: Mpr träffen tydligen inställd. Bara att åka hem. Typiskt BTT “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu