samet Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 (ändrad) Precis varit på Arlanda... där var även benutrymmeskungen @andrejsdenruskige... han har börjat med en ny grej... som statuskund får han gratis ta med ett specialbagage... så tydligen resee han nu alltid med en bilbarnstol... bara för att det är gratis! Ändrades Juni 9, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 4 minuter sedan, skrev samet: Precis varit på Arlanda... där var även benutrymmeskungen @andrejsdenruskige... han har börjat med en ny grej... som statuskund får han gratis ta med ett specialbagage... så tydligen resee han nu alltid med en bilbarnstol... bara för att det är gratis! En påse kostar 50kr eller nåt. Som Diamond så är det gratis. för att maximera fördelarna så brukar jag alltid flyga med barnstol. Det ör lite jobbigt i Norge och ser småkonstigt ut när jag kommer med barnstolen till kontoret. Men men, man ska utnyttja fördelarna till max. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 14 timmar sedan, skrev samet: Tack så mycket. Nu tar vi detta en gång till. Långsamt. I det röda huset nära Maden har jag inte bott på 15år. Dock äger jag en annan fastighet där jag bor som ligger i samma kommun. Detta huset som jag nu klippt gräsmattan på, där har jag bott till och från sedan februari 2018, det ligger i Huddinge. Dock skall jag flytta från det till ett annat hus i Uppsala i sommar där jag fortsättningsvis bor till och från. Min far bor kvar i det röda huset. Han har bott där i 36år nu. Den gröna kanoten är sedan 10år borta, den skänkte far bort till några som ville ha den. Känner fortfarande inte Lars och Nong och har inga ambitioner på att börja göra det heller. Ha en god kväll! Ok då är det din far som jag vinkat åt i alla år Är du säker ¨på kanoten Har för mig den hängde på väggen förra året .Men du bor väll i Älvängen fortfarande tycker jag känner igen husen när man kör upp vårlöksvägen till slutet Nåja det är ju inte min bissnis Nåväl idag lärde jag gumman att åka tåg från Gamlestadens station till Älvängen ( hon ska besöka väninnan i morgon då jag är på gymmet ) Skitväder i Götet idag 14 grader och ösregn då och då Ett varmt bad och ett par fulöl så är man på G igen med lite musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 Precis varit på Arlanda... där var även benutrymmeskungen [mention=3653]andrejsdenruskige[/mention]... han har börjat med en ny grej... som statuskund får han gratis ta med ett specialbagage... så tydligen resee han nu alltid med en bilbarnstol... bara för att det är gratis! 12:35 idag flög jag SAS till Krakow.Så mycket MPR på Arlanda idag.Nu på väg till Slovakia med bil.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 Bakom pelaren. Det är där det händer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Dags att hoppa vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Går ner till frukost.Utsikt från trapphuset.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Firar med en dyrfika första dagen på en två veckors semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Snipp snapp slut nu är Sweden rock slut. Bra som vanligt. Avslutade med att se Rainbow med surgubben Ritchie BlackmoreSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 BT in på verkstaden igen... El knas..Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Dags att lämna denna ort hitta en pelare men det hjälpe inte, inget insläpp i loungen Man kanske måste ta i trä också AGA kan vara mycket, eldon, gas och spisar... dags för en spistråd igen kanske in i dimman i BoRlänge eller vad vill de informera om? sideär ja ombord men man kanske skulle byta plats 😋 Va FN det fungerar ju, uppgraderad med värsta benutrymme och lyxklädsel enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Tar en paus i Upplans Väsby... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 5 timmar sedan, skrev Peolito: Snipp snapp slut nu är Sweden rock slut. Bra som vanligt. Avslutade med att se Rainbow med surgubben Ritchie Blackmore Skickat från min iPhone med Tapatalk hur var det? Är ju en gammal hjälte men youtubeklippen jag sett från ”Rainbow 2019” är inte roliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Och jag sitter här och pysslar i köket.. Det fanns ju kvar av köpepotatissalladen vi fick gratis för att jag är trogen kund på Maxi, men den måste ju fräschas till! Hackad rödlök, kapris och dijon.. Ett halvt äpple, svenskt såklart åkte också i.. Sisådär, kryddades med nymalen svartpeppar och pyntades med basilika.. tror att det blir fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 hur var det? Är ju en gammal hjälte men youtubeklippen jag sett från ”Rainbow 2019” är inte roliga. Konserten blev en 3 av 5. Sångaren håller inte som de andra som Ian Gillan, Dio och Joe Lynn Turner. Surgubben orkade inte med gitarrsolot i Star gazer. Men ändå kul att höra många gamla låtar och förstås smoke on the water.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 10, 2019 Dela Inlagd Juni 10, 2019 Kollar matchen via IPTV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Ahh min reliever inbound från Hongkong/Bali..😁💫👌👌✈️ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 18 timmar sedan, skrev Peolito: Snipp snapp slut nu är Sweden rock slut. Bra som vanligt. Avslutade med att se Rainbow med surgubben Ritchie Blackmore Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja tyvärr har den där surbubblan gjort många av sina fans besvikna ... bland annat genom att vägra kliva in på scenen när dom ska dra extranumrena !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Äntligen dags för den stora dagen på KS[emoji123][emoji106]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Äntligen dags för den stora dagen på KS[emoji123][emoji106]Skickat från min SM-N960F via TapatalkLycka till.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Hej Tagit ut resten av veckan som semester, då det var kvar 12 eller 16 dagar från förra året. Leo och Leoina spelar fotboll på skolan efter jobbet. Snygg räddning Leo! Eller vad det nu heter på fotbollstermer. Regnat vid skolan. Och en farm finns det vid skolan. Grönt och fint.. Så det blev en överraskning för dom när far kom och hämtade dom från skolan. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Beundrar utsikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 On 2019-06-10 at 06:12, skrev Khonis: Dags att hoppa vidare. Hellevete vad liten bildskärm herrn fick! Cromad och allt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 Precis nyss, skrev audirs2: Hellevete vad liten bildskärm herrn fick! Cromad och allt! Titthål till toaletten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2019 Dela Inlagd Juni 11, 2019 21 timmar sedan, skrev samet: Tar en paus i Upplans Väsby... HårdrocksVäsby heter det väl? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu