Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 38 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Liit....... Va fan e husse? Jo, här e dom......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 2 timmar sedan, skrev BanFang: Jajamen 4,2 ton Jag gissar på att de paketerar mat i de lokalerna. Troligtvis färdig produkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Försöker ta mig tillbaka till hemmabasen...... Never ending story......... Mmmmmm, gyros........😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Man får offra sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 11 minuter sedan, skrev Khonis: Man får offra sig. Tur att du tar en för laget. Det flygs alldeles för lite och det flygs allt för lite Biz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 12 timmar sedan, skrev Tommy: Har du inga bilder på början av förra vecka, för att kompensera? MVH Jodå, lite eländesbilder.... Maestro och Tyske chef/ technical manager. Sen lite maskinelände, du ser vad det är för något....inte bara sötebrödsdagar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Hej Sitter just nu på Peppina @Crystal Veranda och har ångest.. Så fick in en kall Asahi.. Smakar alltid bra.. Inte mycket folk nu.. Där kom ostbrickan.. Och min Parma pizza. (försvar äter fem dagar i veckan Thaimat). Ångesten kommer av att jag inte kan välja vilken färg jag skall ha.. Röd? Eller svart... Ha en kanonbra dag.. :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Började dagen med att klippa ängen utanför huset... Lite frulle... Å nu slapp i soffan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Började dagen med att klippa ängen utanför huset... Lite frulle... Å nu slapp i soffan... Tycker inte klippningen håller PGA tourens standard. Känns som att jag behöver fixa till det sista lilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 35 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tycker inte klippningen håller PGA tourens standard. Känns som att jag behöver fixa till det sista lilla. Du är välkommen. Laddar batteriet till trimmern, så kan du ta kanterna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Var förbi återvinningen innan de stängde så han med en liten sightseeingtur innan frugan slutar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 4 timmar sedan, skrev samet: Började dagen med att klippa ängen utanför huset... Lite frulle... Å nu slapp i soffan... Grattis till flytten fint ställe där Ska dit i morgon Maden sambons kompis från Ubon bor där plus en till Nogn och Lars på vårlöksvägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 (ändrad) Om 5 månader står jag på bechen I Bangsale med en kall Chang med det här skit vädret så längtar man dit Undrar vad Marlen Ermans dotter Greta säger om klimat krisen i år Ändrades Juni 8, 2019 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Tröstar mig med en liten konjagare på maten då man inte kunde gå på bal idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tröstar mig med en liten konjagare på maten då man inte kunde gå på bal idag Liten? Det där är minst en 8:a. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Liten? Det där är minst en 8:a. Det är en liten i vissa kretsar 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Lite bubbel till en stabil film... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Dricker fulöl bakom en pelare och hoppas på tur... / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Frugan fick för sig att vi skulle kvällshandla lite.. Sagt och gjort och det var ju ett genidrag skulle det visa sig. Svensk sill! Under alla de år jag bott här nere har jag bara hittat det en gång förut på Villa Market (för väldigt längesen) och jag brukar kika efter det. Fem burkar blev det med rätt bra bäst-före-datum; September och December 2019. Nu hade de alltså fått in en laddning på Friendship så jag ville bara tipsa om det om någon annan är sugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Tar en till för laget. Qsuite första gången. Riktigt bra. Sett till priset galet bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Så jag hade hängt ut alla möjliga skyltar som fanns i rummet att man inte ville ha städning och stör inte.... Likt förbannat stövlade städerskan in kl. 09:00 i morse med efterföljande bakfull utskällning.....😱 Så när jag nu för en stund sedan dansade in i rummet, likt Fred Astair, så hade de ändå vart här å pillat.....😠 Oerhört irriterande men jag orkade inte bry mig, så jag tog en dusch innan läggdags...... Det blev lite immigt i badrummet men kan detta vara en ursäkt från en skamsen städerska eller har jag halva inne hos ngn annan beundrare?.......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev clion: Grattis till flytten fint ställe där Ska dit i morgon Maden sambons kompis från Ubon bor där plus en till Nogn och Lars på vårlöksvägen Tack så mycket. Nu tar vi detta en gång till. Långsamt. I det röda huset nära Maden har jag inte bott på 15år. Dock äger jag en annan fastighet där jag bor som ligger i samma kommun. Detta huset som jag nu klippt gräsmattan på, där har jag bott till och från sedan februari 2018, det ligger i Huddinge. Dock skall jag flytta från det till ett annat hus i Uppsala i sommar där jag fortsättningsvis bor till och från. Min far bor kvar i det röda huset. Han har bott där i 36år nu. Den gröna kanoten är sedan 10år borta, den skänkte far bort till några som ville ha den. Känner fortfarande inte Lars och Nong och har inga ambitioner på att börja göra det heller. Ha en god kväll! Ändrades Juni 8, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 19 minuter sedan, skrev samet: Tack så mycket. Nu tar vi detta en gång till. Långsamt. I det röda huset nära Maden har jag inte bott på 15år. Dock äger jag en annan fastighet där jag bor som ligger i samma kommun. Detta huset som jag nu klippt gräsmattan på, där har jag bott till och från sedan februari 2018, det ligger i Huddinge. Dock skall jag flytta från det till ett annat hus i Uppsala i sommar där jag fortsättningsvis bor till och från. Min far bor kvar i det röda huset. Han har bott där i 36år nu. Den gröna kanoten är sedan 10år borta, den skänkte far bort till några som ville ha den. Känner fortfarande inte Lars och Nong och har inga ambitioner på att börja göra det heller. Ha en god kväll! Men nu ska du väl inte vara så vrång.Maden och Huddingehuset ligger ju nästan grannar?. Tyckte jag såg dig i den gröna kanoten igår? Ps: hälsa Lasse och Nong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 15 timmar sedan, skrev Fantomen: Frugan fick för sig att vi skulle kvällshandla lite.. Sagt och gjort och det var ju ett genidrag skulle det visa sig. Svensk sill! Under alla de år jag bott här nere har jag bara hittat det en gång förut på Villa Market (för väldigt längesen) och jag brukar kika efter det. Fem burkar blev det med rätt bra bäst-före-datum; September och December 2019. Nu hade de alltså fått in en laddning på Friendship så jag ville bara tipsa om det om någon annan är sugen. 218 baht styck! Fast har man längtat länge är det helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 9, 2019 Dela Inlagd Juni 9, 2019 12 timmar sedan, skrev samet: Detta huset som jag nu klippt gräsmattan på, Jag rekommenderar omedelbar försäljning. Hus bör inte vara gräsbeklädda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu