Guest jlh66 Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Minnesluckor, tror jag blev sexuellt utnyttjad ivf för böngrodden var skinnflådd dagen efter haha,ja det kan kännas i makaronen om den har en ordentlig bedövning före nattens övningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Smuttat i mig en flaska rödtjut behövde fylla på de röda blodkropparna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Jösses,vi har nästan samma kakel och bänkskivor Kakel från Rocks Tile och bänkskiva med laminat från LG Collection, mycket nöjd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Lämnar du bara din nya mankini hemma så ska du få smaka en finwirre eller två . Deal! Men bar underkropp är fortfarande ok eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Deal! Men bar underkropp är fortfarande ok eller? Har aldrig sett dig med påklädd underkropp...så javisst. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Funderar på vad som skall få äran att rulla runt i gommen och ge mig en härlig yrsel.. Hp'n som jag köpte till mig själv idag för ett gott jobb senaste tiden... Eller Yamazakin som älskade frun köpte till mig för ett gott jobb i sängen Kanske blir det fulwirren den gode J666 släpade med sex flaskor av en vacker dag för ett tag sedan. .image.jpg Näää fulwirre åt fult folk så den får måne och M33 ta hand om...en hp tar en HP givetvis. Hej hopp gummisnopp... image.jpg Jag är inte kräsen bara det ger yrsel duger det och m33:an smuttar ju på godsaker jag bara sett på film Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Jag är inte kräsen bara det ger yrsel duger det och m33:an smuttar ju på godsaker jag bara sett på film Det är yrseln som är det viktigaste, säger man annat ljuger man . M33 dricker allt som är gratis Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Det är yrseln som är det viktigaste, säger man annat ljuger man . M33 dricker allt som är gratis Så sant som det är sagt,finsprit är för tuppar,vi karlar dricker brännvin Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Så sant som det är sagt,finsprit är för tuppar,vi karlar dricker brännvin eller minimjölk...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 eller minimjölk... Dåligt med minin oxå,jag försöker trappa ner.Det är nog med laster nu,listan är lång men om 15-20 år är jag nog körklar igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 skannar forumet och har satt klockan på ringning 01.00 för slutspels hockey i NHL New York Rangers _ Philadelphia Flyers Sen om jag kan hålla googlesen uppe så kommer St Louis Chicago Blackhawks 02.05 Jäklar vilken skillnad mot SHL När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 Åker hem till kära Svedala Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 (ändrad) Åker hem till kära Svedala ÖÖÖrrrrrrrrbrrrrrrooooo Välkommen hem till våren Ändrades April 17, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 17, 2014 Dela Inlagd April 17, 2014 ÖÖÖrrrrrrrrbrrrrrrooooo Välkommen hem till våren Tackar Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Jag beställde en telefon på nätet härom dan, från en vad jag trodde Svensk sida... När jag nu kollade på DHL:s tracking sida såg det ut så här... Fraktsedelsnummer: Lämnat DHLs station i HONG KONG - HONG KONGPrenumerera på försändelseaviseringar fredag, April 18, 2014 klockan 05:25 Avsändarområde: HONG KONG - TOKWAWAN - HONG KONG Destinationsområde: ARLANDA - ALVSJO - SWEDEN 1 Kolli fredag, April 18, 2014 Ort Tid Kolli 4 Lämnat DHLs station i HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:25 1 Kolli 3 Hanterad i HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:48 1 Kolli 2 Anlänt till DHLs sortering i HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:16 1 Kolli torsdag, April 17, 2014 Ort Tid Kolli 1 Försändelse hämtad HONG KONG - HONG KONG 18:40 1 Kolli Hehe så fel man kan ta, Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Öppnade precis ett paket med ett par böcker jag hade beställt. En av böckerna hade ett något större format än vad jag räknat med, inget man stoppar i manbagen på väg till stranden direkt Var även signerad vad det nu skall vara bra för... IMG_1305.jpg Tycker att en man i din kaliber borde skaffa lite mer designade högtalare. Everything But The Box bör vara i din ägo inom kort och Bose skänkes till någon stackare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Slavdrivare... Haha, det har vi ju sett tidigare...intern humor i mitt eget huvud kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Tycker att en man i din kaliber borde skaffa lite mer designade högtalare. Everything But The Box bör vara i din ägo inom kort och Bose skänkes till någon stackare. Det har du rätt i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 (ändrad) Tycker att en man i din kaliber borde skaffa lite mer designade högtalare. Everything But The Box bör vara i din ägo inom kort och Bose skänkes till någon stackare. Nu har du ställt till det för mig, började självklart att kolla på nya högtalare. B&O Beolit är ju löjligt snygga Ändrades April 18, 2014 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Nu har du ställt till det för mig, började självklart att kolla på nya högtalare. B&O Beolit är ju löjligt snygga 1290921_Beolit12_yellow_1.jpg Sluta blänga på högtalare..Pizzan/Haltas/Paddingtons öppnar snart... och nu skiner solen med.. Btw, kom upp och tränade i morse Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Försöker utröna hur många delar som är kvar sedan sonen lånat verktygslådan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Taket klortvättat och alla lister borttagna Dags att börja spackla Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Taket klortvättat och alla lister borttagna Dags att börja spackla P1030026.JPG Ha. Jag ser en stege där, å sådan behöver f-n inte du. Slutsats: Du sitter med en GT å stackars frugan får slita... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Taket klortvättat och alla lister borttagna Dags att börja spackla P1030026.JPG Nu blev jag svett på långfredan och allt.Får nog ta en napp tills maten är klar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 18, 2014 Dela Inlagd April 18, 2014 Ha. Jag ser en stege där, å sådan behöver f-n inte du. Slutsats: Du sitter med en GT å stackars frugan får slita... Du är bara avundsjuk ! Kom hit skall jag lära dig hur man gör för att "planera" sitt "arbete" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu