Enis Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 FI FN vilket väder framsidan på kåken baksidan på kåken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 This isMy Lifestyle No nono Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Idag dricks det stora mängder blandat, gratis såklart Kanske tvättar tasken senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 Kökstjänst... Tack för denna lilla fläkten! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det är ett luftkylt vätskekylaggregat som normalt kyler en 30% etylenglykolblandning. flebbe verkar vara lättroad ☺ Ändrades Juni 6, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 (ändrad) Slappar lite på balkongen å kyler av mig......... Ändrades Juni 6, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 6, 2019 Dela Inlagd Juni 6, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Slappar lite på balkongen......... Sabbai sabbai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 On 6/6/2019 at 4:42 PM, Enis said: lunchdate med dottern enis Jag har ju 3st. söner i vuxen ålder......aldrig att dom sitter och surfar på mobilen när vi träffas. Bor i Thailand sedan många år.....samma här. Totalförbud att hålla på med mobilerna när vi käkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 13 minuter sedan, skrev thomas001: Jag har ju 3st. söner i vuxen ålder......aldrig att dom sitter och surfar på mobilen när vi träffas. Bor i Thailand sedan många år.....samma här. Totalförbud att hålla på med mobilerna när vi käkar. Okej.... jag fotade henne, hon fotade mig.... ... vem vet vem av oss som finns i morgon! enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 15 minuter sedan, skrev thomas001: Jag har ju 3st. söner i vuxen ålder......aldrig att dom sitter och surfar på mobilen när vi träffas. Bor i Thailand sedan många år.....samma här. Totalförbud att hålla på med mobilerna när vi käkar. Nu är det lite skillnad på att äta och att besöka donken eller max... Men hemma vid matbordet eller på resturang är det trevligt att lägga telefoner åt sidan.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 17 minuter sedan, skrev Enis: Okej.... jag fotade henne, hon fotade mig.... ... vem vet vem av oss som finns i morgon! enis Man får vara glad över att hon inte visade fingret 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 On 2019-06-06 at 14:02, skrev Luke the Drifter: Yes ! Just nu sitter jag på bussen på väg till gamla hotell O'Henrys i Sickla. Luke the Drifter Om du kollar ut genom rutan till höger så ser svetsrök från min verkstad? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Checkar in........ MEN........ Vem fan har en fyrkantig röv och har ingen fattat åt vilket håll skethuspappret skall rullas ut?.........😤 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Fan, jag öppnade chipspåsen i fel ände...😠 Hur fan skall jag nu kunna äta när allt blivit bakvänt? Får man bottensmulorna först nu eller?😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, jag öppnade chipspåsen i fel ände...😠 Hur fan skall jag nu kunna äta när allt blivit bakvänt? Får man bottensmulorna först nu eller?😂 Då får du ligga ner och äta chipsen. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 7 minuter sedan, skrev Stoneys: Då får du ligga ner och äta chipsen. 😉 Nä, jag gör en naem kang (stavning?) och hänger i knävecket ovanför.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 11 minuter sedan, skrev Bibben: Tack för tipset....... Har lagt en beställning med hemkörning till Globen hotell......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Fan, jag öppnade chipspåsen i fel ände...[emoji34] Hur fan skall jag nu kunna äta när allt blivit bakvänt? Får man bottensmulorna först nu eller?[emoji23] Vafan!Ser ju helkorkat ut när man trär den över huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Krök på huvudkvarteret........😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Liit....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 On 2019-06-06 at 07:57, skrev andrejsdenruskige: Tycker att det ser litet ut. Verkar vara någon hobbyverksamhet 😎 Ska man jobba med kyla så ska det vara ordentligt kallt. Kväve är bra då. Jajamen 4,2 ton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 Precis nyss, skrev BanFang: Jajamen 4,2 ton Ut med lite N2 och lek. Man kan ha fantastiskt roligt med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 7, 2019 Dela Inlagd Juni 7, 2019 On 2019-06-04 at 21:14, skrev Soengsang: Vissa kvällar är hårda... Har du inga bilder på början av förra vecka, för att kompensera? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu