Peolito Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Så vackert.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Frågan är vad jag gör här med bara tummar på händerna. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Fredagsfikar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Pausar i ledigheten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Hej Just nu har jag åkt bil från KL centrum till KUL. Härligt med Ferrari V8:a (Maserati) låter bra, och går bra. Sen provsmaka en öl på Thai loungen. Efter det en benutrymmes test på en Boeing 777-300ER på TG418 i ekonomi. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Bosse klipper gräset.. Och jag vårstädar uteplatsen! 😎🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Pöjken fryser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Besöker hotell gillet i Uppsala. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 En liten munsbit och fuskbubbel med flaggan i topp efter några timmars jobb med vårstädning och blomsterplantering.. Underbart! 💕🌹🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 1 minut sedan, skrev ellim63: fuskbubbel Nä, nu måste jag korrigera dig. Det är äkta bubbel. Kanske tänker du på fuskChampagne, då har du rätt. Skål förresten. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 3 minuter sedan, skrev Bibben: Nä, nu måste jag korrigera dig. Det är äkta bubbel. Kanske tänker du på fuskChampagne, då har du rätt. Skål förresten. Jo jag vet, fast det är ju inte champagne även om det är champagnemetoden.. Trevlig helg till dig också, skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Har lagat ärtsoppa med kött korv eller vad den nu heter Darlingen smaskade i sig en tallrik trodde jag alldrig ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Smaskar. Strax rummet och sen rulla hatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 31, 2019 Dela Inlagd Maj 31, 2019 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 5 hours ago, clion said: Har lagat ärtsoppa med kött korv eller vad den nu heter Darlingen smaskade i sig en tallrik trodde jag alldrig ha ha Upp med en bild på darlingen nu när hon äntligen är här Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Schize nån som har 5€? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 3 timmar sedan, skrev Khonis: Schize nån som har 5€? Räcker det inte med €3,5 ? Bara älskar en strut med pommes och husets majo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 7 timmar sedan, skrev Khonis: Schize nån som har 5€? 4 timmar sedan, skrev samet: Räcker det inte med €3,5 ? Bara älskar en strut med pommes och husets majo! Nog skall vi mprbröder kunna Sala i hop till 6 så du kan lyxa till det med calamari o scampi enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Leker hobbybonde vad ni en gör låt inte era thaidamer sätta ner thaimynta i jorden, värre en den värsta sortens ogräs enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Enis: Leker hobbybonde vad ni en gör låt inte era thaidamer sätta ner thaimynta i jorden, värre en den värsta sortens ogräs enis För sent men det luktar gott när man klipper gräset och så är ju Mojito gott! Ändrades Juni 1, 2019 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Körde gumman till dagens thaimat/godisförsäljning. Är någon i Uppsala och är sugen så är Ritargatan 6A det rätta stället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 24 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Körde gumman till dagens thaimat/godisförsäljning. Är någon i Uppsala och är sugen så är Ritargatan 6A det rätta stället HAr ni annonserat på några av ev olika Uppsalagrupper på FB /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Enis: HAr ni annonserat på några av ev olika Uppsalagrupper på FB /Enis Mårten brukar lägga på ut FB då det är i deras kvarterslokal. Själv visste jag ingenting för jag trodde hon skulle till Vaksalatorg i morse 😀 Ändrades Juni 1, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 Gled in för att ragga på @hamnoi fruga... men hon är inte inne... kanske upptagen med clirre redan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 1, 2019 Dela Inlagd Juni 1, 2019 16 timmar sedan, skrev C-dude: Klassiker Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu