Guest jlh66 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 6 timmar sedan, skrev audirs2: Till mitt försvar så kan jag säga att jag har svetsat pinne mycket lite dom senaste 40 åren, mest mig å tig, ringrostig e man! Jag bara skojar lite.Det där ser ju helt okej ut👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Agerar taxi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 1 timme sedan, skrev samet: Agerar taxi... Tur för dig att din donna inte läser här Erkänn att du står med ros i hand Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 29 minuter sedan, skrev Soengsang: Tur för dig att din donna inte läser här Erkänn att du står med ros i hand Min böna vet precis vad min roll är, är ju hon som bestämt den. -Kom och hämta mig! Nejdu... inga blommor, inga skyltar, inga flaggor. Jag är väldigt mainstream... gumman kallar mig för box. Inga utsvävningar eller känslor som spretar... Behövs att en av oss är lugn, kontrollerad och låter förnuftet styra istället för känslor. Vi kompletterar varandra bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Agerar taxi... Hmm känner igen det stället undrar om min halvtomma kaffekopp står kvar därborta till höger? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Fick ställa upp å äta söndagsfrukost... lite olika tider i kroppen... så olika önskemål om måltid... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Värmer upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Vilar på maten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: Värmer upp. Jag tror du får dra ner på de blå tabletterna..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Väntar in Finalen Elitloppet-19 Heja Reden & Kilström 🇸🇪 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Står i valet och kvalet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 25 minuter sedan, skrev BanFang: Står i valet och kvalet. Slå till med Fi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26, 2019 Dela Inlagd Maj 26, 2019 Hockey och dragracing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 För fyra veckor sedan opererade jag in ett hörselimplantat. Idag ska det aktiveras. Nu börjar en lång resa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Se men inte röra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: Se men inte röra... Ska nog se till att röra där snart. Blir nog på hemvägen från jobbet då det ska spenderas en natt på ARN. Snålfirman bokade dock Quality och inte Clarion eller Radisson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Håller på med kvällsvard kålpudding idag nu in i ugnen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Tuff dag på jobbet, då förtjänar man lite avkoppling... (tycker jag i alla fall) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 10 timmar sedan, skrev Abercrombie: För fyra veckor sedan opererade jag in ett hörselimplantat. Idag ska det aktiveras. Nu börjar en lång resa... Du har skrivit att du har problem med balansen? Har det att göra med hörseln? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 8 timmar sedan, skrev jlh66: Du har skrivit att du har problem med balansen? Har det att göra med hörseln? Ja, det är en biverkning av operationen, något som de allra flesta som gör ett cochleaimplantat drabbas av, mer eller mindre. För min del så blir det allt bättre, jag tränar dagligen på olika sätt för att återställa den. Somliga blir aldrig riktigt 100 procent igen, men det är nog ovanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 43 minuter sedan, skrev Abercrombie: Ja, det är en biverkning av operationen, något som de allra flesta som gör ett cochleaimplantat drabbas av, mer eller mindre. För min del så blir det allt bättre, jag tränar dagligen på olika sätt för att återställa den. Somliga blir aldrig riktigt 100 procent igen, men det är nog ovanligt. Krya på Dig 💜 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 Prövar på arbetarklassfärdmedel bilen snodd av dottern enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 Hej En vanlig dag i stjp8729's liv. Just har tittat ut genom fönstret.. Och ätit och druckit "gratis" på flygplatsen. Och nu provar benutrymmet på en Boeing 777-300ER som går till KUL. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Först på plats! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 29, 2019 Dela Inlagd Maj 29, 2019 Checkat in i presidentsviten Välkomtsgåvan är väl tilltagen Utsikten makalös Och biran är kall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu