B747 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 On 2019-05-17 at 11:15, skrev svampen: Tar en Pressbyrå ☕ i solen och kollar in Polisen kryllar av dom idag med insatts ledare och civilbilar ser ut som insats styrkan är på visit i Pennybridge nått på G ? 🚔 Ja du är ju tebax i stan.....ho ho. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Nu börjar det ordna till sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Skurar lite......... Fin skit det här......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Whiskey sour Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Snabbt idag. Planet tog mark 07:25 och 08:03 kom gumman ut genom porten 👍 Hon var väl sugen. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Måste lugna nerverna lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2019 Dela Inlagd Maj 23, 2019 Bishops som avslutning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Det är en dag i morgon också.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 On Thursday, May 16, 2019 at 21:29, skrev swedenfarang: Har darlingen kommit fram? Trivs hon i Sverige? Bra årstid att komma hit. Ja hon är här synd med dåligt väder här nere bara Jo hon trivs Men det var ett jäkla bök med Finnair man missar ju alltid flyget Helsingfors Landvetter Fasten jag sagt att skynnda dig så missade hon Gick till infon och frågade nästa plan ska komma om 1 timma ok vänta Hon komm innte med det planet heller och nu steg blod trycket på clirre Konstigt sa informationen det är 2 lediga platser på det planet ( antagligen nya som missat) Nåväl hon hadde skickat ett me delande på Lai om att hon var bokad Helsingfors Arlanda Landvetter och där komm hon Så Finnarna åker jag alldrig med inte ens om det var gratis (Har själv råkat ut för skiten för ex antal år sen ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Efter blivit välsignad drog jag till MUSE @ Lang Suan. Trevligt Duplex rum. Dags att lounga innan Tawandang. [emoji3] Vad kul när personalen blir så glad att se dig[emoji4]Trevlig Helg!Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Ett glas vin på Långbro Värdshus.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Hej Gick inte så bra idag... Hamnade på lokal.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Nallar av frugans supergoda nyfriterade bananchips 😋 Nu är det full rulle i köket igen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Nallar av frugans supergoda nyfriterade bananchips 😋 Nu är det full rulle i köket igen. Mmmm, dom är goda........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 24, 2019 Dela Inlagd Maj 24, 2019 Snackar ihop mig med brorsan inför morgondagens fyllerace....... Det kommer bli kaos........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Orerar med John Khonken.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Snackar ihop mig med brorsan inför morgondagens fyllerace....... Det kommer bli kaos........ Söndag morgon?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 När ska folk vakna och inse hur sjukt och sårbart det kontantlösa samhället är? Nu går väl ingen under pga utebliven glass, men kan ställa till större bekymmer! Swish ligger nere – miljontals kunder påverkas https://www.aftonbladet.se/a/Xg4mgW Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Får loungeabstinens... Gumman sitter på BKK å väntar på TG960 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Får i sig lite svetsrök ala OK48! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Sitter med några andra och ser pengar skjutas upp i rök... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 Åtgärdar abstinensen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Får i sig lite svetsrök ala OK48! Ser att du kör med en Kemppi,men du borde byta ut OK 48 mot P48,då kanske det blir lite snyggare 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 1 timme sedan, skrev jlh66: Ser att du kör med en Kemppi,men du borde byta ut OK 48 mot P48,då kanske det blir lite snyggare 😋 Till mitt försvar så kan jag säga att jag har svetsat pinne mycket lite dom senaste 40 åren, mest mig å tig, ringrostig e man! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu