Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Sitter oxå och funderar på vilka fina folk man har träffat IRL som finns här på MPR.Osjälviska positiva och supertrevliga människor(ingen nämnd ingen glömd) Kan inte låta bli att nämna 33:an och Luke som ställer upp och hämtar eller sällskapar en dag på Arlanda.Alla som stöttar med handlingar och goda råd när någon är lite(eller mycket)låga.J666 som tar tag i sitt liv och utbildar sig och ser framåt,Drivern och några till som förgyller sitt liv med att flytta till Thailand,clion som utmanar ödet stup i ett,Mait som gav kärleken ett ansikte,Ragson som plinkar vidare med ett leende,Herr Chang som sköter sitt och är kompis med alla på sitt sättLamaien som flackar och far och gör det många här bara drömt om,den goa lenno som fortsatt håller på Gais,så här skulle jag kunna fortsätt en lång stund,Odin,gorocco,småland ja tamejfan så många fler,Ej att förglömma min vän Tallen som alla tror är så bitter(en underbar kille)Ha nu en förbannat go Påsk på er och TACK för att jag har fått träffa er alla.Det blev visst en hel del nämnda iaf.  :14: men långt ifrån alla.Och de jag glömt,jag tänker på er oxå  :thumbsup:

 

Du verkar vara på ett härligt påskhumör

 

Kram på dig gubbjävel ! :17:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

De menade nog antalet fans som går på matcherna, Hammarby har ju inte så många fans utöver kundkretsen på Gröne Jägaren! :crazy:

 

Jaså det har dom inte? ???:rolleyes:

 

 

Nä bättre drag hemma på parken va? :rotfl:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sover du på skethuset?Kompaktliving?

:rotfl:  :rotfl:  :giggle: Kom inte me såna komments tänk om han drar med sig lappen i fallet :ahh: .Ja de är ju också en saknad  :_russian:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja,då fyller ju toan alla ev.behov som bostad  :crazy: Själv laddar jag med smärtstillande inför ett försök att se ÖSK-Malmö live på Behrn Arena.Örebro spelar med stort självförtroende mot den allsvenska favoriten(med all rätt) ska bli intressant att se om vi kan göra något åt det stormande skånska tåget.God flygtur på dig,blir flygmacka eller burgare på Arland?

Ja håller på Örebro bara för din skull jäkla Månraket.Varför är du så glad i dag har du sluppit damsugarn  :ahh:  :_russian:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

trevligt att ni får låna Nya Sthlms stadion ,vilket korpgäng möter ni ?

Hoppas att det är naturgräs som ligger på plan annars är det ju synd att kalla det arena överhuvudtaget :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja håller på Örebro bara för din skull jäkla Månraket.Varför är du så glad i dag har du sluppit damsugarn  :ahh:  :_russian:

Medicin is da shit.Närå,satt bara och fundera lite på hur världen ser ut och hur lyckligt lottad jag är.Att glädjas åt det man har och inte bara girigt storma fram efter allt,att värna om de sina och att uppskatta att man överhuvudtaget får vara med om så mycket.Att kunna resa till goda vänner om än bara för en kort stund är så givande för mig.Det finns så många energitjuvar i dagens samhälle så att få fräsa och spotta här är så gött  :crazy: Nu fyller jag på med lite mer glädjemedicin,tjoho  :14:  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Medicin is da shit.Närå,satt bara och fundera lite på hur världen ser ut och hur lyckligt lottad jag är.Att glädjas åt det man har och inte bara girigt storma fram efter allt,att värna om de sina och att uppskatta att man överhuvudtaget får vara med om så mycket.Att kunna resa till goda vänner om än bara för en kort stund är så givande för mig.Det finns så många energitjuvar i dagens samhälle så att få fräsa och spotta här är så gött  :crazy: Nu fyller jag på med lite mer glädjemedicin,tjoho  :14:  :14:  :14:

Härligt vännen och hoppas det går bra med det du nämnde på Örebro träffen senast :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sitter och tittar på slutspelsmatcher i NHL å jäklar vilken skillnad mot serie lunken nu tacklas det jösses :thumbsup:  :crazy:  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få påsklovet att gå :)

Det verkar vara körigt att behöva bada pool för att slå ihjäl tiden  :crazy: skål på dig svetsarn  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Lyssnar på The Whos bästa platta till morgonkaffet ,,, tycker dessutom fodralet är så trevligt , där dom alla har slagit en drill mot betongpelaren :rolleyes:

post-3262-0-68638200-1397716848.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Roat mig med att plasta om den sargade fören på "skippet", la precis första lagret med gelcoat, sen är det bara resten kvar...

 

post-3685-0-14408600-1397724339_thumb.jp

Ändrades av mangokid
Link to comment
Dela på andra sajter

Öppnade precis ett paket med ett par böcker jag hade beställt.

En av böckerna hade ett något större format än vad jag räknat med, inget man stoppar i manbagen på väg till stranden direkt ;)

Var även signerad vad det nu skall vara bra för...

 

post-6130-0-15398900-1397741796_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på vad som skall få äran att rulla runt i gommen och ge mig en härlig yrsel..

Hp'n som jag köpte till mig själv idag för ett gott jobb senaste tiden...

Eller Yamazakin som älskade frun köpte till mig för ett gott jobb i sängen :-)

Kanske blir det fulwirren den gode J666 släpade med sex flaskor av en vacker dag för ett tag sedan.

.

Näää fulwirre åt fult folk så den får måne och M33 ta hand om...en hp tar en HP givetvis.

Hej hopp gummisnopp...

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästan klart för måleriarbeten

 

attachicon.gifP1030024.JPG

 

Damsugar frugan mattan så inte målarkluddarna skall skita ner skorna ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på vad som skall få äran att rulla runt i gommen och ge mig en härlig yrsel..

Hp'n som jag köpte till mig själv idag för ett gott jobb senaste tiden...

Eller Yamazakin som älskade frun köpte till mig för ett gott jobb i sängen :-)

Kanske blir det fulwirren den gode J666 släpade med sex flaskor av en vacker dag för ett tag sedan.

.attachicon.gifimage.jpg

Näää fulwirre åt fult folk så den får måne och M33 ta hand om...en hp tar en HP givetvis.

Hej hopp gummisnopp...

attachicon.gifimage.jpg

När man är drabbad av ett tveksamt yttre borde man få slippa fulspriten! Highland Parken är inget för dig, håll dig till det vita så kommer jag och plockar av dig flaskan imorgon ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på vad som skall få äran att rulla runt i gommen och ge mig en härlig yrsel..

Hp'n som jag köpte till mig själv idag för ett gott jobb senaste tiden...

Eller Yamazakin som älskade frun köpte till mig för ett gott jobb i sängen :-)

Kanske blir det fulwirren den gode J666 släpade med sex flaskor av en vacker dag för ett tag sedan.

.attachicon.gifimage.jpg

Näää fulwirre åt fult folk så den får måne och M33 ta hand om...en hp tar en HP givetvis.

Hej hopp gummisnopp...

attachicon.gifimage.jpg

 

Gott jobb i sängen??? Jo just ja, snacka om frekvens... Puss på dej snabbe...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott jobb i sängen??? Jo just ja, snacka om frekvens... Puss på dej snabbe...

 

Var nog en förskottsbetalning av frugan..men jag blåste henne på "jobbet" hahaha.

 

Vet inte varför hon köpte den men uppskattat är det :thumbsup:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

När man är drabbad av ett tveksamt yttre borde man få slippa fulspriten! Highland Parken är inget för dig, håll dig till det vita så kommer jag och plockar av dig flaskan imorgon ;)

 

Lämnar du bara din nya mankini hemma så ska du få smaka en finwirre eller två :thumbsup: .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tvättar & städar, då är det viktigt att tänka på vätskebalansen!!

 

attachicon.gifIMG_1309.jpg

Jösses,vi har nästan samma kakel och bänkskivor :)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Funderar på vad som skall få äran att rulla runt i gommen och ge mig en härlig yrsel..

Hp'n som jag köpte till mig själv idag för ett gott jobb senaste tiden...

Eller Yamazakin som älskade frun köpte till mig för ett gott jobb i sängen :-)

Kanske blir det fulwirren den gode J666 släpade med sex flaskor av en vacker dag för ett tag sedan.

.attachicon.gifimage.jpg

Näää fulwirre åt fult folk så den får måne och M33 ta hand om...en hp tar en HP givetvis.

Hej hopp gummisnopp...

attachicon.gifimage.jpg

Hur gott jobb blir det efter en sån flaska? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gott jobb blir det efter en sån flaska? :crazy:

 

Minnesluckor, tror jag blev sexuellt utnyttjad ivf för böngrodden var skinnflådd dagen efter ???

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...