olle042 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Loungar[emoji4]Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Tar en Pressbyrå ☕ i solen och kollar in Polisen kryllar av dom idag med insatts ledare och civilbilar ser ut som insats styrkan är på visit i Pennybridge nått på G ? 🚔 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Tagit lärdom av Pust och jobbar extra hårt idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 (ändrad) Hej Tar det lungt efter en dags jobb i Myanmar.. En go Myanmar Premium draft öl. Så var det strömavbrott nummer 5 idag. Ok, då äter vi lite på hotellets sportbar. Vågar inte gå ut. Japp, där kom nummer 6 med strömavbrott.. Klart man inte vågar gå ut, jag tror det finns spöken ute när det är helt svart ute. Ha en kanonbra fredagskväll! Ändrades Maj 17, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Sparris med Hollandaisås. Sitter fint i kistan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Hej Dagens frågesport.. Vad låter mest, en Boeing 747-400 på thrust mode "take-off" från 10 meters håll. Eller tre Mainland Kineser som "pratar" på 10 meters håll? Jag bad dom att köpa hörapparater vilket dom självklart inte förstod, så bad servitrisen att säga till dom. Fungerade i tre minuter, sen var dom tillbaka med sitt "skrikande". Servitrisen kom och bad om ursäkt och gav mig en gratis öl i kompensation. Orkade med skriket så flyttade mig tre våningar ner för att sänka blodtrycket. Så en öl och en kaffe. Och inga skrikande apor. Nu till svaret, tre Mainland Kineser som "pratar" låter mer än en Boeing 747-400! Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Tillbaks till Sverige [emoji24][emoji24]Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 37 minuter sedan, skrev olle042: Tillbaks till Sverige Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Nästan @M33 Bulgurklass på den bilden 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 On 2019-05-10 at 18:08, skrev Kötthandlarn: Är åter igen tillbaka på välkänd brottsplats.......😉 Yachten är sjösatt enligt varvet och imon skall den hämtas till hemmahamnen......👏 En liten smolk i bägaren dock...... Jag ställde mig på PD:s våg och det var ingen rolig läsning....... Jag brukar inte väga mig men jämfört med senast jag vägde mig i höstas, så har jag gått ner sex kg........ I vanliga fall skulle man väl bli glad men eftersom man inte tränar ett skit å förmodligen dricker alldeles för mycket spånken, så blir man lite orolig över viktminskningen........ Har blivit lite hypokondriker på senaste år...... Är jag sjuk? Ta det lugnt, det är troligen en trasig våg, de håller inte så länge, bara att skaffa en ny! Jag skaffar en ny i morgon! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 On 2019-05-13 at 23:05, skrev Enis: De har någon stor pantmaskin https://gastrikeatervinnare.se/pantamera-express/ Godkänner nog inte fulöl dock skulle jag tro /Enis Ge dom till mej, jag kan betala 10 öre per tysk ölburk! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 8 timmar sedan, skrev svampen: Tar en Pressbyrå ☕ i solen och kollar in Polisen kryllar av dom idag med insatts ledare och civilbilar ser ut som insats styrkan är på visit i Pennybridge nått på G ? 🚔 SÄPO har väl slagit till mot ytterligare en våldsbejakande och terrorrekryterande salafistisk imam antagligen.......... Mycket nu...... Senast igår i mitt gamla Kortedala i Göteborg......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Rensat bort dessa j***a tussilago i landet.. Sisådär, nu är man värd en värktablett eller nåt gott att dricka... 😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Har fredagsmys med syntpop......... Å en lasagne som tyvärr trillade isär lite men göttigt......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 31 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Har fredagsmys med syntpop......... Den har man på Vinyl Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 11 minuter sedan, skrev Enis: Den har man på Vinyl Enis Me too....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Nu en sväng i plurret.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Fick reda på efter lite Googlande att min gamla sensei Dan Larsson gått bort efter en längre tids sjukdom....... Dan Larsson var en förebild för svensk karates utveckling och den första svenska mästaren........ Hittade ett klipp från senare år då Dan redan satt i rullstol men tycker det var fint då det visar på den respekten mot medmänniskor man har inom denna ädla sport........ Kyokushin forever....... Sensei Annika Petersson förvaltar arvet väl............ R.I.P. Dan Larsson.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 17 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Me too....... Vad fanken asså, finns det ärliga Rockhårdare kvar nuförtiden? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Så skönt att sitta på uteplatsen i solnedgången.. Nästintill sommartemperatur! Vilken tur att jag rotade fram denna finölen, utgångsdatumet passerat..Ein grosse, Ein grosse.. 👍 Nåt svalkande och en bok + snus.. Livet blir inte bättre... Möjligtvis med fågelkvitter, fast det har jag ju.. Underbart ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Gör nr 2 på Orsa dragway. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 14 timmar sedan, skrev koppar55: Så var mässan i KL avklarad. Inte mycket att se men tid att prata med våra lokala killer. Tid för loungen innan dags att bege oss till kinesrestuarangen. Imorgon åter till BKK. Hej koppar55 Det är ju skillnad på folk och fä.. Jag kör just nu lounge basic i Yangoon för att spara pengar, har förstått att det är gratis? Galler så jag inte kan hoppa ut. Utbud med basic food. Detta är vad jag fick i loungen. Med vänliga hälsningar från ett fä! Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Hej Just nu kollar jag benutrymmet på en Airbus A320-200 på sträckan RGN - BKK i WE304. 2 av 5 flygstolar är betyget. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Åker båt i Stockholm.Linje 80.Det stolta fartyget Kanholmen.Roder fel.Åter till kaj efter 5 minuter.Finnboda.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Snackar med John Konken.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 3 minuter sedan, skrev Peolito: Snackar med John Konken. Skickat från min iPhone med Tapatalk Lyssnar menar du nog 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu