Peolito Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Grattar frugan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 15 minuter sedan, skrev ellim63: Bosse ansar gräsmattan, så då kan jag väl ta en gräsklipparöl.. Har du anlitat VeteranPolen? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 27 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Har du anlitat VeteranPolen? 😉 Nääe, Bosse är från Linköping... 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 3 timmar sedan, skrev ellim63: Tretusen för en kasse, det kostar att bli sommarfin! 😎 Det är Gretas fel att de höjt priset på kassarna. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 Förvånas över att man betalar 1 MILJARD KRONOR för en målning av en liten höstack.........? https://www.svd.se/monettavla-klubbades-for-en-miljard-kronor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 On 2019-05-14 at 06:25, skrev Tallviking: Konstaterar att det är frost på bilarna här i Stockholm när man stiger upp Ja, jävla Sörmland asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 Röda faran ska bli sommarfin.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 Hej Även idag gör vi en benutrymmestest på Airbus A330-300 och idag TG305. Även denna gången fem av fem flygstolar Provar även just hur det är att sitta i kö i Yangoon. Fyra av fem kölappar. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 15, 2019 Dela Inlagd Maj 15, 2019 7 minuter sedan, skrev koppar55: Får se om jag också kan få en bra plats imorgon på TG415 till KL. Ser ut att inte vara fullbokad men man vet aldrig med Thai. Tillbaka på lördag i en fullbokad TG416. Får nog köa innan incheckningen börjar om det ska kunna bli en bra plats. För en uppgradering kan man nog bara drömma om.🙄 Lägger upp bild om jag får en bra plats annars blir det kanske bara några bilder från hotellet (Sofitel) ochmässan. 😀 Hej koppar55 Göm dig bakom en pelare, säkert tips för uppgradering. En pint Myanmar Premium öl, skål! Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 I väntans tider igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Balanstränar i den närbelägna parken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Blitt guidad till automaten. Gött 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 6 minuter sedan, skrev Khonis: Blitt guidad till automaten. Gött 😄 Ser ut som Singapores lounge. Ett bra val Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 On 2019-05-13 at 22:41, skrev rolba: Kollar när Tre Kronor krossar baggarna. Men vad kan man vänta sig med så många fd Brynäsare i laget. Baggarna saknar verktyg för att krossa Tre Kronor. Var hittar man en sån finurlig brynäspress? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Treat yourself dag idag. 🍾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Kärt återbesök 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Käkar glass...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Hörde jag skumpa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Slit å släp 😟 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 Suckar i halvtid av tidernas tråkigaste match, Örebro-Norrköping. Reklamen i mittcirkeln lockar mer. Örebro Ölhall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 On 5/4/2019 at 12:19 PM, clion said: Jag är så lycklig minn Darling kommer på Måndag Och mina Thaidamer + Exet De fixar mat mm Kläder skor mm 7De vet att jag råkat ut för en skit och fått Kronofogden efter mig Men i Augusti nästa år är jag kvitt skiten Har darlingen kommit fram? Trivs hon i Sverige? Bra årstid att komma hit. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 16, 2019 Dela Inlagd Maj 16, 2019 12 timmar sedan, skrev husse: Var hittar man en sån finurlig brynäspress? Tror jag köpte den på Fleegaard i Burg för en massa år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Hej Just nu tittar jag på utsikten från nionde våningen från Novotel Yangoon Max. Där borta i horisonten är den, 60 000 Kg guld. Funderar också på om jag skall prova burgaren ikväll. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 Jag är inte världens snabbaste, men 97% klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 17, 2019 Dela Inlagd Maj 17, 2019 1 timme sedan, skrev Surin P3: Jag är inte världens snabbaste, men 97% klart. Snyggt blir det och visst är det lite tidskrävande att plantera i så små krukor/amplar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu