Enis Inlagd Maj 12, 2019 Dela Inlagd Maj 12, 2019 16 minuter sedan, skrev svampen: Dricker Tågbira 🚂 4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Stavfel rättat. Djävla tur det inte var Tåbira... /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 6 timmar sedan, skrev svampen: Dricker Tågbira 🚂 Fafan, få du inte åka a-traktor som tivolidräng? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 (ändrad) Är inte det fantastiskt idag, så lätt att hålla kontakten med barnen fast man befinner sig 8-900 mil från varandra. Man blir så glad Ändrades Maj 13, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Äggen är klara.. Färskpotatisen på G.. Och en matlagningsöl till kocken, vad blir det för mat??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 10 minuter sedan, skrev ellim63: vad blir det för mat??? Torsk med äggsås? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 1 timme sedan, skrev ellim63: Äggen är klara.. Färskpotatisen på G.. Och en matlagningsöl till kocken, vad blir det för mat??? Torsk m äggsås e tråkigt, hoppas på Gubbröra.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 1 timme sedan, skrev ellim63: Äggen är klara.. Färskpotatisen på G.. Och en matlagningsöl till kocken, vad blir det för mat??? 1 timme sedan, skrev Enis: Torsk med äggsås? /Enis 5 minuter sedan, skrev Odin: Torsk m äggsås e tråkigt, hoppas på Gubbröra.. Silltallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Torsk med äggsås? /Enis Tyvärr fel för det är ju fantastiskt gott! 11 minuter sedan, skrev Odin: Torsk m äggsås e tråkigt, hoppas på Gubbröra.. Gubbröra...jävlar så gott, men...fel! 5 minuter sedan, skrev rolba: Silltallrik. Och dagens vinnare är.......Stort grattis @rolba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Precis nyss, skrev ellim63: Tyvärr fel för det är ju fantastiskt gott! Gubbröra...jävlar så gott, men...fel! Och dagens vinnare är.......Stort grattis @rolba! Ett litet reportage kommer i en tråd här i närheten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 (ändrad) Multitasking......... Jobbigt med för mycket sport på flera kanaler man vill se......... Ändrades Maj 13, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Multitasking......... Jobbigt med för mycket sport på flera kanaler man vill se......... Hm....en hade jag gärna stått över, men den som gör mest mål vinner, så enkelt är det.......man får inga poäng för bollinnehav, så grattis till 3 pinnar! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Hej Det är förmodligen något fel på stjp8729, hamnar alltid på lokal av någon anledning utan några faranger.. Mitt inne i Phuket Town hamnade jag här.. Fråga mig inte var det ligger eller vad heter.. Men stjp8729 var den enda som inte var Thai. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 4 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Det är förmodligen något fel på stjp8729, hamnar alltid på lokal av någon anledning utan några faranger.. Mitt inne i Phuket Town hamnade jag här.. Fråga mig inte var det ligger eller vad heter.. Men stjp8729 var den enda som inte var Thai. Ha en kanonbra dag! Finns en hel del små guldkorn i Phuket town där man inte ser många faranger. Speciellt då nu i lågsäsongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 On 2019-05-12 at 15:24, skrev Soengsang: Premiärgrillar i kallaland, Inkoo-Suomi Ingå Finland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Kollar när Tre Kronor krossar baggarna. Men vad kan man vänta sig med så många fd Brynäsare i laget. Baggarna saknar verktyg för att krossa Tre Kronor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 6 minuter sedan, skrev rolba: Kollar när Tre Kronor krossar baggarna. Men vad kan man vänta sig med så många fd Brynäsare i laget. Baggarna saknar verktyg för att krossa Tre Kronor. fulölspress.... Fungerar det att panta på återvinningen när man gör så där /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: fulölspress.... Fungerar det att panta på återvinningen när man gör så där /enis Stena betalar för aluminiumskrot. Får man betalt när man pantar på återvinningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 10 minuter sedan, skrev rolba: Stena betalar för aluminiumskrot. Får man betalt när man pantar på återvinningen? De har någon stor pantmaskin https://gastrikeatervinnare.se/pantamera-express/ Godkänner nog inte fulöl dock skulle jag tro /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Konstaterar att det är frost på bilarna här i Stockholm när man stiger upp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Lunch[emoji4]Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Gillar när det är nära till maskinrummet och fint väder 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Hej Just nu gör jag en benutrymmes test på en Boeing 777-200 och denna gång på TG216. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Tretusen för en kasse, det kostar att bli sommarfin! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Bosse ansar gräsmattan, så då kan jag väl ta en gräsklipparöl.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 Kökstjänst.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu