olle042 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Gissar att du missade mig med 15min... Satt på andra sidan spriten Aj fan! Det kanske blir fler chanser. Är nog inte sista gången denna veckan. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 On 2019-05-04 at 22:24, skrev Kötthandlarn: Det verkar helt sjukt det här..... Stina är ju bara 31 år medans gubbstackarn knackar på 50-års porten......... Nu vill hon träffa mig imon....... Visst kan man va lite charmig ibland men att locka en ungdom hade man inte räknat med.......... On 2019-05-04 at 22:24, skrev Kötthandlarn: Det verkar helt sjukt det här..... Stina är ju bara 31 år medans gubbstackarn knackar på 50-års porten......... Nu vill hon träffa mig imon....... Visst kan man va lite charmig ibland men att locka en ungdom hade man inte räknat med.......... Kära underbara Kotte. Kan inte annat än som ovanstående gratulera....tjejen... Ok dej åxå. Hon håller på att dra en jackpot, och om hon lyckas ``nästla sej in´´i ditt liv så har troligen du det också.. //J Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 En sista innan kudden. Lite sliten[emoji4]Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 Sitter i tronsättet 8A och ensam i bakre business kabinen. Kan man ha det bättre? De borde haft budgivning på en uppgradering för ekonomiklasspassagerarna så de fått in lite mer stålar. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 Jag ser det snöar... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 Morgon Promenaden Östersund 🎅 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 Fy fan - snö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 15 timmar sedan, skrev Odin: Kära underbara Kotte. Kan inte annat än som ovanstående gratulera....tjejen... Ok dej åxå. Hon håller på att dra en jackpot, och om hon lyckas ``nästla sej in´´i ditt liv så har troligen du det också.. //J Tack för de fina orden..... Vi får väl se vad som händer. Sanningen är ju den att jag i en relation är som att titta på en massiv tågkrasch i slow-motion....... En katastrof helt enkelt..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 Hej Har suttit och jobbat hela dagen (sedan 04:45), och ville sen ha lite mat så blev att åka till den lokala Italienaren och fick i mig en pizza med parmaskinka och ett glas sodavatten. Dock så blev det ett snabbt stopp på lokala puben. Och denna GTn kommer jag att suga en stund på, sen hem. Lite Netflix och sen sova för ännu en arbetsdag imorgon. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Tack för de fina orden..... Vi får väl se vad som händer. Sanningen är ju den att jag i en relation är som att titta på en massiv tågkrasch i slow-motion....... En katastrof helt enkelt..... Det har jag svårt att tro, möjligtvis för att du är för snäll och därmed (som jag) binder ris år egen rygg.. Ett exempel: Nu sitter Aya glad som ett barn och gör korgar...?. Hon ville att jag skulle skjutsa henne å hämta ett paket idag på em. Ok paketet innehöll 2Km. packband i plast... Jag avstod för hemfridens skull att påpeka att det räcker till tiotusen korgar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 1 timme sedan, skrev Odin: Det har jag svårt att tro, möjligtvis för att du är för snäll och därmed (som jag) binder ris år egen rygg.. Ett exempel: Nu sitter Aya glad som ett barn och gör korgar...?. Hon ville att jag skulle skjutsa henne å hämta ett paket idag på em. Ok paketet innehöll 2Km. packband i plast... Jag avstod för hemfridens skull att påpeka att det räcker till tiotusen korgar... Så att istället för att ta diskussionen hemma, så lägger du ut det på ett forum med bild oxå.🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 7, 2019 Dela Inlagd Maj 7, 2019 2 timmar sedan, skrev Odin: Det har jag svårt att tro, möjligtvis för att du är för snäll och därmed (som jag) binder ris år egen rygg.. Ett exempel: Nu sitter Aya glad som ett barn och gör korgar...?. Hon ville att jag skulle skjutsa henne å hämta ett paket idag på em. Ok paketet innehöll 2Km. packband i plast... Jag avstod för hemfridens skull att påpeka att det räcker till tiotusen korgar... Tyvärr dagens sanning och då är jag ändå inte "för snäll"...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Morgonkoppen Östersund idag rena rama SommarVädret +1 Ho Ho 😀💤 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 7 minuter sedan, skrev svampen: Morgonkoppen Östersund idag rena rama SommarVädret +1 Ho Ho 😀💤 Vårväder, det är ju plusgrader ! Mycket passande bild med Frösön i bakgrunden ! Luke Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 Lite livskvalitet en raket i solen Östersund 🌝🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 1 timme sedan, skrev svampen: Lite livskvalitet en raket i solen Östersund 🌝🍺 Haru tjacka en Hasselblad? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 9 minuter sedan, skrev audirs2: Haru tjacka en Hasselblad? Gå på verkstan och svetsa.Det har jag gjort 8 timmar idag min broder PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 11 minuter sedan, skrev audirs2: Haru tjacka en Hasselblad? Ha ha.Just det,Svampen kör Hasselblad PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2019 Dela Inlagd Maj 8, 2019 12 timmar sedan, skrev svampen: Morgonkoppen Östersund idag rena rama SommarVädret +1 Ho Ho 😀💤 2 timmar sedan, skrev svampen: Lite livskvalitet en raket i solen Östersund 🌝🍺 52 minuter sedan, skrev audirs2: Haru tjacka en Hasselblad? 40 minuter sedan, skrev B747: Ha ha.Just det,Svampen kör Hasselblad Ja fan, nästan så man kan tro att Btt levererat googlade bilder till Svampen. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 2 minuter sedan, skrev koppar55: Slit & släp i en stekhet fabrik. Vad gör man inte för brödfödan. 😀 Nu snackar vi storlek! Redig axel... Har en gång varit och tittat på svarvning av propelleraxel som var 40m lång... det var också en jäkla stor maskin... Vad är det för applikation denna skall till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Morgonkoppen ☕ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 58 minuter sedan, skrev svampen: Morgonkoppen ☕ Åk över broa å ta bild från den sidan åxå! Spasiba sa Putin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Tar en burgare på Chunky. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 7 minuter sedan, skrev olle042: Tar en burgare på Chunky. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Omdöme? Ligger ganska nära Bad Burger... så gäller ju att välja rätt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Omdöme? Ligger ganska nära Bad Burger... så gäller ju att välja rätt....Ganska jämnt. Kanske något bättre på Chunky men Bad Burger lite mer prisvärt. Såg där var ett par nya ställen med burgare på nya Hyatt Regency på Sukhumvit en våning upp från gatuplan. Verkade ligga i samma prisklass som Chunky/Bad Burger. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu