Benriach Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Förhoppningvis blir det horisontallinje senare 💑 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Inga fel där. Bara till att gratulera damen till vinstlotten 👍 Det verkar helt sjukt det här..... Stina är ju bara 31 år medans gubbstackarn knackar på 50-års porten......... Nu vill hon träffa mig imon....... Visst kan man va lite charmig ibland men att locka en ungdom hade man inte räknat med.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det verkar helt sjukt det här..... Stina är ju bara 31 år medans gubbstackarn knackar på 50-års porten......... Nu vill hon träffa mig imon....... Visst kan man va lite charmig ibland men att locka en ungdom hade man inte räknat med.......... Med ett hjärta större än kroppen så är det inga som helst problem. Du om någon är värd det för en mer omtänksam person än dig har jag att jag aldrig mött förr. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 36 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Med ett hjärta större än kroppen så är det inga som helst problem. Du om någon är värd det för en mer omtänksam person än dig har jag att jag aldrig mött förr. Nu fick jag fan en tår i ögonvrån........ Tack för att du är den du är.....💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Får lite fotmassage. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Så vart man här igen... bara avlämning dock... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det verkar helt sjukt det här..... Stina är ju bara 31 år medans gubbstackarn knackar på 50-års porten......... Nu vill hon träffa mig imon....... Visst kan man va lite charmig ibland men att locka en ungdom hade man inte räknat med.......... Som du har skrivit så har du också gått igenom en del i livet, vilket gör att man står på sidlinjen och betraktar om världen. Man känner sig inte så mycket värd och det ger ett tomrum. Alla dessa erfarenheter, längtan och reflektioner ger ett annat perspektiv på världen som andra kanske saknar. Man ser det fina i andra, men tvivlar på sig själv. Tvivlar inte för en stund att du är en fin människa, som ska tillåta dig denna lycka. Utan att tvivla och grubbla. Var den du är och var öppen och ärlig när tvivlen kommer. Hon kan vara den pusselbit som saknas och som kommer att ge dig en balans i livet. Är säker på att du kommer att hitta hundra sätt att visa henne omtanke, kärlek och se henne på. Tillåt dig att vara lycklig och kär, för det är du värd. Önskar dig all lycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Lugnet före stormen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 (ändrad) Soltorkar laxben enis Ändrades Maj 5, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 äta med skeden mat på g enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Äter Söndagsgodis till köppen ☕ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Hej Just nu gör jag den värsta multitaskingen i historien. Tittar på kröningen av Thailands kung. Äter en pork chop. Samtidigt som jag klipper gräset vid huset i Sverige. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Dags för lite drinkar på Cru Champagne Bar. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 1 timme sedan, skrev stjp8729: Samtidigt som jag klipper gräset vid huset i Sverige. Ha en kanonbra dag! Ingen jättedildo på maskinen nu då? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Innan dess blev det lite L64-mat på Bei Ottos. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 (ändrad) Hej Helgdag imorgon, så det gick inte så bra.. Hamnade här, igen.. igen och igen.. Helsike vilken dålig fantasi jag har, eller så trivs jag förbaskat bra här. Ni avgör själva.. Ha en en kanonbra dag! Ändrades Maj 5, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 22 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Helgdag imorgon, så det gick inte så bra.. Hamnade här, igen.. igen och igen.. Helsike vilken dålig fantasi jag har, eller så trivs jag förbaskat bra här. Ni avgör själva.. Ha en en kanonbra dag! Lätt att hamna i gamla invanda spår... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 35 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Helgdag imorgon, så det gick inte så bra.. Hamnade här, igen.. igen och igen.. Helsike vilken dålig fantasi jag har, eller så trivs jag förbaskat bra här. Ni avgör själva.. Ha en en kanonbra dag! Kan väl inte vara några problem att trivas där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Tack för kaffet.. Får firas med en fulöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev rolba: Kan väl inte vara några problem att trivas där. Hej Rolba. Defentivt inte.. Ha en kanonbra dag! Note. Och så behöver man inte vara rädd, som till exempel i fredags när dom lurar en in till den stora staden Bangkok. Å hemska tanke. Å desutom lurar in in på Å Go Go. Ändrades Maj 5, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Krönings-kalaset rullar på. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 Färdtjänst ner på stan.. Nästan som hemma ju.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2019 Dela Inlagd Maj 5, 2019 En promenad till ett vattenhål, eller nåt sånt! En dubbel ipa från Nora... jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 Vätskepaus. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2019 Dela Inlagd Maj 6, 2019 38 minuter sedan, skrev olle042: Vätskepaus. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Gissar att du missade mig med 15min... Satt på andra sidan spriten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu