Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Sam sip sam

Hammarby tog tag i skåpet som ingen vågat röra och ställde bestämt ner det så alla såg var det placerades.

Färgade skåpet blått, så att dif kan gå in och uträtta sina behov där inne efter att publiksiffran kommer fram på nya Söderstadion.

5-0!!!!

Brukar väl bli mycke mål i korpen he he
Link to comment
Dela på andra sajter

"begravning" för svärmor.

Blev en liten bilresa från Lampang till Ubon ratchatani igår.

På plats i risbyn nu.

30km norr om ubon.

uzu8a8u4.jpg

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Beklagar sorgen Nicolas med familj....

Tack.

Släkten verkar inte ta det så hårt och jag träffade svärmor bara ett fåtal gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3085-0-06127800-1397557224.jpgTittar på årets första humla,mästerfotografen sköt ett förmodligen kommande vinstgivande skott.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vatten o äpple juice i BKK Silver Kris lounge. Kanske blir ett glas rött med ost innan boarding. Gott nytt år

post-5254-1397558783,56_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Skrattar åt :17:  till höger  

post-3713-0-71554400-1397563473.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vatten o äpple juice i BKK Silver Kris lounge. Kanske blir ett glas rött med ost innan boarding. Gott nytt år

attachicon.gifImageUploadedByMaipenrai1397558781.338050.jpg

Redan :ahh:  :_russian:  :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Besöker Kungsträdgården i Stockholm.

post-8360-1397568708,27_thumb.jpg

post-8360-1397568719,91_thumb.jpg

post-8360-1397568737,97_thumb.jpg

post-8360-1397568750,87_thumb.jpg

post-8360-1397568772,14_thumb.jpg

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få påsklovet att gå :)

 

Dagens studenter, vilket lyxliv de lever :y15:

 

Mvh

BBJ

:thumbsup:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tagit en kort powernap i en soffa på Driverns groggveranda men nu kom husvärlden ut med en flarra SangSom och ColaCola så nu jäklar ska vi lösa världsproblem på löpande band.  :17:  :thumbsup:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sket i jobbet och drog till lägenheten för en liten tupplur innan jag flyger hem.

Givetvis ska ni även få en bild.

bequdupu.jpg

Om ni ser en liten röd lysdiod så är det termostaten till golvvärmen på dass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sket i jobbet och drog till lägenheten för en liten tupplur innan jag flyger hem.

Givetvis ska ni även få en bild.

bequdupu.jpg

Om ni ser en liten röd lysdiod så är det termostaten till golvvärmen på dass.

Sover du på skethuset?Kompaktliving?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sover du på skethuset?Kompaktliving?

Nej, reglaget och dioden är på utsidan av dasset.

Det är endast vid kraftig fylla som jag brukar inta fosterställning på dassgolvet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, reglaget och dioden är på utsidan av dasset.

Det är endast vid kraftig fylla som jag brukar inta fosterställning på dassgolvet.

Ja,då fyller ju toan alla ev.behov som bostad  :crazy: Själv laddar jag med smärtstillande inför ett försök att se ÖSK-Malmö live på Behrn Arena.Örebro spelar med stort självförtroende mot den allsvenska favoriten(med all rätt) ska bli intressant att se om vi kan göra något åt det stormande skånska tåget.God flygtur på dig,blir flygmacka eller burgare på Arland?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på bussen hem

5 dagar påsk ledigt nu !

post-3404-1397660082,84_thumb.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,då fyller ju toan alla ev.behov som bostad  :crazy: Själv laddar jag med smärtstillande inför ett försök att se ÖSK-Malmö live på Behrn Arena.Örebro spelar med stort självförtroende mot den allsvenska favoriten(med all rätt) ska bli intressant att se om vi kan göra något åt det stormande skånska tåget.God flygtur på dig,blir flygmacka eller burgare på Arland?

Smärtstillande ? är det Jeltsin på gång, ja naturligtvis utblandad med minimjölk :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter oxå och funderar på vilka fina folk man har träffat IRL som finns här på MPR.Osjälviska positiva och supertrevliga människor(ingen nämnd ingen glömd) Kan inte låta bli att nämna 33:an och Luke som ställer upp och hämtar eller sällskapar en dag på Arlanda.Alla som stöttar med handlingar och goda råd när någon är lite(eller mycket)låga.J666 som tar tag i sitt liv och utbildar sig och ser framåt,Drivern och några till som förgyller sitt liv med att flytta till Thailand,clion som utmanar ödet stup i ett,Mait som gav kärleken ett ansikte,Ragson som plinkar vidare med ett leende,Herr Chang som sköter sitt och är kompis med alla på sitt sättLamaien som flackar och far och gör det många här bara drömt om,den goa lenno som fortsatt håller på Gais,så här skulle jag kunna fortsätt en lång stund,Odin,gorocco,småland ja tamejfan så många fler,Ej att förglömma min vän Tallen som alla tror är så bitter(en underbar kille)Ha nu en förbannat go Påsk på er och TACK för att jag har fått träffa er alla.Det blev visst en hel del nämnda iaf.  :14: men långt ifrån alla.Och de jag glömt,jag tänker på er oxå  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Smärtstillande ? är det Jeltsin på gång, ja naturligtvis utblandad med minimjölk :crazy:

Oxicontin och Jeltsin är ingen bra blandning tror jag  :17:   :thumbsup: Glad Påsk er godingar Krama Lynn  :y5:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...