rolba Inlagd Maj 3, 2019 Dela Inlagd Maj 3, 2019 Fyller upp barskåpet. Nu kan man ringa i klockan. Allt fick inte plats i skåpet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Försöker läsa på MPR men det går sådär..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 På väg dit fläsket svettas och gult och vitt gör det komplett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Fullt skägg med kröningen.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Precis incheckad I Bkk. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Har precis varit och käkat lunch på lokala haket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Jag är så lycklig minn Darling kommer på Måndag Och mina Thaidamer + Exet De fixar mat mm Kläder skor mm 7De vet att jag råkat ut för en skit och fått Kronofogden efter mig Men i Augusti nästa år är jag kvitt skiten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Skål kosmonauter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 På resande fot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Tar en gratisbira... Jo jag hittade 800kr på gatan på vägen hit😃 så det räknas som gratis. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev clion: Jag är så lycklig minn Darling kommer på Måndag Och mina Thaidamer + Exet De fixar mat mm Kläder skor mm 7De vet att jag råkat ut för en skit och fått Kronofogden efter mig Men i Augusti nästa år är jag kvitt skiten Ditt pensionärsliv är verkligen ingen mata fåglarna, motionsdans och passa barnbarnen version. Det är hela havet stormar med nätdejting, muskelbyggande, tjafsa med ett demonstrationståg på fyllan och komma undan fogden deluxe versionen. Ändrades Maj 4, 2019 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 11 minuter sedan, skrev hamnoi: Tar en gratisbira... Jo jag hittade 800kr på gatan på vägen hit😃 så det räknas som gratis. Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 18 minuter sedan, skrev M33: Grattis! Sist jag hittade en femhundring så fick jag ett snö/isras över bilen, kostade väl 6k i självrisk. Så Jay rådde mig att inte ta upp pengarna😉 Men jag chansade, något isras lär det inte bli, men en fläskläpp från bartendern eller en tegelpanna i hövvet på vägen hem räknar jag kallt med👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Jag är så lycklig minn Darling kommer på Måndag Och mina Thaidamer + Exet De fixar mat mm Kläder skor mm 7De vet att jag råkat ut för en skit och fått Kronofogden efter mig Men i Augusti nästa år är jag kvitt skiten Hälsa darlingen från Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Dags att baka en kaka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Skjuts in i ugnen med kakan.. Dags för en matlagningsöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Totalrenoverar dotterns rum. Hon fick beställa nya tavlor till väggarna. Tycks som att hon fått pappas filmintresse....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Det går bra nu....... Finn ett fel i den här bilden.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det går bra nu....... Finn ett fel i den här bilden.....😂 Tydligen tyckte Stina att denna var bättre men jag vete fan om odjuret.......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 På väg hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det går bra nu....... Finn ett fel i den här bilden.....😂 Inga fel där. Bara till att gratulera damen till vinstlotten 👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 Laddar för hopp och dans i afton... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Finn ett fel i den här bilden.....😂 Horisontlinjen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2019 Dela Inlagd Maj 4, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Benriach: Horisontlinjen... Förhoppningvis blir det horisontallinje senare 💑 Ändrades Maj 4, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu