Fritz Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 16 minuter sedan, skrev FF: Spelade golf första gången, lyckades i alla fall, med 2 hål ett över par. Grattis!! Det var imponerande för en nybörjare men jag blir inte klok på hur du håller klubban. Normalt så håller man ju högerhanden längst ner när man är högerspelare men du gör tvärt om men det är väl det som är finessen. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 (ändrad) Jag upptäckte just vart alla åker på en röd dag.... Ändrades Maj 1, 2019 av Naam kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Följer travet med en Spezialare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 14 minuter sedan, skrev Fritz: Grattis!! Det var imponerande för en nybörjare men jag blir inte klok på hur du håller klubban. Normalt så håller man ju högerhanden längst ner när man är högerspelare men du gör tvärt om men det är väl det som är finessen. Jag ändrade greppet sen, höger handen blev rätt. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Jag upptäckte just vart alla åker på en röd dag.... Var mitt emot för en stund sedan och käkade buffé på Vero i Bolandcity. Återvinningen en bit därifrån var också poppis då det var kö där 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Grannfirman kommer in på 1 maj å skriker:vi har en litauer som har kört grävis, vad tror du, går det att fixa? "Borde va klart i kväll", säger jag med nöjd stämma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 Deklarerar......... Får se hur mycket man kan roffa åt sig i år då.......... Skämt åsido, det finns inget jag kan göra egentligen....... Skatteverket var "spot on", så det är bara till att gilla läget.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 43 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Var mitt emot för en stund sedan och käkade buffé på Vero i Bolandcity. Återvinningen en bit därifrån var också poppis då det var kö där 😀 Haha ja, jag började på återvinningen för att få tomt släp! 😀 Vero har jag inte testat. Bra där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 1, 2019 Dela Inlagd Maj 1, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Haha ja, jag började på återvinningen för att få tomt släp! 😀 Vero har jag inte testat. Bra där? God thaimat men de har även husman, sushi och pizza på buffén Ändrades Maj 1, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Sista dagen i Singapore. Får bli en heldag på Sentosa. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 1 timme sedan, skrev olle042: Sista dagen i Singapore. Får bli en heldag på Sentosa. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Jag gillade linbanan! Har du tid ta den tillbaka till stan sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Äntligen ett öl åt alla bockar här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Jag gillade linbanan! Har du tid ta den tillbaka till stan sedan. Har redan lämnat. Varmt som i en ökenråttas rövhål och massor av folk. Ingen attraktion under 80 minuters väntetid. Inte en chans att jag står där i 35 graders värme. Blev ett besök på Akvariet som var jäkligt imponerande. Nu blir det Level33 eller 1Altitude och alkoholhaltiga drycker i stället. Passar bättre idag. [emoji2]Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 25 minuter sedan, skrev olle042: Har redan lämnat. Varmt som i en ökenråttas rövhål och massor av folk. Ingen attraktion under 80 minuters väntetid. Inte en chans att jag står där i 35 graders värme. Blev ett besök på Akvariet som var jäkligt imponerande. Nu blir det Level33 eller 1Altitude och alkoholhaltiga drycker i stället. Passar bättre idag. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Level33 hade jag valt. Bra för lite lunch å en drink. 1Altitude var helt öde på dagtid och rätt slitet faktiskt. Marina Bay Sands har du ju redan varit på annars är det ett måste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 1 timme sedan, skrev samet: Level33 hade jag valt. Bra för lite lunch å en drink. 1Altitude var helt öde på dagtid och rätt slitet faktiskt. Marina Bay Sands har du ju redan varit på annars är det ett måste. Finns det något ställe på detta jordklotet där du inte har vart på? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Sitter på flygplatsen o väntar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Finns det något ställe på detta jordklotet där du inte har vart på? Massor av ställen kvar att besöka. Försöker besöka några nya länder varje år men har mycket långt kvar tills alla är besöka. Blygsamma 34 länder har jag besökt. Men först sista åren jag ökat takten ordentligt. Men just Singapore har jag varit närmare 10 gånger, då hinner man med de mest uppenbara attraktionerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Super och lyssnar på musik går in i dimman Darlingen kommer ju om 3 dar Och då måste ,man sköta sig Så fult ös Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Helvites jävla väder i Sverige. Men så är det ju att bo i NORRLAND. 20190502_134420.mp4 20190502_134420.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Kollar benutrymmet 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Har precis kontrollerat potentialen för loungehopping på BKK. 22st lounger har jag tillträde till med mitt guldiga och svarta launchg karte... Men jag känner mig själv, blir väl först Singapore, sedan ett stopp på Eva och avslutad på Thai närmast gaten... jag är förutsägbar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Dom finns överallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Hackar chili.. Visst är det vackert! Sisådär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Har bönestund Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 2, 2019 Dela Inlagd Maj 2, 2019 Äter en Svurre i Scania Hytten 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu