olle042 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Skulle gått till den röda skylten istället... det hade varit mycket behagligare... Tillåter inte kassan. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Snål som man är blev det shuttle bus till hotellet. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 6 timmar sedan, skrev olle042: Snål som man är blev det shuttle bus till hotellet. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Skall du gå på Singapores F1 lopp? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 (ändrad) 33 minuter sedan, skrev audirs2: Skall du gå på Singapores F1 lopp? Lite tidigt för det... typ 4,5 månad... Fast man kan ju alltid fråga... Ändrades April 29, 2019 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Skall du gå på Singapores F1 lopp?Inte tanken. Bara ett kort stopp innan Thailand. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 har det förjäkligt på jobbet,, C;D ps: ngn som vill ha en mini mpr träff här?? Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Lunch med Frugan i Söderhamn knallade förbi Thaien vart Kebab istället Mumma Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Dricker fjolldrinkar på Raffles. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 32 minuter sedan, skrev olle042: Dricker fjolldrinkar på Raffles. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Fan vad du skräpar ner... Missa inte ChilliCrab när du är i stan. Kan rekommendera Jumbo restaurangerna för krabban... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Förbereder.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 På väg till Karolinska Sjukhuset för att göra hål i huvudet. Wish me luck! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 14 minuter sedan, skrev Abercrombie: På väg till Karolinska Sjukhuset för att göra hål i huvudet. Wish me luck! Låter inte trevligt. Orsaken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 44 minuter sedan, skrev berlitz: Låter inte trevligt. Orsaken? Cochlea implantat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 10 minuter sedan, skrev Abercrombie: Cochlea implantat. Tror tammefan jag behöver också satt två damer o kacklade på andra sidan konfernsbordet idag, hörde inte ett skit enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 5 timmar sedan, skrev svampen: Lunch med Frugan i Söderhamn knallade förbi Thaien vart Kebab istället Mumma Ute på turné? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 22 minuter sedan, skrev Enis: Tror tammefan jag behöver också satt två damer o kacklade på andra sidan konfernsbordet idag, hörde inte ett skit enis Lika bra det!... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 24 minuter sedan, skrev Enis: Tror tammefan jag behöver också satt två damer o kacklade på andra sidan konfernsbordet idag, hörde inte ett skit enis Det är talang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 2 minuter sedan, skrev rolba: Ute på turné? Yes Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 25 minuter sedan, skrev Enis: Tror tammefan jag behöver också satt två damer o kacklade på andra sidan konfernsbordet idag, hörde inte ett skit enis Kanonbra med CI. Detta blir mitt andra. Och sista. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 1 timme sedan, skrev Abercrombie: På väg till Karolinska Sjukhuset för att göra hål i huvudet. Wish me luck! 35 minuter sedan, skrev Abercrombie: Cochlea implantat. Lycka till, vore trevligt att ses på en uteservering under det ljusa halvåret! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 24 minuter sedan, skrev ellim63: Lycka till, vore trevligt att ses på en uteservering under det ljusa halvåret! Det håller jag med om! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 29, 2019 Dela Inlagd April 29, 2019 Dags att grilla, var sak på sin plats! Sallad på grillen, man tar sig för pannan..🤣 Men inget att klaga över när det gäller utsikten i alla fall, myggfritt=underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 har det förjäkligt på jobbet,, C;D ps: ngn som vill ha en mini mpr träff här??Gärna.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Frukost i Kallhäll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 30, 2019 Dela Inlagd April 30, 2019 Drar en 11:a ☕ köpp i Söderhamn nice liten stad 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu