HuaHindinnge Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 8 minuter sedan, skrev Enis: Mot den fantastiska staden Borlänge igen enis Testar du att tågen går och kommer fram i tid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Väntar på tåget drar en Svurre och en ☕ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 18 minuter sedan, skrev svampen: Väntar på tåget drar en Svurre och en ☕ Han bakom GB gubben verkar avis på din vurre...😀 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Ser på. Nån måste ju arbeta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Taking care of business. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 (ändrad) Promenad igår och styrketräning och motionscykel idag.. Hoppas man inte blivit en sån där träningsnarkoman! Ändrades April 25, 2019 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Hemma 😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 5 minuter sedan, skrev Khonis: Hemma 😂😂 Hmm! tänk på att försöka få en rak horisont nästa gång. Sedan så bör du inte överdriva med redigeringen. Lite väl starka färger för min smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 25 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hmm! tänk på att försöka få en rak horisont nästa gång. Sedan så bör du inte överdriva med redigeringen. Lite väl starka färger för min smak. Jobbar på det. Körde nu en ”no drunk” filter jag hittade lokalt. Funkade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keptang Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Dags för hockey .😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 (ändrad) Kikat igenom filmen Blavkkklansman. Skön gammal soul. Jobbat 25 dagar i sträck, bara 50 kvar Ändrades April 25, 2019 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Frölunda! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Tar mig en grogg vid poolen och njuter av solnedgången Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 7 minuter sedan, skrev L64: Tar mig en grogg vid poolen och njuter av solnedgången Visst är det vackert!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 9 minuter sedan, skrev ellim63: Visst är det vackert!? Fantastiskt vackert med solnedgångar... dessutom kom dottern till hon i bild nyss så det blev ännu vackrare 😍 jag har inte tid att sitta här uppe längre egentligen 😀 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Snäll som jag är så fick jag hjälpa dottern med wifi här på stället 👍 Råkade visst komma åt avtryckaren när jag kollade vilket wifi jag använde. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 6 minuter sedan, skrev L64: Fantastiskt vackert med solnedgångar... dessutom kom dottern till hon i bild nyss så det blev ännu vackrare 😍 jag har inte tid att sitta här uppe längre egentligen 😀 En liten lugnande bara..så du kommer i fas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 18 minuter sedan, skrev ellim63: En liten lugnande bara..så du kommer i fas... Nu e jag i fas 😍 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 5 minuter sedan, skrev L64: Nu e jag i fas 😍 Fattas bara.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 Frölunda!Frölunda får pisk på lördag.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keptang Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 Dags för lite käk vid stranden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 2 timmar sedan, skrev keptang: Dags för lite käk vid stranden. Det där såg inget gott ut 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 Var är vi just nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 36 minuter sedan, skrev thomas001: Var är vi just nu? Silver sand villa jomtien så klart enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 22 minutes ago, Enis said: Silver sand villa jomtien så klart enis Yes....var många år sedan vi var här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu