65Selander Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 19 timmar sedan, skrev M33: Fast du har väl spenden på kredit och inte på debit, det är ju generalfel... Debit man är väl statligt anställd :-) Kredit använder jag i nödfall typ man super bort det andra kortet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 (ändrad) Promenad med 💗 Ändrades April 22, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 51 minuter sedan, skrev Benriach: För att vara forumets självutnämnde ordningsman så har du pinsamt låg nivå på dina egna inlägg... Självutnämnde ordningsman,när blev jag det?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Blanda för fan inte in min fru i dina sjuka inlägg ditt jävla pucko. Skönt och se när du visar ditt rätta jag. Det är ju sant pucko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Hoppas det med hårdare moderering funkar nu, för att blanda in familj i catfighten är att gå över gränsen! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 15 minuter sedan, skrev L200: Självutnämnde ordningsman,när blev jag det?. Det har du varit i flera år. Har du ingen koll på vad du skriver? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Hoppas det med hårdare moderering funkar nu, för att blanda in familj i catfighten är att gå över gränsen! Tja 200 och 5300 är nog bara bittra och avundsjuka på andra som har ett bättre liv än dem. De skulle nog behöva gå på lokal och få lite fett på sylen så kanske det skulle kännas bättre 😀 Ändrades April 22, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Hej Sitter och äter i Hanoi. Svartpeppar biff, jättegott.. Och så en kaffe på Vietnameskt vis. Tänkte ta mig en stänkare, så tittade vad dom hade på drinklistan.. Tror jag springer härifrån istället.. Ha en riktigt kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Romantisk middag med gumman...? Nejdu... strömavbrott pga. skyfallet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 L200 avstängd 10 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 (ändrad) Lastar lite ”special last” i Riga, efter 17 dagar på varv här. Bara o lasha skiten, 6 enheter och komma iväg nu... Ändrades April 22, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Njuter i solen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Förbereder.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 53 minuter sedan, skrev ellim63: Förbereder.. #Metoo......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Sitter och äter i Hanoi. Svartpeppar biff, jättegott.. Och så en kaffe på Vietnameskt vis. Tänkte ta mig en stänkare, så tittade vad dom hade på drinklistan.. Tror jag springer härifrån istället.. Ha en riktigt kanonbra dag! Kolla om Hanoi Rocks lirar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Äter kvällsvard hemvevad mos svampstuvning med curry & kotlett😀👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 15 minuter sedan, skrev audirs2: Kolla om Hanoi Rocks lirar! Hej audirs2 Nä.. Måste sova. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 3 timmar sedan, skrev Surin P3: L200 avstängd 10 dagar. Helt Ok enl mej men dena där 4618 kan skriva vad F-n som helst och aldrig bli avstängd, lite konstigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Blanda för fan inte in min fru i dina sjuka inlägg ditt jävla pucko. Skönt och se när du visar ditt rätta jag. Det var väl inte din fru han angrep utan du, han tycker nog att din fru är för bra för dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev Boa52: Helt Ok enl mej men dena där 4618 kan skriva vad F-n som helst och aldrig bli avstängd, lite konstigt Skulle inte du sluta kommentera mig? Upplysningvis har jag också varit avstängd en gång 😉 Ändrades April 22, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Bankar huvudet i väggen!! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 18 minuter sedan, skrev Fritz: Bankar huvudet i väggen!! Inge bra för då kan man lätt få huvudvärk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 44 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Skulle inte du sluta kommentera mig? Upplysningvis har jag också varit avstängd en gång 😉 Bara en gång, amatör 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Hänger upp ett par dörrar som stått på tillväxt i 10 månader, minst. Lite finlir imorgon så myggen hålls ute. Blir det inte nå mygg i år så kan ni tacka mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej audirs2 Nä.. Måste sova. Ha en kanonbra dag! Här då?https://www.livenation.se/show/1253404/remu-and-hurriganes/stockholm/2019-06-03/se Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu