Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Har vart i sthlm allt för många gånger, även privat utan lastbil.. å jag gillar inte skiten... men med det menar jag inte något ont mot varken dig eller någon annan... tycker bara det är en skitstad helt enkelt... men finns en jävligt bra väg i sthlm iaf, å det är vägen därifrån :)

 

Saken är den att du låter exakt som mina kompisar från Dalarna (och även jag förr) släpp sargen, å kom hit en sommarvecka. Vad har du att förlora mer än lite tid...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du sitter klistrad vid datorn som vanligt ! :whistle:

Just nu är mitt rörelseschema begränsat så det blir mycken tid framför dator  :thumbsup: och själv då  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vart i sthlm allt för många gånger, även privat utan lastbil.. å jag gillar inte skiten... men med det menar jag inte något ont mot varken dig eller någon annan... tycker bara det är en skitstad helt enkelt... men finns en jävligt bra väg i sthlm iaf, å det är vägen därifrån :)

För oss lantisar så är ju Tokholmia stort,en riktig rännstensfylla där och man är lost.Här hemma är man ju lite bekant med folk så jag vaknar oftast hemma(vet ej hur)Och vissa i storstan känner ju oxå igen mig,så ibland får jag inte komma in på ställen(eller hur tallen)En del glömmer aldrig,medans andra glömmer allt.Men Stockholm är en otroligt vacker sommarstad,nästan i klass med Göteborg och bästkusten   :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu är mitt rörelseschema begränsat så det blir mycken tid framför dator  :thumbsup: och själv då  :crazy:

 

Jag rör mig som en skållad råtta mellan olika datorer runt om i staden och huset

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

För oss lantisar så är ju Tokholmia stort,en riktig rännstensfylla där och man är lost.Här hemma är man ju lite bekant med folk så jag vaknar oftast hemma(vet ej hur)Och vissa i storstan känner ju oxå igen mig,så ibland får jag inte komma in på ställen(eller hur tallen)En del glömmer aldrig,medans andra glömmer allt.Men Stockholm är en otroligt vacker sommarstad,nästan i klass med Göteborg och bästkusten   :crazy:

 

Jupp. Jag minns ! :whistle:

 

post-3404-0-28396800-1397417874_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Och du sitter klistrad vid datorn som vanligt ! :whistle:

Den var bra ha ha

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tagit rast enl order

 

Visst är det väl härligt med ett yrke där man är datorstyrd :crazy:

 

Mvh

BBJ

:ironi:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar in tanten när hon diskar nä om man skulle ta en tupplur hi hi

post-4567-0-62818200-1397445798_thumb.jp

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vart i sthlm allt för många gånger, även privat utan lastbil.. å jag gillar inte skiten... men med det menar jag inte något ont mot varken dig eller någon annan... tycker bara det är en skitstad helt enkelt... men finns en jävligt bra väg i sthlm iaf, å det är vägen därifrån :)

 

Ta tummen ur ändalyckten och var med på den Andra Sthlm,s träffen så ska du se att du byter uppfattning om Fjollträsk. 

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fixar lite krubb rödspätta sen kokade jag lite plock korv 

post-3713-0-40374300-1397488071_thumb.jp

post-3713-0-34182100-1397488080_thumb.jp

post-3713-0-15543000-1397488094_thumb.jp

post-3713-0-09946100-1397488113_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Upptäckt att jag inte har någon mottagare för DVB-T2 på min TV, vilket gör att jag nu inte kan se TV4 Sport, efter senaste omläggningen.

Efter lite surfande på nätet så upptäckte jag att man kunde få en gratismånad på TV4 Premium där TV4 Sport ingår.

 

Så nu kan man lugnt vänta in matchen.

post-3468-0-18469000-1397490377_thumb.pn

Link to comment
Dela på andra sajter

1-3  :thumbsup:

 

Just nu  2-0 :14:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

bajens premiär

trevligt att ni får låna Nya Sthlms stadion ,vilket korpgäng möter ni ?
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

trevligt att ni får låna Nya Sthlms stadion ,vilket korpgäng möter ni ?

 

Bedrövligt att Skansens korplag får spela på nya fina Söderstadion.. Nu har ju inte kvällens publiksiffra kommit än, men den lär vara mer än det dubbla mot vad Skansen lyckades skrapa ihop till sin hemmapremiär :)  

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Från fotbolldirekt.se:

 

Glasgow Rangers (som dock är tvångsnedflyttade), Leeds, Seattle Sounders och några indiska lag kom upp som tänkbara kandidater.
Men troligen är det faktiskt så att Hammarby IF är den sämsta fotbollsklubben i världen i förhållande till antalet fans.

:crazy: :crazy:  :crazy:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Från fotbolldirekt.se:

 

Glasgow Rangers (som dock är tvångsnedflyttade), Leeds, Seattle Sounders och några indiska lag kom upp som tänkbara kandidater.

Men troligen är det faktiskt så att Hammarby IF är den sämsta fotbollsklubben i världen i förhållande till antalet fans.

:crazy: :crazy:  :crazy:  

 

Hmm, trodde det var MAN U just nu :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Hmm, trodde det var MAN U just nu :crazy:

De menade nog antalet fans som går på matcherna, Hammarby har ju inte så många fans utöver kundkretsen på Gröne Jägaren! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gläds åt  5 - 0   :14:  :17: 

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

trevligt att ni får låna Nya Sthlms stadion ,vilket korpgäng möter ni ?

Det står så här på skärmen HIF 5--DIF 0  int vet jag vilka lag som spelar, är ju inte så intresserad av damsporter

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammarby tog tag i skåpet som ingen vågat röra och ställde bestämt ner det så alla såg var det placerades.

Färgade skåpet blått, så att dif kan gå in och uträtta sina behov där inne efter att publiksiffran kommer fram på nya Söderstadion.

 

5-0!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...