rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Thai fortsätter att leverera. Not. Maten håller knappt kroppstemperatur och biran strax under rumstemperatur. Sneglar mer och mer mot Qatar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 12 minuter sedan, skrev clion: Det ser trevligt ut Koppar Nu har du ju lyckats i dit liv Grattis men vi fattiga Kan vara bättre om du avstår ölen och sparar pengarna tills darlingen kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Kan vara bättre om du avstår ölen och sparar pengarna tills darlingen kommer. Så sant men ibland behöver Mann gå gå Inn i Daimmma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Testade ett gammalt knep och körde in näven längst bak i kylen och lyckades fiska ut en burk utan att riva anläggningen. Men den var lika pissljummen den åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Mest kineser i loungen. Många korta besök, sitter kanske en kvart och sveper en cola eller slafsar i sig lite nudlar. Finns en del snygga kinesdamer åxå men inget fototillfälle än. Ni får hålla tillgodo med denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Kineser, kineser, kineser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: Fantastiskt gott kaffe på TG212 En bit på väg Nära nu En ganska skramlig kärra. Dock bättre än de jag åkte med för ett par veckor sedan med Lion och Nok Fick samma familj framför mig när jag klev av. Vad är oddsen? Där står bussen. Ja, Air bus förståss Fler fordon Ut å dra åt bultarna bara! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 2 timmar sedan, skrev ellim63: Störtebekerglas! Hur smakar den då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 33 minuter sedan, skrev clion: Så sant men ibland behöver Mann gå gå Inn i Daimmma Ja men nu är du inne. Var så säker Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Depåstopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Ilsk, bitter och arg. @HajKaj, @ragson vann Calles quiz med två poängs marginal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 15 minuter sedan, skrev audirs2: Hur smakar den då? Fantastiskt gott såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 (ändrad) En kall ute i "solskenet." Kissen äter upp chipsen.... Ändrades April 17, 2019 av Naam kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 22 minuter sedan, skrev spooncreek: Ilsk, bitter och arg. @HajKaj, @ragson vann Calles quiz med två poängs marginal Smalhasse Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Får nästan lite Biltemavibbar, men nää, korven var knappt ljummen. Det övriga var dock ok. Måste i alla fall ge en eloge till personalen i loungen som är väldigt snabba på att plocka undan på borden. Man hinner knappt ställa ner ett tomt glas innan de tar bort det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Ilsk, bitter och arg. [mention=8121]HajKaj[/mention], [mention=7490]ragson[/mention] vann Calles quiz med två poängs marginal Den satt så jäkla fint... rä rä rä.... Rätt upp i kryssä! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Avslutade även kvällen ikväll med en stänkare på hotellet innan kudden.. Tack för att vi finns! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 Kan vara bättre om du avstår ölen och sparar pengarna tills darlingen kommer. That's crazy talk.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 Gråter en liten bit över farsans död, men nåväl. Livet går väl vidare trots det. Beklagar. Ja, men livet blir aldrig sig likt. Inte för mig iallafall efter att min farsa dog. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 1 timme sedan, skrev Nicholas: Beklagar. Ja, men livet blir aldrig sig likt. Inte för mig iallafall efter att min farsa dog. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Ja jag bävar inför den dag mor eller far trillar av pinn. De har ju alltid funnits där med sin trygghet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 36 minuter sedan, skrev Enis: Ja jag bävar inför den dag mor eller far trillar av pinn. De har ju alltid funnits där med sin trygghet enis Ett år sedan farsan kastade in handduken, man saknar att ringa och tala med han. Ens far är nog den som förstår en son bäst, han fattade allt vad jag menade och hade bra svar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 2 timmar sedan, skrev Enis: Ja jag bävar inför den dag mor eller far trillar av pinn. De har ju alltid funnits där med sin trygghet enis Var rädd om dem. Själv gick morsan bort när jag var 16 år och farsan när jag var 30. Tycker det var tråkigt att mina barn inte fått uppleva det där med att ha kontakt med mormor, morfar, farmor och farfar som jag hade som barn 🙁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 Benutrymme check Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 Sista leget på resan går med UL mellan Uppsala och Gävle. Glömde att boka upp en matlåda med @Kenneth4618 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2019 Dela Inlagd April 18, 2019 21 minuter sedan, skrev rolba: Sista leget på resan går med UL mellan Uppsala och Gävle. Glömde att boka upp en matlåda med @Kenneth4618 Och jag som ska ner till Resecentrum snart 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu