Odin Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 1 timme sedan, skrev JJC: Jag försätter att påstå att inget är gratis. Även om inte du betalar så är det någon anna som gjorde det. Har jag rätt? Du har betalat med råge för allt. D va ju inte riktigt det du skrev... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 1 timme sedan, skrev JJC: Jag försätter att påstå att inget är gratis. Även om inte du betalar så är det någon anna som gjorde det. Har jag rätt? Självklart! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 Ska det aldrig ta slut. ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 Hej Sitter på KTX:en på väg söderut från Seoul. Lite färdkost en kaffe och en sandwich. Gangnam style. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Väntar på kvällskörven och hoppas att Poker inte e alkofri... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Den förbenade taxin dök upp 50 min för tidigt. Nytt rekord. Brukar vara 15 till 30 min tidiga. Dessutom har de ofoget att köra ett par hundra billigare än alla andra. Nu fick han vänta 20 minuter på mig. Benutrymme check. Wifi finns. Bälte använder jag alltid även fast jag aldrig upplevt några vårdslösa chaufförer med detta bolag. Bötfälld kan man ju bli ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 mot Borlänge enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Dessa jäkla köer som man inte kan lita på. Incheckning 2 minuter. Immigration 1 minut Security 1 minut Ja, och taxiresan tog en timme precis. Har varit med om allt från 50 minuter till 2 tim 40 minuter. Så nu är jag nästan 2 timmar för tidig till gate. Horisontlinjen blev i alla fall hyffsad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Sådär ja, bort med lågpriskärran och ge plats för min flight. Verkar som de skippar avisning idag. 😎 Min kärra står nog där borta. Är lite snirkelkrokar att gå här på Phuket vid boarding pga att de blandar både domestic och international och boardar från två håll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 99% av kineserna sprang till fel kö så jag blev nästan först. Bara en kinesfamilj som missade rusningen slank in före mig. Där står kärran. Gate 9 Sätt fart nu för tusan. Loungen hägrar i Bangkok. Benutrymme check. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Hej! Dags att åka tillbaka till Seoul.. Konstiga landningsbanor i Korea.. Skall SRT618 starta på spår? Så en benutrymmes test på SRT618. Och en kabinbild. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 On 2019-04-14 at 15:08, skrev Naam kaeng: Byter bromsbelägg runt om... Har du skruvat isär halva bilen bara för det? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Dags att åka mot kusten... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Fantastiskt gott kaffe på TG212 En bit på väg Nära nu En ganska skramlig kärra. Dock bättre än de jag åkte med för ett par veckor sedan med Lion och Nok Fick samma familj framför mig när jag klev av. Vad är oddsen? Där står bussen. Ja, Air bus förståss Fler fordon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Fikapaus i mysiga kvarter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 20 minuter sedan, skrev ellim63: Fikapaus i mysiga kvarter! Är det din varma hand som böjt glaset eller är det en synvilla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Jag är gasad ids inte svara på de fjantiga inlägg 7Nu idag är jag Extra Gasad Hittade en dam från Uganda En dam typ 59 år Jag kollade om hon haffade guld på fingret Jag gick av på Angered Centrum Och bara sa till Negern att jag tänder på dig Så nu får vi se om hon svarar Kuken står i givagt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 3 minutes ago, clion said: Jag är gasad ids inte svara på de fjantiga inlägg 7Nu idag är jag Extra Gasad Hittade en dam från Uganda En dam typ 59 år Jag kollade om hon haffade guld på fingret Jag gick av på Angered Centrum Och bara sa till Negern att jag tänder på dig Så nu får vi se om hon svarar Kuken står i givagt Låter som du är gasad minst sagt. Glöm inte din tjej i Thailand. Respektera henne kanske? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 20 minuter sedan, skrev Peolito: Är det din varma hand som böjt glaset eller är det en synvilla? Det är den snea horisontlinjen som göret.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 24 minuter sedan, skrev Peolito: Är det din varma hand som böjt glaset eller är det en synvilla? Störtebekerglas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 3 minuter sedan, skrev swedenfarang: Låter som du är gasad minst sagt. Glöm inte din tjej i Thailand. Respektera henne kanske? Ja jag är gasad Sweden Jag ar flera frågor och besvara Jag försöker skicka PM till dem Det löser sig nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 2 minuter sedan, skrev clion: Ja jag är gasad Sweden Jag ar flera frågor och besvara Jag försöker skicka PM till dem Det löser sig nog Passare för den du kallade negern, du lär hå hjulbent ett par veckor efter den Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 1 timme sedan, skrev clion: Ja jag är gasad Sweden Jag ar flera frågor och besvara Jag försöker skicka PM till dem Det löser sig nog Nu ska jag sitter mig själv så EnIs får stå pälls Jo jag ligger och tänker darlingen kommer ju den 6 maj med finnarna Och det flygbolaget hade jag inte flyget med om jag ens fick gratis Absolut det sämsta flygbolaget som SAS Hur fan kan man boka dem Dyraste biljetterna och inget att dirka Men vi har en miljonär som är medlem Han älskar Finnarna ok för han Så är det med det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 1 timme sedan, skrev koppar55: Blev en trevlig resa idag med Thai. Visade upp sin bästa sida.😀 Det ser trevligt ut Koppar Nu har du ju lyckats i dit liv Grattis men vi fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 7 minuter sedan, skrev clion: Det ser trevligt ut Koppar Nu har du ju lyckats i dit liv Grattis men vi fattiga Nja, en ekonomistol i Thai klarar nog de fattiga också..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu