Sam sip sam Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 (ändrad) Träffade Petter Solberg med familj på nyängen dom var på väg till Danmark ,grabben skulle köra motorcross ,han var trevlig och pratsam här kommer bild på hans husbil Ändrades Juni 25, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 När en läkare säger förmodligen , inte ett gott tecken . Var noga med att kräva röntgen och blodprov , och att dom ska ta bort systan . Hade en läkare som var så där och sa förmodligen , krävde ordentlig undersökning och då visade sig att jag hade en tumör i handen som höll på att koppla upp sig på nerverna . Fick iväg på operation och ta bort den . Men då hade jag fått tjafsa med läkare i sex månader innan jag fick operation . Sedan skulle dom vägra mig att gå på koll , så då fick jag bråka om detta också . Min mor är Doktor. hon som skickat mig på kontroller... Så här lämnas inget åt slumpen. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 (ändrad) Min mor är Doktor. hon som skickat mig på kontroller... Så här lämnas inget åt slumpen. /Enis Låter bra det ! Kanske är lite paranoid , men har haft dåliga erfarenheter av vården . Hade världens cancerskräck när jag gick igenom detta och hade nyss förlorat kompis nr. 2 som hade dött i cancer . Skönt att ha en mor som är läkare ! Ändrades Juni 25, 2013 av Siamways Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2013 Dela Inlagd Juni 25, 2013 Funderar om jag skall knoppa in "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Blev en bärgning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Jäger och san miguel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Tittar ut genom fönstret I Sthlms innerstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Jag vill inteeeeee!!! Jag ooorkar inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Precis konstaterat att min nya fotoplattform är stabil nog att våga slänga upp en sony nex 5a i.Kamera hållare (gimbal gyrostyrd) som saknas . videoöverföring finns redan . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Jag vill inteeeeee!!! Jag ooorkar inte... 1372244249367.jpg Livet e underbart ibland..hi hi Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Sitter på jobbet och leker lite med den här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Lagar mat "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Lagar mat "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Jag vill inteeeeee!!! Jag ooorkar inte... {style_image_url}/attachicon.gif 1372244249367.jpg Äsch du gnäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Följer travet på tv:n och Örebro SK via datorn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Fortsätter rensa hemma, varför ett skåp fullt med tomma rör...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Min gamla hockeyutrustning åker nu ut, inte troligt att landslaget kallar... Även mitt gamla pingisracket hittade jag, behövs inte längre då jag på äldre dar mest spelar fickpingis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Stalkar Måne 1372150152788.jpg Vad tyckte du om matchen i kväll Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Min gamla hockeyutrustning åker nu ut, inte troligt att landslaget kallar... [img=http://p114427.ipscdn.com/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg Även mitt gamla pingisracket hittade jag, behövs inte längre då jag på äldre dar mest spelar fickpingis [img=http://p114427.ipscdn.com/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg Du slänger väl inte tröjorna , går säkert att få en slant på tradera eller något liknande . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Du slänger väl inte tröjorna , går säkert att få en slant på tradera eller något liknande . Tror inte så många är villiga att betala för mina gamla tröjor + några replikor från FHC och Tre Kronor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 26, 2013 Dela Inlagd Juni 26, 2013 Tar en paus (kl 00:35 ) efter att ha gjort rent spisen ORDENTLIGT! Alltid roligare att laga mat på en ren spis! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 27, 2013 Dela Inlagd Juni 27, 2013 Tar en paus (kl 00:35 ) efter att ha gjort rent spisen ORDENTLIGT! Nattuggla 001.jpg Alltid roligare att laga mat på en ren spis! Hade du haft besök av BTT hade det varit värre ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juni 27, 2013 Dela Inlagd Juni 27, 2013 Hade du haft besök av BTT hade det varit värre ! Tyvärr så har jag ingen "broder" på besök som kokar vatten här! Bara "herr Chang" som har sådana på besök! Jag har bara en "hustyrann" som är bortskämd av mig! ! Förutom de dagar han skämmer bort mig med sina kulinariska mästerverk! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2013 Dela Inlagd Juni 27, 2013 Mumsar i mig några plommon "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2013 Dela Inlagd Juni 27, 2013 Blivit attackerad av dessa dunbollars mamma och pappa Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu