Kenneth4618 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 13 minuter sedan, skrev audirs2: Tycker det ser ut som kött- kött ja! Blev några matlådor också Blev så jäkla gott 😋😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 3 timmar sedan, skrev Nicholas: 13 på mutter, men 14 på bulten (blanda och ge) ISO och DIN standard. Man tager vad man haver... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Blev några matlådor också Blev så jäkla gott 😋😋 Lägger fan in en beställning a pronto! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Sitter på en bar där det är trevlig utsikt 😛 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 14 timmar sedan, skrev Surin P3: Man kan omöjligt veta om jag kanske precis tappat något på golvet, kanske. Möjligen. Ja, förmodligen. Undrar vad du tappade här i sådana fall?.......... Eller här?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 4 timmar sedan, skrev Broskan: Sitter på en bar där det är trevlig utsikt 😛 //Broskan Här är det sämre utsikt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Grym värme idag så då passar det fint att sitta här. Tuk vår öl leverantör för dagen. Mycket trevlig dam från Korat. Lite gymnastik också så dom inte stelnar till. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 15 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Undrar vad du tappade här i sådana fall?.......... Eller här?........ Fy fan vilket möggel man är ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Agerar smakråd.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Inväntar Champion i fotboll Tar ett par goa pilsner och lyssnar på CCR från 70 talet https://youtu.be/WWolUsgO_to?list=RDeIXQ-tOfbqE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 (ändrad) Inte havsusikt men helt ok ändå //Broskan Ändrades April 10, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 10 timmar sedan, skrev Surin P3: Fy fan vilket möggel man är ibland. Jo, det har man ju vart ett gäng gånger i livet men just den här kvällen var nog en av de roligaste jag någonsin haft med kläderna på........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Jansson Ho Ho 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Frukosten avklarad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 En klubb för Fiat 500 visar upp sina bilar utanför Central Rattanathibet. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 En iskall i ett varmt Pattaya 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Då har man kommit till BKK. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Dags å flyga igen... Valde att lämna väskan på Udda Bagage idag så den röntgas direkt... mycket riktigt fick jag öppna och visa lite grejer... förstår inte... 27kg metallbitar, ventiler, styrdon, kopplingskåp och givare med kablar... det kan väl inte se suspekt ut på röntgen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Gratis är gott, blir nog påtår också.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Väldigt varmt i Bangkok idag så det har blivit många kalla här. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Väntar på att få gå ombord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Prover först sen en Vårpromenad i Pennybridge 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Väntar på min kärra mycket arbeten på gång på Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 On 2019-04-08 at 20:43, skrev B747: Käkar tonfiskfile med hälsosammare svart ris (enligt gumman)Fantastiskt gott Skickat från min iPhone med Tapatalk Hur reagerar kroppen på det däringa vita i glaset? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Jajamän.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu