Kötthandlarn Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 Färdig med lunchlådorna till frysen......... Var inte helt förberedd att det skulle bli så många............ Nåväl, då har man iaf preppat duktigt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Ja då var dags att flyga till Manila igen. Skapligt ny kärra. Benutrymmet fick faktiskt godkännt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Ja då väntar jag på nästa flight som ska ta mig till BKK. Blev lite gate mat också. Lasagna med vitlöksbröd och en hawaii pizza baguette. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Äntligen får man flyga igen PAL har fattat att man måste förnya sig, här med modern tablet med USB3 laddning och 3.5mm ljudutgång så man kan använda egna lurar. När får vi se sånt på Thai. Godkänt även på denna kärran men iofs är jag bara 183cm hög. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Flygs för dåligt... så bidrar lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Verkar som att Jesus finns i Rawai. Vem mer kan gå på vattnet. Utsikten just nu på Paradise beach bar. Försöker även få med favoritservitrsen på bild men hon vände rumpan till och den får inte plats på bild. Nu kom hon med på lite håll i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Skjutsade morsan till vårdcentralen och medans vi väntade tog vi en promenad i wadköping.. fantastiskt skönt vårväder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Hej på Er Idag dubbel service uppe i Sawang Dean Din. Först Honda City för 4000 mils service. Mycket proffsigt mottagande och var maximalt nöjd genom hela service processen. Älskar man desutom rena verkstäder så mår man bra här. Sen dags för service #2, Honda Forza. Behöver inte servas nu (350 mil), men ville ändå byta olja, oljefilter samt luftfilter. Fin återförsäljare av Honda motorcyklar. Nu blev det problem.. Så att jag ville byta olja, oljefilter och luftfilter. Han frågade efter serviceboken. När han tittar i boken så säger han att du behöver inte byta olja, oljefilter och luftfilter. Men jag vill!! Efter en massa diskussioner så gick han till slut med på att byta olja och oljefilter, men vägrar byta luftfilter. Han menade på att jag bara kört 200 mil sedan sista bytet. Men jag vill ju.... Sitter nu på ett café i Sawang Dean Din och tar mig en kaffe och mår gött. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Hej.. Jävla telefonledningar... Det var den fina solnedgången sett igenom en massa kablar.. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 (ändrad) PAL flighten höll tiden tills vi närmade oss BKK då kom katastrofen ett jävla snurrande. Tappade 50min på det. Men Pattaya taxin väntade tålmodigt 👍 //Broskan Ändrades April 8, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Denna hade varit fin... men tyvärr inte idag... den får vänta lite till på mitt besök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Vanlig måndag. Igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 1 timme sedan, skrev Surin P3: Vanlig måndag. Igen. Till skillnad från en del fredagar då??........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Jobbar för fullt..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Käkar tonfiskfile med hälsosammare svart ris (enligt gumman)Fantastiskt gott[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 provar denna tyvärr helt smaklös enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 9 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Till skillnad från en del fredagar då??........... Man kan omöjligt veta om jag kanske precis tappat något på golvet, kanske. Möjligen. Ja, förmodligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 (ändrad) Det har pipit, gnällt, knasstrat, brummat och sprakat ganska länge om centralen. 3 fas. Jag har felsökt säkringarna och dragit åt dom. Men det var på inkommande efter huvudbrytaren som problemet låg. Saker som inte är åtdragna slutar gärna med brand. En riktig skit central förövrigt, stor som fan men rymmer inte mer än 12 enheter. Ingen jordfelsbrytare på ingående heller. Hela konstruktionen är helt miffo som inte lämpar sig för vettiga lösningar. Får bli ett byte, men får dra åt muttern till att börja med. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Ändrades April 9, 2019 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 45 minuter sedan, skrev Nicholas: Det har pipit, gnällt, knasstrat, brummat och sprakat ganska länge om centralen. 3 fas. Jag har felsökt säkringarna och dragit åt dom. Men det var på inkommande efter huvudbrytaren som problemet låg. Saker som inte är åtdragna slutar gärna med brand. En riktig skit central förövrigt, stor som fan men rymmer inte mer än 12 enheter. Ingen jordfelsbrytare på ingående heller. Hela konstruktionen är helt miffo som inte lämpar sig för vettiga lösningar. Får bli ett byte, men får dra åt muttern till att börja med. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Intressant konstruktion det ser ut att vara en riktig MCCB som huvudbrytare i alla fall Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Intressant konstruktion det ser ut att vara en riktig MCCB som huvudbrytare i alla fall Nu när du säger det så.Den sitter säkert på en liten din-skena där så den kan återanvändas.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Stökar i köket. Blir dillkött idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Jobbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Det har pipit, gnällt, knasstrat, brummat och sprakat ganska länge om centralen. 3 fas. Jag har felsökt säkringarna och dragit åt dom. Men det var på inkommande efter huvudbrytaren som problemet låg. Saker som inte är åtdragna slutar gärna med brand. En riktig skit central förövrigt, stor som fan men rymmer inte mer än 12 enheter. Ingen jordfelsbrytare på ingående heller. Hela konstruktionen är helt miffo som inte lämpar sig för vettiga lösningar. Får bli ett byte, men får dra åt muttern till att börja med. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Visade sig att alla tre bult/mutter satt helt lösa.Vi har haft det så i säkert 5år.Thai style som vanligt.Bara den sista satt så löst så den var helt glapp men alla 3 var duktigt lösa.Den sista har blivit så varm så att bult och mutter har bestämt sig för att bilda en förening.Måste dra av den med vinkelslipen samtidigt som elen är kvar på dom 2 till vänster.Steg 1, köpa ny bult+mutter, på thaivasadu. Ps13 på mutter, men 14 på bulten (blanda och ge)Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 Mumsar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Stökar i köket. Blir dillkött idag Tycker det ser ut som kött- kött ja! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu