B747 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 5 timmar sedan, skrev rolba: Tackar för uppskattningen. Om jag hinner ska jag även ta reda på hur många cc det är i kloten. Hahaha.Det måste du verkligen anstränga dig att göra.Annars kan ju jag offra mig..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 On 2019-04-03 at 18:32, skrev rolba: min favoritsiliconmadam Verkar som att gravitationen segrat... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 4 timmar sedan, skrev B747: Hahaha.Det måste du verkligen anstränga dig att göra.Annars kan ju jag offra mig..... Blir tyvärr inte idag. Har fastnat mellan två 45-åringar i en annan bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 13 minuter sedan, skrev rolba: Blir tyvärr inte idag. Har fastnat mellan två 45-åringar i en annan bar. Om du har problem skall du ringa turistpolisen PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 AW på Långbro.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 1 timme sedan, skrev B747: Om du har problem skall du ringa turistpolisen Jag slank ur greppet så det är lugnt denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 19 timmar sedan, skrev B747: Bra där att du verkligen zoomar in biljardbordet för oss biljardintresserade så man får så vilket märke det är etc. Uppdrag är till för att lösas. 6 timmar sedan, skrev B747: Hahaha.Det måste du verkligen anstränga dig att göra.Annars kan ju jag offra mig..... 350 gram sa hon när hennes vad jag tror karl gick på muggen. Fan trot, men vårtorna sitter lågt så hon kan ju haft skapliga från början. Men resten av kroppen tyder inte på det. 1 timme sedan, skrev Bibben: Verkar som att gravitationen segrat... Ligger något i det. Hur ser dina ut då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 33 minuter sedan, skrev rolba: Hur ser dina ut då? Gravitationen har vunnit alla matcher mot mig, total kross..... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Pysslar lite i köksregionerna med en fredagsgrogg i ena handen.......... Skall väl bli lite fredagsmys tillslut......... Strimlat kycklinglår, strimlat bacon (surprise, surprise ), strimlad gul lök å vitlök samt en blandning av grädde, creme fraiche, vitt vin, dijonsenap, kycklingfond och dragon.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 29 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Pysslar lite i köksregionerna med en fredagsgrogg i ena handen.......... Skall väl bli lite fredagsmys tillslut......... Strimlat kycklinglår, strimlat bacon (surprise, surprise ), strimlad gul lök å vitlök samt en blandning av grädde, creme fraiche, vitt vin, dijonsenap, kycklingfond och dragon.......... b Ryktas att detta är @Stein favoritföda, kan han få titta förbi? Han är orättvist avstängd säger han. Vad är din portkod? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 5 minuter sedan, skrev Bibben: Ryktas att detta är @Stein favoritföda, kan han få titta förbi? Han är orättvist avstängd säger han. Vad är din portkod? @Stein är inte välkommen och jag lämnar inte ut portkoden....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Fortsätter fräsa på........... Fan, jag skulle ju bara bara koka lite ris men det rann änna ut mer ur förpackningen än vad jag ville.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Puttrar på......... Upplägg å skedätande.......... Fina grejjer......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Fina grejjer......... Ris... allvarligt... nä, skäms på dig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Youtubar lite å snubblar in på Tears for Fears......... Fan vet om det inte är Broskan som spelar bas där?........ Jag har alltid trott att det varit Curt Smith men det kanske är ytterligare ett alias? Frågorna hopar sig....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Firar Jul 🎅 igen ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 45 minuter sedan, skrev svampen: Firar Jul 🎅 igen ? Var är du nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Falun tror jag på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stein Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 6 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: @Stein är inte välkommen och jag lämnar inte ut portkoden....... Synd. för det såg så gott ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Ja då var det dags att röra på sig igen. Nu blir det buss till Davao igen. Kort resa bara 4tim så det går fint trots zero space. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Nu är det så gott som bara golvytan kvar. Och lite handfat och dusch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 13 timmar sedan, skrev ellim63: Var är du nu? Ledtråd Falu Röd Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Hej Frugans syster har sett till att jag får det bra.. Hon vet vilken som är världens bästa öl. Börjar bli halvfärdigt.. Kärt återseende, min underbara fru och dotter. Leo njuter i poolen, jag vägrar pool, hav eller annat vatten än dusch. Ha en kanonbra helg. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Skruvar upp en hylla till Buddha i stugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Förbereder innan helg gänget kommer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu