Broskan Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 (ändrad) Väntar på att bussen genomsöks av bomb/terror poliser. Passagerarna kollads separat. Den här kollen görs före och efter högriskområden //Broskan Ändrades April 2, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Har nu ankommit målet på den här etappen. Kyler ner mig med RedHorse får hålla högt tempo för bara Litro. Lite saltad fisk som snacks. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 23 timmar sedan, skrev Fritz: Pustar ut efter efter två dagars bridgespel i Bangkok. Efter en urusel start har nu laget Jomtien-Sydney kravlat sig upp till en 5:e plats av 30 vilket ger oss slagläge till att hamna bland dom 4 bästa vilket krävs för att gå vidare till semifinal. 4 matcher kvar i morgon innan kvalet är klart, håll tummarna! Det sket sig likväl, inget bra spel alls i dag och våra motståndarna hade vind i seglen så vi halkade ner i resultatlistan. Men tack i alla fall till er som höll tummarna. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 43 minuter sedan, skrev Fritz: Det sket sig likväl, inget bra spel alls i dag och våra motståndarna hade vind i seglen så vi halkade ner i resultatlistan. Men tack i alla fall till er som höll tummarna. Det var ju trist. Du slapp iaf bli våt om fötterna och en bit upp, som vi i Pattis. Nya tag nästa år! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Pysslar i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Konstaterar att Borlänge har ett mediokert utbud av salonger, lampaffärer samt restauranger rummet rätt så ok enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 God morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Hmm.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 (ändrad) Lägger kvällens grund medan middagen fixas här på Airbnb boendet vid vägkanten. Jag börjar med en häst innan drinkarna. Sen kliver jag in Emperador Dagens tilltugg blev flappsill med Bangusrings Medan trafiken passerar och flappradion som jag verkliger gillar. Spelar mycket gamla godingar. //Broskan Ändrades April 4, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 3 timmar sedan, skrev ellim63: Hmm.. Majonästubklinik. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Benutrymme check lämnat ökenstaden Borlänge och är på väg till civilisationen igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Rullar lite klot med min favoritsiliconmadam. Hon spelade med dottern men när jag kom blev dottern förpassad bakom bardisken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 On 2019-04-02 at 17:50, skrev Enis: Konstaterar att Borlänge har ett mediokert utbud av salonger, lampaffärer samt restauranger rummet rätt så ok enis Jaså, delat rum med @broder tuk tuk minsann... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 2 minuter sedan, skrev Benriach: Jaså, delat rum med @broder tuk tuk minsann... Jupp det är härmed bevisat att han var där.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3, 2019 Dela Inlagd April 3, 2019 Sitter på Phuket airport och väntar på boarding. Den som konfigurerar tv-bilden har inte gått kursen. Syns bara halva sista siffran på avgångstiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 Benutrymme, check. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 Är på Toyota i Kampeangphet för 1000-milaservice med frugans bil. Till det facila priset av 1160 baht. Vi behöver bara betala för matrl. Inte arbete. Fritt kaffe,glass m.m Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 Tvingat i mig dagens fattiga frukost dom bjöd på här. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 På väg till Maesot. Frugan kör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 Spanar in renoveringen.Samma läge varje år.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 Steker hemvevade pannbiffar till dagens lunch i Pennybridge 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 Sitter i soffan och ser solen gå ned i spegeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 4, 2019 Dela Inlagd April 4, 2019 On 2019-04-03 at 18:32, skrev rolba: Rullar lite klot med min favoritsiliconmadam. Hon spelade med dottern men när jag kom blev dottern förpassad bakom bardisken. Bra där att du verkligen zoomar in biljardbordet för oss biljardintresserade så man får så vilket märke det är etc. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 (ändrad) Har kommit till Davao från djungeln och satt mig på en annan buss mot General Santos med "peestop" i Digos enligt löften ska resan ta 4tim. Lika trångt som alltid. //Broskan Ändrades April 5, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 6 timmar sedan, skrev B747: Bra där att du verkligen zoomar in biljardbordet för oss biljardintresserade så man får så vilket märke det är etc. Tackar för uppskattningen. Om jag hinner ska jag även ta reda på hur många cc det är i kloten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu