Enis Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1397243488.627502.jpgdricker god öl. Å redan suddig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 (ändrad) Man kanske skulle starta en tråd som heter.. Vad har din fru gjort för dumt idag (bildtråd) ImageUploadedByMaipenrai1397224538.412687.jpg Dator nr 2 som förpassats till de sälla jaktmarkerna i det Eniska residentet Vadå kan man man inte använda denna thaiyoutube-terminal som kombinerad mat och dryckesbricka? Enis Efter någon timme mot altanens soliga vägg verkar den uppfylla sitt ändamål med bravur igen Dvs som dryckes och matbord samt thaiyoutube-terminal Enis Ändrades April 11, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Efter någon timme mot altanens soliga vägg verkar den uppfylla sitt ändamål med bravur igen ImageUploadedByMaipenrai1397244047.493408.jpg Dvs som dryckes och matbord samt thaiyoutube-terminal Enis Vad är det för fina små bilder till vänster om matskålen?Nåt delbart? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Vad är det för fina små bilder till vänster om matskålen?Nåt delbart? Någr dj*vla slim fit te eller kaffe. Funkar inte för fem öre på frugan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Någr dj*vla slim fit te eller kaffe. Funkar inte för fem öre på frugan Enis Inte på mig heller “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Sitter på sodaverandan och laddar infor songkranfirandet i byn. Man får ju dryga ut dom här tjejdrinkarna med lite riktig karlabrännvin. Ha de gott och skål på er, snart drar jag ut i vattenkrigets lugna värld här i byn där barnen nästan frågar om dom får blota ner mig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Håller på att lasta bilen! Frugan vill åka och shoppa lite idag. P.s drickat är till mig. kulor.jpg GE f-n i mina stålar! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Kollat en "krukfabrik". Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 fab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Sitter på balkongen och njuter av regnet som "äntligen" drog in över Pattaya. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Sitter på balkongen och njuter av regnet som "äntligen" drog in över Pattaya. DSCN2054.JPG DSCN2055.JPG Man ser ju inte Big c ,då regnar det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 (ändrad) Sitter på balkongen och njuter av regnet som "äntligen" drog in över Pattaya. DSCN2054.JPG DSCN2055.JPG Det var en riktig snabbis, mycket väsen och lite regn Fritz.. Ändrades April 12, 2014 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 (ändrad) Man ser ju inte Big c ,då regnar det bra Ja, sikten var riktigt dålig. Hilton syntes inte heller. Snabbis, kanske en halv timme så lite blött på marken blev det allt. Ändrades April 12, 2014 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Ja, sikten var riktigt dålig. Hilton syntes inte heller. Snabbis, kanske en halv timme så lite blött på marken blev det allt. ja jag hade en polare som var på väg hem från foodland han blev jäkligt blöt he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 ja jag hade en polare som var på väg hem från foodland han blev jäkligt blöt he he Hade. Drunknade han? RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Nu är det stressigt Hinna med kaffe, loka frush, macka och fotboll Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Tar en paus och fyller på med energi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Dricker en riktigt bra påsköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Nu jäklar är det allvar säger chefen ...Shower go to bed..do dät !!!Gonatt MPRFritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Jag tror jag ska ta mig en pilsner just nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Jag ska ge mig ut i Stavanger. Blir en gångtur till polskikollega. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Är på lokal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Är på lokal Trevligt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Softar i hotelloungen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 12, 2014 Dela Inlagd April 12, 2014 Tar mig en macka och en pillsner innan premier leage När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu