M33 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Var hittar man denna?...... PB funkar fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: PB funkar fint Eftersom jag lever ett stenåldersliv, så har jag ingen aning om vad PB är.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 13 minuter sedan, skrev ellim63: Pysslar i köket.. Det var de finaste entrecoterna jag sett på länge............ Definitivt från en välmående kviga alternativt stut om man bedömer det på fettfärgen.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Eftersom jag lever ett stenåldersliv, så har jag ingen aning om vad PB är.......... 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Eftersom jag lever ett stenåldersliv, så har jag ingen aning om vad PB är.......... http://m.thepiratebay.org/torrent/30803887/The.Dirt.2019.HDRip.XviD.AC3-EVO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 1 minut sedan, skrev M33: http://m.thepiratebay.org/torrent/30803887/The.Dirt.2019.HDRip.XviD.AC3-EVO Ahaaaaa......... Va dum jag känner mig nu......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Det var de finaste entrecoterna jag sett på länge............ Definitivt från en välmående kviga alternativt stut om man bedömer det på fettfärgen.......... Det var inte alls meningen att köpa entrecoté ...men när dessa dök upp till halva priset,(utgående datum)...A match in heaven! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Hej Har just fyllt upp hela kylen.. - 5 Kg Grönländska räkor (känns som en sommarkväll när man provsmakar dom, så goda... Mumma... ) - 7 stycken falukorvar från k.o.k. German Sausages i Hua Hin. - 20 stycken pannbiffar från samma ställe som falukorven. - 3 paket wienerkorv från samma ställen som pannbiffen. Dags att spåra vad räkorna kommer ifrån. Jaha, så ser båten ut M/TR Svend C Och just nu befinner sig båten utanför Grönlands kust, tyvärr ser jag inte om dom fiskar just nu. Provsmaka lite... Plocka ur frysboxen och in i frysen.. Fasen vad hungrig jag blev nu.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Morning på Söndagen tar en köpp ☕ och skinkmacka i ett strålande Pennybridge 🌞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 13 timmar sedan, skrev M33: http://m.thepiratebay.org/torrent/30803887/The.Dirt.2019.HDRip.XviD.AC3-EVO Det gick sådär bra...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Det gick sådär bra...... http://lmgtfy.com/?q=the+pirate+bay+the+dirt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: http://lmgtfy.com/?q=the+pirate+bay+the+dirt Hahaha nu drar snart köttis upp "mobbingkortet" är populärt på mpr numera Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Hahaha nu drar snart köttis upp "mobbingkortet" är populärt på mpr numera Inte jag inte....... Jag är beskedlig som få......... Följde länken som M33 la in första gången och då fick jag det resultatet........ Får väl göre ett nytt försök nu när jag fick M33:ans ypperliga guide...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Inte jag inte....... Jag är beskedlig som få......... Följde länken som M33 la in första gången och då fick jag det resultatet........ Får väl göre ett nytt försök nu när jag fick M33:ans ypperliga guide...... För ihelvete era snikare, skaffa ett abb på Netflix eller liknande...... håller verkligen folk på med PB och liknande år 2019? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Inte jag inte....... Jag är beskedlig som få......... Följde länken som M33 la in första gången och då fick jag det resultatet........ Får väl göre ett nytt försök nu när jag fick M33:ans ypperliga guide...... Vet inte hur du hamnade på .se när länken är .org. Möjligt att det är en mobillänk och att du gick genom dator...? Funkar för mig i vilket fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 7 minuter sedan, skrev M33: Vet inte hur du hamnade på .se när länken är .org. Möjligt att det är en mobillänk och att du gick genom dator...? Funkar för mig i vilket fall Japp, via dator men gick in på org nu. And now då? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Japp, via dator men gick in på org nu. And now då? Du måste ha ett torrent program, tex Utorrent....sen ladda ned med det.....eller så gör du det enkelt för dig och tar en fri testmånad på Netflix.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Japp, via dator men gick in på org nu. And now då? du får lägga in utorrent eller qBittorrent sedan klicka på get this torrent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Du måste ha ett torrent program, tex Utorrent....sen ladda ned med det.....eller så gör du det enkelt för dig och tar en fri testmånad på Netflix.... 1 minut sedan, skrev Wally: du får lägga in utorrent eller qBittorrent sedan klicka på get this torrent Fan va goa ni é............ 💓 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: För ihelvete era snikare, skaffa ett abb på Netflix eller liknande...... håller verkligen folk på med PB och liknande år 2019? Finns denna och andra nyare filmer på Netflixa eller hur menar du? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 3 minuter sedan, skrev Mankan: Finns denna och andra nyare filmer på Netflixa eller hur menar du? Netflix heter det. Den efterfrågade finns, och så mycket enklare att se, inget kludd med torrents och nedladdningar, hur smidigt som helst via app i en smart TV, eller tex appleTV. Även smidigt att ladda ned filmer i appen för offline bruk. Sen är det inget snyltande heller, helt lagligt En hundring i månaden har nog de flesta råd att kosta på sig? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Tränar på horisontlinjen. Försöker mig på ett par suddiga och mörka åxå så länge batteriet håller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 1 minut sedan, skrev rolba: Tränar på horisontlinjen. Försöker mig på ett par suddiga och mörka åxå så länge batteriet håller. Passa dig så du inte får skit för dessa suddiga bilder, finns dem som har problem med dom Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 22 minuter sedan, skrev Soengsang: Passa dig så du inte får skit för dessa suddiga bilder, finns dem som har problem med dom Äh, det är ju bara att kisa med ögonen så blir de klara och fina har jag hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 Gratis mat för oss fattigpensionärer och alla andra snåla och gnidna. Minst tre rätter att välja på så här i valtider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 24, 2019 Dela Inlagd Mars 24, 2019 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Netflix heter det. Den efterfrågade finns, och så mycket enklare att se, inget kludd med torrents och nedladdningar, hur smidigt som helst via app i en smart TV, eller tex appleTV. Även smidigt att ladda ned filmer i appen för offline bruk. Sen är det inget snyltande heller, helt lagligt En hundring i månaden har nog de flesta råd att kosta på sig? Ja det smög in ett extra a av någon anledning. Nu har jag inte netflix själv så jag vet inte riktigt vad som finns där men trodde det var ganska begränsat utbud. Det verkar lite svårt att få reda på utbudet när man inte har ett konto. För mig handlar det inte om pengarna som du verkar föröka få det till men finns allt på netflix så är det ju verkligen nått att överväga. Det där med kludd förstår jag dock inte vad du menar med. Ett klick så finns filmen på min plex server inom några minuter å då är det bara att se den på tv:n. Tänkte kolla denna om en stund men den kanske också finns eller? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu