Nilsson68 Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 På väg hem från USÖ & prover [emoji382] En alldeles underbar Vårdag i Pennybridge fullt på bänkarna vid Slottsparken vårblommor i rabatterna Halleluja Vårkänslor [emoji41]Hoppas allt bra. Har ni flyttat hem igen? Inte riktigt hängt med.Trevlig Helg, Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Hoppas allt bra. Har ni flyttat hem igen? Inte riktigt hängt med. Trevlig Helg, Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Frugan kvar i BKK var tvungen att dra hem lite tidigare pga hälsan Börjar ordna till sig Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 Kollat på tjejerna. Grattis till ettan, tvåan och trean 👍👍👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 12 timmar sedan, skrev JJC: En annan för bara 4 miljoner Hmmm, polaren som kör vacuumteak i Ellös fick precis ett kontrakt med Windy på en "one off boat (135 fot)" att leverera till båtens "tenders"...... Att åka iland på en liten ö med 44 fot känns lite i överkant.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 Väntar på båten som ska ta oss från Boracay. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 (ändrad) Nu står jag och väntar på en försenad flight från Manila till Davao Sitter inklämd som alltid. //Broskan Ändrades Mars 23, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 7 minuter sedan, skrev Broskan: Nu står jag och väntar på en försenad flight från Manila till Davao //Broskan Cebu Pacific försenad? Nä, nu skojar du med mig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 (ändrad) Så har vi det där med väsk bandet. Här får man bryta dig fram när väskan kommer. Trots markeringar i golvet så ska alla stå nära bandet. //Broskan Ändrades Mars 23, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 27 minuter sedan, skrev Broskan: Så har vi det där med väsk bandet. Här får man bryta dig fram när väskan kommer. Trots markeringar i golvet så ska alla stå nära bandet. //Broskan Ser inte många med kryckor... Men vagnen fram också... det är att utveckla det ytterligare ett steg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 (ändrad) Om någon råkar vara i Uppsala just nu och är sugen på hemlagad god thaimat/godis så finns det på Ritargatan 6. De kör fram till 3 tiden på eftermiddagen. Ändrades Mars 23, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev samet: Ser inte många med kryckor... Men vagnen fram också... det är att utveckla det ytterligare ett steg... Tycker du att det är kul när folk är handikappade? Ändrades Mars 23, 2019 av L200 F Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 1 minut sedan, skrev L200: Tycker du att det är kul när folk har handikapp? Exakt var var det roliga??? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 1 timme sedan, skrev samet: Ser inte många med kryckor... Men vagnen fram också... det är att utveckla det ytterligare ett steg... Vagnen ända fram var effektivt då blockerar dom framkomligheten totalt. Sen har dom tydligen glömt hur deras väskor såg ut för dom drog och i alla väskor som kom //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 (ändrad) 39 minuter sedan, skrev L200: Tycker du att det är kul när folk är handikappade? 37 minuter sedan, skrev Soengsang: Exakt var var det roliga??? Eftersom du inte klarar o svara mer än med en snurrgubbe, så kan jag berätta att det roliga var med vagnarna på bilden...muntergök där!! Ändrades Mars 23, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 15 minuter sedan, skrev Soengsang: Eftersom du inte klarar o svara mer än med en snurrgubbe, så kan jag berätta att det roliga var med vagnarna på bilden...muntergök där!! Ofan.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 1 timme sedan, skrev L200: Tycker du att det är kul när folk är handikappade? Läsförståelse = 0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 26 minuter sedan, skrev samet: Läsförståelse = 0 Ordet "läs" är förmildrande av åkomman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 På thai rung och svullar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Vittjade brevboxen i trappuppgången (man får ju inte posten i dörrens brevlåda längre för det är ju för jobbigt för post nord att åka hiss)........ Där låg en religiös skrift...... Så nu skall jag besöka skithuset med lite högkvalitativ läsning med mig.......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Kollar The Dirt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Väntar på avspark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Preppar lite käk.......... Skall väl bli ngt bättre än gårdagens pekoral....... Gillar denna från Kronfågel, så jag tänker mig cajunkryddad kyckling med ugnsrostade jordärtkockor & whiskeysås.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 1 timme sedan, skrev M33: Kollar The Dirt Var hittar man denna?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Var hittar man denna?...... Netflix bla. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 23, 2019 Dela Inlagd Mars 23, 2019 Pysslar i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu