ellim63 Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Trodde ni bara gick runt runt i ert uterum och sade woine.... woine och räknade sedelbuntar /Enis Ibland är vi ute i värkligheten och går på stadens gator som vanliga människor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 (ändrad) Just nu sitter jag i den Uber-vackra staden Jönköping... Fy f-n vilken vacker byggd. Men i morgon ska jag förflytta min söta ändalykt till Helsingborg, en snabbkoll på ett projekt å sen tbx. Finns det någon medlem i Helsingborg som har tid för en fika/lunch. Hör av dej så fixar vi till nåt... Det växer inte gräs på en racerbana... Ändrades Mars 19, 2019 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 15 minuter sedan, skrev Odin: Finns det någon medlem i Helsingborg som har tid för en fika/lunch. Hör av dej så fixar vi till nåt... @broder tuk tuk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: @broder tuk tuk hehe man kan ju alltid hoppas... Men vadå träffar gärna mannen myten... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 4 minuter sedan, skrev Odin: hehe man kan ju alltid hoppas... Men vadå träffar gärna mannen myten... Absolut..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 Just nu erinrar jag mej min käre vän Fritz's frus visdomsord:``up, nam go to bed do that´´. jag hör och lyder...God natt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 19, 2019 Dela Inlagd Mars 19, 2019 På planet mot Cebu. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 (ändrad) Slit o släp, men en rätt fin natt i skärgården....next stop Latvia. Ändrades Mars 20, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Sitter vid en gate igen och väntar på nästa flight. "Nya" Boracay ska få ett besök. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Jaha så halkade man in på MPR så får man ta och dela nått man gjort! CB&Jag tog en liten trip till Bang Saen. Kan inte säga att det är så himla roligt ställe. Stranden full av parasoller, full är bara förnamnet galet många. Nattlivet är nästan lika med noll. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Väntar på Midlanda, avgång till Stockholm för vidare transport till påmönstring. Hoppas vara hemma igen slutet på juni början juli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 (ändrad) Efter en del resande kom man då till Boracay. Det blev banka båt ut till ön. El-tuktuks här lite ovanligt att inte höra när dom kommer.. Test av lokalmaten som är ok med några varma öl till. Sen gick solen ner och dokumenterades. Gott med en mjukglass efter maten. //Broskan Ändrades Mars 20, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Var in i en av favoritbutikerna i Uppsala. Blev ett litet stopp på KENS för en pizza. (det fanns faktiskt en liten tallrik under) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Då var det dags att flyga lite igen... hem till Götet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 Tog in en hink med lite gott o blandat här på White Beach. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2019 Dela Inlagd Mars 20, 2019 (ändrad) Äter Fläskstek löksås färsk potatis Mums Ändrades Mars 20, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 21, 2019 Dela Inlagd Mars 21, 2019 Ja då vart det kväll och då ska det drickas RedHorse igen. Det blev Pad Thai som tilltugg. Idag blev det inga SML bara hästar. Sarap sarap (aroy aroy) som flapparna säger. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 21, 2019 Dela Inlagd Mars 21, 2019 bara bita ihop.. Pattaya på måndag 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 21, 2019 Dela Inlagd Mars 21, 2019 On 2019-03-20 at 05:22, skrev Broskan: Sitter vid en gate igen och väntar på nästa flight. "Nya" Boracay ska få ett besök. //Broskan Boracay är ett paradisställe jag besökte år 2000.Undrar om Charles bar på station 2 finns kvar,där var det magiskt att sitta vid solnedgången. Har Boracay återhämtat sig efter att det varit stängt för turism en period? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 8 timmar sedan, skrev B747: Boracay är ett paradisställe jag besökte år 2000.Undrar om Charles bar på station 2 finns kvar,där var det magiskt att sitta vid solnedgången. Har Boracay återhämtat sig efter att det varit stängt för turism en period? Jag kan kolla sen för jag hänger bara på Station 2. Jodå full fart nu trots begränsat med folk som bara är bra annars hade fet varit ännu fler koreaner här. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 6,5 miljoner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 (ändrad) En annan för bara 4 miljoner Ändrades Mars 22, 2019 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 15 timmar sedan, skrev B747: Boracay är ett paradisställe jag besökte år 2000.Undrar om Charles bar på station 2 finns kvar,där var det magiskt att sitta vid solnedgången. Har Boracay återhämtat sig efter att det varit stängt för turism en period? Hittade bara Charlies som inte såg så roligt ut just nu. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 på hälsocentralen med tanten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2019 Dela Inlagd Mars 22, 2019 På väg hem från USÖ & prover 💉 En alldeles underbar Vårdag i Pennybridge fullt på bänkarna vid Slottsparken vårblommor i rabatterna Halleluja Vårkänslor 😎 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu