Kenneth4618 Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Laddar sliphandtaget (eller vad det nu heter på yrkesspråk) med sandpapper........... Nu jäklar skall det bli arbete på hög nivå............. Har också varit lite händig denna vecka då Jittra skaffat eget boende. Tapeserat, hängt upp gardiner, monterat säng och hyllor. Dessutom tvättat alla sängkläder och rensat ut och kastat en hel del. Phu!!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 9 timmar sedan, skrev Soengsang: En fri fika med inkl korv på Biltema för den som ser vad vi lossar idag i den kungliga hufudstaden. Ser ut som olivkärnor 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 9 timmar sedan, skrev Soengsang: En fri fika med inkl korv på Biltema för den som ser vad vi lossar idag i den kungliga hufudstaden. Hade det varit snus så skulle du aldrig ha lossat så då är det väl barkflis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 15, 2019 Dela Inlagd Mars 15, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Har också varit lite händig denna vecka då Jittra skaffat eget boende. Tapeserat, hängt upp gardiner, monterat säng och hyllor. Dessutom tvättat alla sängkläder och rensat ut och kastat en hel del. Phu!!! Fan va trevligt.......... Själv skulle jag bara fila fötterna egentligen.......... Måste tappat minst 4 kg i vikt efter den genomgången........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Busgate på Gardemoen trots att dom byggt ut och moderniserat blev det buss Sen check benutrymme som är som man betalar för. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 18 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ser ut som olivkärnor 😉 En vinnare Olivkärnor var det.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Dags att smaka av lasagnen som är gjord på nötfärs och isterband If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 2 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Dags att smaka av lasagnen som är gjord på nötfärs och isterband Smaklig måltid då Herr Layne. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 3 minuter sedan, skrev B747: Smaklig måltid då Herr Layne. Tack för det Herr Flygis If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Smuttar på en öl som tröst efter en eländig dag. Började med att jag missade F1-kvalet, satt larm men orkade inte upp. Sen skulle Marinen komma till stan och visa sina fina smygfartyg, så gick till Amerikakajen, vilket för mig är en ett ljusår bort, men fick besked om att det är i morgon, så jag är tydligen en analfabet nu också.... Dessutom missade jag att ta kort på en urfräck vit Lambo som lät som en superbil ska låta, Ståpäls där. Fick bara detta på en halvfräck liten bil och en ful brud. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 19 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Dags att smaka av lasagnen som är gjord på nötfärs och isterband Isterband i lasagne låter spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 9 minuter sedan, skrev Fredman: Isterband i lasagne låter spännande! Ja det lyfter verkligen smaken If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Wille på besök filmtajm.... men vad tyst det blev Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Dags att smaka av lasagnen som är gjord på nötfärs och isterband Fan, det där med isterband skall jag testa ngn gång........ Lite sent nu eftersom jag redan har en lasagne på G precis som du....... Lite lustigt att det händer samtidigt och så noterar jag att vi har likadana spisar också...... Är vi släkt eller??.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Pysslar i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, det där med isterband skall jag testa ngn gång........ Lite sent nu eftersom jag redan har en lasagne på G precis som du....... Lite lustigt att det händer samtidigt och så noterar jag att vi har likadana spisar också...... Är vi släkt eller??.......... Kanske till och med enäggstvillingar If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Full fart, glassmaskinen är igång.. Fläskfilén är kryddad, potatisen på väg in i ugnen, löken hackad och svampen bara ligger där och väntar på bli en fantastisk sås.. Och en matlagningsöl till kocken såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 18 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Kanske till och med enäggstvillingar Får prata med mamma om det......... Måste ha varit en lång förlossning mellan första å andra barnet......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Shopping.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 3 minuter sedan, skrev Nicholas: Shopping. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Fräcka långkalsonger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Ett litet smakprov till innan frugan kommer hem 😋 En får tacka en medlems fru för leveransen av diverse godsaker 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 2 timmar sedan, skrev ellim63: Fräcka långkalsonger... Med fina skinkor PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 5 minuter sedan, skrev B747: Med fina skinkor När du säger det... tänkte inte så långt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 12 minuter sedan, skrev B747: Med fina skinkor Huvva😨 som din granne sagt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 16, 2019 Dela Inlagd Mars 16, 2019 Tittar på en klassiker “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu