Kenneth4618 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Marinerad en köttbit som frugan kom hem med igår. Undrar om hon träffar Köttis bakom min rygg 😲 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 14 minuter sedan, skrev Abercrombie: Bishop Arms! Kom hit vetja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Längesen jag var ut och åt och drack nu. Öppnar med en Paulaner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Det har blitt krokigt skrek kunden! Tre dagar senare, vadå krokigt!😬 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Nu kör vi @Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Jobbar ihop deg till sommarens resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Marinerad en köttbit som frugan kom hem med igår. Undrar om hon träffar Köttis bakom min rygg 😲 Hur trevlig din fru än är, så är det alldeles för långt till Uppsala för ett snedsteg........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Hej Är på lokal och lyssnar på live musik med frugans systerdotter. Ha en kanonbra lördag. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 1 timme sedan, skrev BanFang: Jobbar ihop deg till sommarens resa. Ser rörigt ut 😏 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Marinerad en köttbit som frugan kom hem med igår. Undrar om hon träffar Köttis bakom min rygg 😲 Plockade just ut samma från ugnen. Med två timmars kokning och en egen glaze blev de underbara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 3 timmar sedan, skrev ellim63: Kom hit vetja! Kom just hem från volleyboll och såg ditt inlägg först nu. Tack ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 44 minuter sedan, skrev Enis: Ser rörigt ut 😏 enis Det var en riktigt gammal securex koppling till en beredare. jag hade inte enkel clips i bilen så det blev såhär. men dom syns inte när den nya beredaren är på plats. det var ett ganska lätt jobb. dom plockade ut den gamla och hjälpte mig med den nya Niben. Imorgon har jag ett FTX system som jag ska fixa. Mycket jobb denna helgen. 💲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 48 minuter sedan, skrev Fredman: Plockade just ut samma från ugnen. Med två timmars kokning och en egen glaze blev de underbara. Lat idag så det fick bli in med allt i en lergryta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Lat idag så det fick bli in med allt i en lergryta Römertopf is da shit! Rackarns vad avis jag blev nu. Får helt enkelt ta vägen om Uppsala nästa vecka för en provsmakning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 Förkrök....... Ikväll är det äntligen dags för föreställningen jag längtat efter så länge........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förkrök....... Ikväll är det äntligen dags för föreställningen jag längtat efter så länge........ Är det samma Stefan A som bl a gjorde Emperor´'s Day i början på 90-talet? Har flera gånger undrat vart han tog vägen, väldigt bra musik gjorde han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 9, 2019 Dela Inlagd Mars 9, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Är det samma Stefan A som bl a gjorde Emperor´'s Day i början på 90-talet? Har flera gånger undrat vart han tog vägen, väldigt bra musik gjorde han. Japp, densamma..... Han har gjort många plattor under flera år med historiska teman......... Ändrades Mars 9, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 Pratat med Lilltösen 💕 i BKK på sjukhuset har fått en infektion men på bättringsvägen hem imorgon. Krya på dig Hjärtat Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 Rundar Sandön och vinglar in till hufudstaden. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 Promenad nere vid hjälmaren i ett underbart vackert väder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 7 minuter sedan, skrev ellim63: Promenad nere vid hjälmaren i ett underbart vackert väder! Väntar sig på våret vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 Pysslar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 Sisådär.. Skjuts in i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 10, 2019 Dela Inlagd Mars 10, 2019 Gör en liten reflektion över gårdagens eskapader som blev oerhört mycket som förra helgen........... Så då kan jag ju återanvända texten och bara byta ut några ord men det orkar jag inte.......... Fantastiskt trevlig iaf........... 4444 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2019 Dela Inlagd Mars 11, 2019 Väntar på att min hårstylist ska ta hand om mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu