andrejsdenruskige Inlagd April 10, 2014 Dela Inlagd April 10, 2014 Toabesök funkar alltid. Tack! Slängde in en jobbansökan nyss. Detta kommer att gå galant. Klagar dom på mina frekventa dassbesök så hotar jag med att det är deras pizza som gett mig en kronisk magåkomma. En bra stämningsansökan kan resultera i förtidspension. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 10, 2014 Dela Inlagd April 10, 2014 Tittar upp i taket. Bra tak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 10, 2014 Dela Inlagd April 10, 2014 Bra tak. tycker jag inte, är ojämnt målat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2014 Dela Inlagd April 10, 2014 tycker jag inte, är ojämnt målat inte då det är konstnärligt utsmyckat /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 10, 2014 Dela Inlagd April 10, 2014 Tja väntar på Border VIsa Angola har väntat i 10 dagar nu & totalt har jag varit ledig med full lön i 2 1/2 månad nu. Får se om man slår sitt tidigare rekord 3 månader på väntelön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Håller på att lasta bilen! Frugan vill åka och shoppa lite idag. P.s drickat är till mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Kollar ikorgen & bajsar Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 & bajsar Dagens höjdpunkt, tack för att vi fick vara med Svampen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Väntar på svaret Bilen fick med beröm godkänt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Inte just nu, utan just klar. Lagat regnmätaren. Stark sol och vårdslös trädgårdsmästarinna hade sabbat den. Hög tid att fixa den då regperioden, enligt gammal hävd, startar med Songkran. På söndag alltså. Nåväl ingenjör Eriksson tog sig an arbetet med glatt humör. Resultatet Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Kollar ikorgen & bajsar Photoshoppad bild det var länge sedan du var bredare upptill,trots tömningen så leder magtrakten med hästlängder Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Städar uteplattorna, någon har tjuvrökt där Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Jobbar å sliter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Man kanske skulle starta en tråd som heter.. Vad har din fru gjort för dumt idag (bildtråd) Dator nr 2 som förpassats till de sälla jaktmarkerna i det Eniska residentet Vadå kan man man inte använda denna thaiyoutube-terminal som kombinerad mat och dryckesbricka? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Man kanske skulle starta en tråd som heter.. Vad har din fru gjort för dumt idag (bildtråd) ImageUploadedByMaipenrai1397224538.412687.jpg Dator nr 2 som förpassats till de sälla jaktmarkerna i det Eniska residentet Vadå kan man man inte använda denna thaiyoutube-terminal som kombinerad mat och dryckesbricka? Enis Du måste köpa lite mer miljötåliga datorer nästa gång ! http://www.panasonic.com/business/toughbook/laptop-computers.asp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Du måste köpa lite mer miljötåliga datorer nästa gång ! http://www.panasonic.com/business/toughbook/laptop-computers.asp Ååååå nu blev jag nostalgisk.funderade precis om Panasonics toughbook existerade fortfarande... Höll på lite med dessa i slutet på 80-talet tror jag det var om jag inte minns fel. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Monterat ihop nya grillen. Tog 2 timmar och 3 öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Fan också.Får skjuta på min nykterhet.Mina mekaniker kollegor hade andra planer he he.Sedan är man ju en törstig Norrlänning.Skål. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Fan också.Får skjuta på min nykterhet.Mina mekaniker kollegor hade andra planer he he.Sedan är man ju en törstig Norrlänning.Skål. Har ni fest eller Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 (ändrad) Sitter och väntar på bästaste ellim och Pin Något gott skall intagas som fredagsmys :crazy:f-n,det var ju ellims mia noi Ändrades April 11, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Det här är ju Pin P1000109.JPGSitter och väntar på bästaste ellim och Pin Något gott skall intagas som fredagsmys :crazy:f-n,det var ju ellims mia noi Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Greppar en Grappa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 En bira i loungen innan mingel och middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 Ute på äventyr i taxi... åkte hem från jobbet med chefens bil nycklar. .. bara att vända och åka igenom hela stan igen ... passade på att sälja ett par skor när jag ändå var på jobbet... nu ska jag bara tvärs genom stan igen och hämta 14 paket på vägen innan jag äntligen kan ta helg. tills jag åker till nästa jobb vid morgon. bara jag kan lyckas med sådant här!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd April 11, 2014 Dela Inlagd April 11, 2014 dricker god öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu