rolba Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 Spelar nåt illegalt spel med polischefen. Visa inte på Facebook sa han. Men MPR räknas väl inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 12 timmar sedan, skrev Enis: men desto trängre om saligheten här enis Fönsterplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 1 timme sedan, skrev koppar55: Intar frukost på SJ. Hoppas du kommer fram i tid 555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 Imorse blev det espresso och en gobulle.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev koppar55: Framme på minuten och tid för mat & dryck i SAS loungen. Härligt, att det fungerade.....hade en Ryss som åkte till Arlanda här om dagen, skulle med ett flyg vid 12 tiden, till Moskva och vidare till Kaliningrad, det gick inte så bra, missade incheckningen och fick vänta ca 12h, nästa gick just efter midnatt Mamma Scan is da shit Ändrades Mars 6, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 Tar en kall och känner mig nöjd med min senaste investering som damp ner i postlådan idag. Efter senaste månadernas höga elräkningar så måste man ju se över el-konsumtionen och vad är då bättre än en liten nödradio med inbyggd ficklampa. Fan, både ljud och lyse som går på solceller eller muskelkraft via veven. Mobilen går också att ladda med den så nu kommer kärringa få veva när telefonerna ska laddas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 2 timmar sedan, skrev Knasen: Tar en kall och känner mig nöjd med min senaste investering som damp ner i postlådan idag. Efter senaste månadernas höga elräkningar så måste man ju se över el-konsumtionen och vad är då bättre än en liten nödradio med inbyggd ficklampa. Fan, både ljud och lyse som går på solceller eller muskelkraft via veven. Mobilen går också att ladda med den så nu kommer kärringa få veva när telefonerna ska laddas Beställde en sådan mackapär från Svenskt militär bibliotek, har fan inte dykt upp ännu! Bara 2 månader nu sedan den beställdes! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 6 minuter sedan, skrev audirs2: Beställde en sådan mackapär från Svenskt militär bibliotek, har fan inte dykt upp ännu! Bara 2 månader nu sedan den beställdes! Fick min inom två veckor från SMB. Kanske du är en säkerhetsrisk med ditt finska påbrå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 15 minuter sedan, skrev Knasen: Fick min inom två veckor från SMB. Kanske du är en säkerhetsrisk med ditt finska påbrå Kan int du va "bulvan" så jag får denna fantastiska mackapär?🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 Tycker det har blivigt för mycket billder i Vissa trådar jag kan lägga in en 25 bath måltid som är godare än en 300 batare Så jag tycker vi ska bannlysa dessa vackrast rätter de är fina på bild men kanske smakar pyton Nu få ja väll drevet efter mig men det har jag hafft förut Ingen fara Jag tänker på Samet han är lite tjock och äter som fan efter hans billder på mat rätter som i och för sig är fina men va fan se dem var 3 bild du kann bättre Damet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 Fixa en ny tråd men den blir nog kortvarig .Så jag kör dom. Här .Typ dagens Selfi Jag har fått i mig lite Chang Jai gav mig 100 bath .för en kanna Chang ja ska ju måla en ny mur idag och behöver.ha lite Proviantering om man ska klara den stora muren Den tråden jag tänkte starta men för lite publik så jag kör den här. Mamman till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 Nu är jag full och galen 3 kannor Chang så det blir en lutare innan innan målningen i eftermiddag Nu är det 32 grader jag väntar tills det är 26 i eftermiddag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 1 timme sedan, skrev clion: Tycker det har blivigt för mycket billder i Vissa trådar jag kan lägga in en 25 bath måltid som är godare än en 300 batare Så jag tycker vi ska bannlysa dessa vackrast rätter de är fina på bild men kanske smakar pyton Nu få ja väll drevet efter mig men det har jag hafft förut Ingen fara Jag tänker på Samet han är lite tjock och äter som fan efter hans billder på mat rätter som i och för sig är fina men va fan se dem var 3 bild du kann bättre Damet Vem fan kallar du lite tjock? Vilken förolämpning! Jag är mycket tjock! Bra start på dagen, Chang till frukost och dyngad vid 10.00... Fan vad du har det bra Clirre. Nu skall jag gå och äta lite mer... känner att det finns utrymme på högersidan att spänna skinnet lite extra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 4 timmar sedan, skrev clion: Nu är jag full och galen 3 kannor Chang så det blir en lutare innan innan målningen i eftermiddag Nu är det 32 grader jag väntar tills det är 26 i eftermiddag Nu kör jag en.citering så Enis går igång Det snurrar ju mycket r kar k kolan Om di Gammla tiderna försökte hitta nån s hadde nån Mekong (för och använda till delfin ).men det sket sig Nu glömde jag grillorna hemma Så jag försöker skriva rätt så inte mobbarna får sin changs Tyvär finns det div medel motor som plakat och mobba dolk jag har vart ute för dem men bryr mig innte Nåväl så här är det o mitt paradis i dag Den godingen köpte jaffan nu kom Inställning jag skriver om den godingen köpte jag i Bankok portabel Wifi ol för mig jag t Ringer ingetdera surfar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 Fin bild Clirre. Hängde dock inte med i texten till 100% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 5 timmar sedan, skrev clion: Tycker det har blivigt för mycket billder i Vissa trådar jag kan lägga in en 25 bath måltid som är godare än en 300 batare Så jag tycker vi ska bannlysa dessa vackrast rätter de är fina på bild men kanske smakar pyton Nu få ja väll drevet efter mig men det har jag hafft förut Ingen fara Jag tänker på Samet han är lite tjock och äter som fan efter hans billder på mat rätter som i och för sig är fina men va fan se dem var 3 bild du kann bättre Damet Ganska obegripligt inlägg, nu måste @clion trillat dit igen och lättat för mycket på korken 5 timmar sedan, skrev clion: Fixa en ny tråd men den blir nog kortvarig .Så jag kör dom. Här .Typ dagens Selfi Jag har fått i mig lite Chang Jai gav mig 100 bath .för en kanna Chang ja ska ju måla en ny mur idag och behöver.ha lite Proviantering om man ska klara den stora muren Den tråden jag tänkte starta men för lite publik så jag kör den här. Mamman till Inte bara en kork utan två tydligen och du @clion det finns en selfietråd 5 timmar sedan, skrev clion: Nu är jag full och galen 3 kannor Chang så det blir en lutare innan innan målningen i eftermiddag Nu är det 32 grader jag väntar tills det är 26 i eftermiddag Obra info @clion 26 minuter sedan, skrev clion: Nu kör jag en.citering så Enis går igång Det snurrar ju mycket r kar k kolan Om di Gammla tiderna försökte hitta nån s hadde nån Mekong (för och använda till delfin ).men det sket sig Nu glömde jag grillorna hemma Så jag försöker skriva rätt så inte mobbarna får sin changs Tyvär finns det div medel motor som plakat och mobba dolk jag har vart ute för dem men bryr mig innte Nåväl så här är det o mitt paradis i dag Den godingen köpte jaffan nu kom Inställning jag skriver om den godingen köpte jag i Bankok portabel Wifi ol för mig jag t Ringer ingetdera surfar Fattar nada @clion men strandbilder är ju aldrig fel enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 1 timme sedan, skrev Peolito: Fin bild Clirre. Hängde dock inte med i texten till 100% Tyvärr fik jag inte med brillorna Men nu är jag hemma i stugan Nu får jag ta fånen och fota mig efter badet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 22 timmar sedan, skrev koppar55: Kollar in TG961. Varför måste planet gå från F69? Förlorar "quality time" i loungen. Jag håller med och jättejobbigt för en gamling att behöva gå hela vägen, hade det funnits rullande trottoarer hade det gått an men är ju Sverige ett u-land så vi har väl inte råd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 4 timmar sedan, skrev clion: Nu kör jag en.citering så Enis går igång Det snurrar ju mycket r kar k kolan Om di Gammla tiderna försökte hitta nån s hadde nån Mekong (för och använda till delfin ).men det sket sig Nu glömde jag grillorna hemma Så jag försöker skriva rätt så inte mobbarna får sin changs Tyvär finns det div medel motor som plakat och mobba dolk jag har vart ute för dem men bryr mig innte Nåväl så här är det o mitt paradis i dag Den godingen köpte jaffan nu kom Inställning jag skriver om den godingen köpte jag i Bankok portabel Wifi ol för mig jag t Ringer ingetdera surfar Glasklart! Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev koppar55: Inga problem för en “gamling” att behöva gå långa sträckor. Avstånd till gater på Arlanda är inget i jämförelse med Suvarnabhumi. Inlägget är mer riktat mot att man måste passera passkontrollen före F-piren, vilket är ett lotteri om det går snabbt eller inte. Tror fler än jag har råkat ut för långa köer då hälften av båsen ofta är obemannade. Men trevligt att bli kallad gamling. Det finns en lounge till höger på andra våningen på F piren efter passkontrollen. Ändrades Mars 7, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev koppar55: Det är väl Menzies Executive Lounge eller? Kommer nog inte in med ROP Guld eller Thai business biljett. Det är en Aviator. Du kommer in med både Guldkortet och Bizbiljett. Menzis ligger på B-piren. Även där kommer du in med Guld och Biz. Ändrades Mars 7, 2019 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 Jobbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 1 timme sedan, skrev koppar55: Det är väl Menzies Executive Lounge eller? Kommer nog inte in med ROP Guld eller Thai business biljett. 1 timme sedan, skrev samet: Det är en Aviator. Du kommer in med både Guldkortet och Bizbiljett. Menzis ligger på B-piren. Även där kommer du in med Guld och Biz. Menzies Executive Loung ligger vid F-piren bakom passkontrollen. Alltså under gaterna på F-piren. Ovanför efter passkontrollen ligger en som heter Stockholm Arlanda Lounge. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 38 minuter sedan, skrev Mankan: Menzies Executive Loung ligger vid F-piren bakom passkontrollen. Alltså under gaterna på F-piren. Ovanför efter passkontrollen ligger en som heter Stockholm Arlanda Lounge. Stockholm Arlanda Lounge. Drivs av Aviator. https://www.swedavia.se/arlanda/service/stockholm-arlanda-lounge/#gref Konstiga att här står inget om tillträde för *AG eller Biz. Men på *A Lounge Finder finns den med. Menzis Executive Lounge. https://www.swedavia.se/arlanda/service/menzies-aurora-lounge/#gref Här står det inget på Swedavia om vilka som har access. Den står med på *A Lounge Finder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 7, 2019 Dela Inlagd Mars 7, 2019 Lusläser man access policy på Star Alliance så verkar man bara ha tillgång till Stockholm Arlanda Lounge om man skall flyga med Air India. För Menzia Exucutive verkar det vara för Ethiopian och TAP. Enligt det finstilta hjälper varken Guldkort/Diamantkort eller Bizbiljetter med andra bolag. Sedan är ju frågan om personalen i loungen kan detta finstilta så bra. Har tyvärr ingen planerad resa från F-piren så kan inte prova. Kanske någon annan kan ge sig på ett försök? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu