M33 Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 Lyssnar på senaste In Flames Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 Söppe på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 1 timme sedan, skrev ellim63: Söppe på G! Jupp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 Checkar in på hotell Kungshamn.... Skethustronen får en knapp trea av fem möjliga toaringar. Knapp havsutsikt...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Checkar in på hotell Kungshamn.... Skethustronen får en knapp trea av fem möjliga toaringar. Knapp havsutsikt...... Hur var städningen i övrigt? Det får mig att undra hur dom städat de andra rummen om dom missade slusken på soffan. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 3 minuter sedan, skrev Mankan: Hur var städningen i övrigt? Det får mig att undra hur dom städat de andra rummen om dom missade slusken på soffan. Mmmmm, jag har stora problem att få bort smutsfläcken å så tjötar han så jäkligt också.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Mmmmm, jag har stora problem att få bort smutsfläcken å så tjötar han så jäkligt också.....😂 Prova denna: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 Förkrök i okända tassemarker......😂 Gästtoan fick halvhöga poäng..... Det som var bra var hissmusiken i taket... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 FEST...... Kan bli intressant idag.......😜💗🌹👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 (ändrad) Oj oj det såg verkligen trevligt ut. 🤩 Är det ok om jag är en smula avundsjuk i smyg? Ändrades Mars 2, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 2, 2019 Dela Inlagd Mars 2, 2019 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Prova denna: OjOjOj om dom hade gjort detta idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Sitter i stugan och AC rummet och lyssnar på musik med ett par kalla Chang 32 grader utanför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Soffläge Wasaloppet på burken & lite Söndags Godis 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Hm,hur går det med diabetesen.?Hur länge blir du i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Äter en glass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 4 timmar sedan, skrev kenneth073: Hm,hur går det med diabetesen.?Hur länge blir du i Sverige Går bra unnar mig lite 🍬 godis 1 dag i veckan Vet ej hur länge skall på återbesök till Trombos mottagningen i veckan för prover sen får vi se Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 21 timmar sedan, skrev Mankan: Oj oj det såg verkligen trevligt ut. 🤩 Är det ok om jag är en smula avundsjuk i smyg? Helt ok........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 Botaniserar lite Youtube.......... Å jag som knappt vågar kliva upp på andra steget på en liten trappstege för att måla lite........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 3, 2019 Dela Inlagd Mars 3, 2019 4 timmar sedan, skrev svampen: Går bra unnar mig lite 🍬 godis 1 dag i veckan Vet ej hur länge skall på återbesök till Trombos mottagningen i veckan för prover sen får vi se Hoppas det går bra för dig ,har för mig jag läste att du fick en propp i jumsken,eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 Morgonfika på kontoret Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 27 minuter sedan, skrev Tallviking: Morgonfika på kontoret Vem är Anna Polis? Snygg kopp annars! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 passerar förra arbetsplatsen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 Framme "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 hamnade tydligen i tjänstebostaden här var det väl ok men desto trängre om saligheten här enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 Super med polischefen. Fan, jag som tänkte ha en vit vecka. Måste väl offra mig för den goda saken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu