Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Nu jävlar blir det lunchlådegryta med diverse rester och mer som är utanför bild......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Nu jävlar blir det lunchlådegryta med diverse rester och mer som är utanför bild.........[emoji6] Hoppsan, bacon och körv för omväxlings skull... [emoji6] Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 7 minuter sedan, skrev Benriach: Hoppsan, bacon och körv för omväxlings skull... Hmmmm, det är aldrig fel tidpunkt för bacon eller god körv......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Dessa goa grejer ska hackas ner och blandas ihop, rödtjutet är till kocken.. 😄 Skinksteken ska brynas på.. Chilli, ingefära, honung och vitlök masseras in.. Åsså skjuts in i ugnen! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Jag tycker dessa hungriga pingviner på balkongen är jobbiga........ Skall jag jaga bort dem, eller bara låta psykopharmakan verka fullt ut?......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Jag tycker dessa hungriga pingviner på balkongen är jobbiga........ Skall jag jaga bort dem, eller bara låta psykopharmakan verka fullt ut?......[emoji23] Ät upp dem, du vill väl inte dö nyfiken... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 (ändrad) Tittar på en bild vi fick från hyrbilsfirman som vill ha 500 THB. Jag har tydligen fastnat på bild. Aj då Ändrades Februari 26, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 44 minuter sedan, skrev Mankan: Tittar på en bild vi från hyrbilsfirman som vill ha 500 THB. Jag har tydligen fastnat på bild. Aj då Är det frugan som hyrt bilen? Jag har nämligen funderat på dessa kameror. Vid flera tillfällen har jag susat förbi för fort, men aldrig fått något från varken Avis eller Hertz... så funderade på om det var för att de inte har någon adress i Thailand till mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: Är det frugan som hyrt bilen? Jag har nämligen funderat på dessa kameror. Vid flera tillfällen har jag susat förbi för fort, men aldrig fått något från varken Avis eller Hertz... så funderade på om det var för att de inte har någon adress i Thailand till mig? Vi har bara använt lokala hyrbilsfirmor vi fått tips om på rekommendation. Dom vi använde i år Mr Car har vi inte använt tidigare men bytte till dom eftersom dom har större utbud. Om dom har "frugans" adress vet jag inte men det är hon som har skött bokning och allt har väl sköts per Facebook eller Line. Dom har kopia på mitt körkort som vi skickade innan men jag tror det var hon som skrev på avtalet. Hon har hur som helst inte fått detta via post utan från hyrbilsfirman via Line med böteslappen på bild. På baksidan av thaikörkortet står ju annars adressen (om du har sånt). Har dom inte fotat av ditt när du hyrde? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 22 minuter sedan, skrev Mankan: På baksidan av thaikörkortet står ju annars adressen (om du har sånt). Har dom inte fotat av ditt när du hyrde? Det har du rätt i. Tänkte inte på det. Konstigt då, för fått p-böter och haft massor av blinkande kameror men inga brev. Bara hålla tummarna att det fortsätter så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 4 minuter sedan, skrev samet: Det har du rätt i. Tänkte inte på det. Konstigt då, för fått p-böter och haft massor av blinkande kameror men inga brev. Bara hålla tummarna att det fortsätter så. Du kanske inte har gjort något fel Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 25, 2019 Dela Inlagd Februari 25, 2019 23 timmar sedan, skrev Benriach: Ät upp dem, du vill väl inte dö nyfiken... Did and done......... Taste like chicken........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Espresso och en bagel med kalkon och mjukost.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Precis bokat bord till detta på Djuret. Redan sugen. Dilammslunchen 15/3. Den 15/3 är det dags för året andra fredagslunch på Djuret. Temat för denna fredagslångsittarlunch blir nyanlända och utopiskt smaskiga dilamm från Salamanca i Spanien. Dessa "Lechals" av oöverträffad kvalité kommer denna lunch att rulla ut i tre serveringar. Först ut är steken som får bli tartar med mynta och Manchego följt av sadeln som huggs i små, pyttepetita kotletter och steks i olivolja till överjordiskt smarriga små köttsnacks som landar med citron och tryffelemulsion och sedan har vi bogen a.k.a. paletan som bakas på benet mör som tusan på insidan och krispigt knusprig på utsidan. Denna bastanta köttpjäs slajdar in med örter, sin rika steksky, en essentiell sallad och absolut än mer essentiella patatas fritas. Avslutningsvis så blir det krämig, sockerkrispig, apelsinpumpad Crema Catalana/Crema Cremada. Svart, fylligt, hett kaffe (Mycket socker) samt brandy och orujo finns i massor för ett iberiskt avslut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 På ett av Världens dyraste sjukhus sett till kvm kostnad.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Lite frulle, sedan vänta på att junior skall sluta skolan så vi kan bege oss till Stockholm för en natt där. Har lite saker jag måste göra där imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 (ändrad) Njuter av Solen ⛅ i Pennybridge 13 grader blå himmel Vårkänslor piggar upp när man är sjuk 👍 Ändrades Februari 26, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Det enda bra med denna dag då.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Skall flytta rumpan från ett rum till ett annat och passar på städa en hylla. säljes till högstbjudande enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Enis: Skall flytta rumpan från ett rum till ett annat och passar på städa en hylla. säljes till högstbjudande enis Ja man kan hitta allt möjligt i lådorna på kontoret Ändrades Februari 26, 2019 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 On 2019-02-22 at 06:24, skrev ellim63: Läste precis detta... otäckt, Här åt jag, frugan och favoritdottern en fantastisk måltid för ett och ett halvt år sedan.... https://www.aftonbladet.se/a/EoVpQA?refpartner=link_copy_app_share Får dom behålla sina stjärnor i guiden? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 Precis checkat in på Villa Källhagen, perfekt läge bara ca 400 meter från US ambassaden som jag skall besöka imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Kollar repriser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Tar en stilla bira i Black Duck bar. Naturligtvis med pool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 Nu blev det pool vid närmaste bordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu