Enis Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 sitter och funderar på om jag skall klippa ut bokstäver och författa lite elaka brev till höger och vänstra bara för att man kan... nä visst nä det behövs inte, bara att logga in på MAipenrai och låta fingrarna flöda över tangentbordet som en virotous låt lugnet lägga sig över era sinnen och fundera över om ni tänker vara snälla en sekund eller två. Phu att man inte behöva fundera så länge på sin egen uppmaning enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 5 minuter sedan, skrev Enis: sitter och funderar på om jag skall klippa ut bokstäver och författa lite elaka brev till höger och vänstra bara för att man kan... nä visst nä det behövs inte, bara att logga in på MAipenrai och låta fingrarna flöda över tangentbordet som en virotous låt lugnet lägga sig över era sinnen och fundera över om ni tänker vara snälla en sekund eller två. Phu att man inte behöva fundera så länge på sin egen uppmaning enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 10 minuter sedan, skrev Enis: sitter och funderar på om jag skall klippa ut bokstäver och författa lite elaka brev till höger och vänstra bara för att man kan... nä visst nä det behövs inte, bara att logga in på MAipenrai och låta fingrarna flöda över tangentbordet som en virotous låt lugnet lägga sig över era sinnen och fundera över om ni tänker vara snälla en sekund eller två. Phu att man inte behöva fundera så länge på sin egen uppmaning enis Svepte du flaskan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Svepte du flaskan? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 Lunch på Klang 1... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 Har gjort rent huset till mina små hyresgäster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 Förbereder kvällsfika... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 9 deltagare idag. Blir mumma för plånboken 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 On 2019-02-18 at 07:55, skrev Peolito: Espresso och en bagel. Känns nästan som när man är i New York. Skickat från min iPhone med Tapatalk Code till bankdosan, tack! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 13 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 9 deltagare idag. Blir mumma för plånboken 🙂 Snart e du rik som satan,,,menar Zlatan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 6 timmar sedan, skrev Thure: Fel litteratur denna vecka @Thure, travronden som gäller för dig. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 1 timme sedan, skrev koppar55: Felpost Ja jag blev lite lätt konfys där 🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 Varmt idag 🌝 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 Hej Sitter och kopplar av lite efter att varit sen från jobbet till mitt andra hem (flygplatsen i Bangkok). En jäkla trafik idag... Idag åker vi med TG584 för en två dagars tur, och lyckliga jag får jobba lördag även denna helg. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 Leker "snälla farbrorn" .... (fast egentligen hette han väl långa farbrorn eller lilla farbrorn) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 Middag på Siri hotell... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 21, 2019 Dela Inlagd Februari 21, 2019 21 timmar sedan, skrev Enis: Fel litteratur denna vecka @Thure, travronden som gäller för dig. /Enis 😉 Kommer att omgående studera den under morgondagen... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 (ändrad) Läste precis detta... otäckt, Här åt jag, frugan och favoritdottern en fantastisk måltid för ett och ett halvt år sedan.... https://www.aftonbladet.se/a/EoVpQA?refpartner=link_copy_app_share Ändrades Februari 22, 2019 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 Kollar till tobaken..torkar så snabbt..fan att jag inte kan/vet hur man gör snus..får väl googla en stund 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 36 minuter sedan, skrev Naam jai: Kollar till tobaken..torkar så snabbt..fan att jag inte kan/vet hur man gör snus..får väl googla en stund 😉 Är detta verkligen tobak? Trodde tobak var stora blad som man hängde på tork. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 (ändrad) Fullt på parkeringen vid Sri Pattana ikväll..... Ändrades Februari 22, 2019 av Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 Fredagspyssel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 Pysslar lite fredagskäk....... Tänker mig en kycklingvariant av korv stroganoff med pressad potatis......... Hoppas det blir gött.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22, 2019 Dela Inlagd Februari 22, 2019 Nya diskmaskinen pajade så jag får handdiska. Får ta en stänkare som tröst.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu