Kötthandlarn Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Helvete, pannan är nästa redan full!!😱 Men jag har ju möcke kvar innan grytan är klar...... Hur skall detta gå!?......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Det gick bra.... Bara två cm till kanterna, så nu får det väl puttra ett tag......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Jag har alltid sagt det...... Lita inte på delfiner hur gulliga de än må vara......... https://videos.files.wordpress.com/MBQHbid0/sjc3b6jungfrur.mp4 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 På G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 10, 2019 Dela Inlagd Februari 10, 2019 Blev hela åtta lunchlådor idag...... Gött att ha i frysen....😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 11, 2019 Dela Inlagd Februari 11, 2019 Fikar just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 11, 2019 Dela Inlagd Februari 11, 2019 Första omgången i nya säsongen av Rawai pool league. Hårt som f.n men vi vann med 4-3. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 Tar flyget från Utapao till Gotland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 KontorsmysSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 ..äter frukost och väntar på lastbilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 On 2019-02-10 at 18:13, skrev Kötthandlarn: Blev hela åtta lunchlådor idag...... Gött att ha i frysen....😁 Detta måste vara nya mattråden, eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 (ändrad) Har mött upp kamraten. Han som bokat enkelrum via charter. När jag frågar vad de vill ha för att jag ska bo i samma rum så säger de:- Ingenting. Och vi bjuder dig på frukost. Mycket bra, men kamraten är välkänd och trogen gäst här, det spelar sannolikt in. Ändrades Februari 12, 2019 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 9 minuter sedan, skrev Abercrombie: Här mött upp kamraten. Han som bokat enkelrum via charter. När jag frågar vad de vill ha för att jag ska bo i samma rum så säger de:- Ingenting. Och vi bjuder dig på frukost. Mycket bra, men kamraten är välkänd och trogen gäst här, det spelar sannolikt in. Cool layout med rummen mot poolen. Vilket hotell är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 3 minuter sedan, skrev frogfish: Cool layout med rummen mot poolen. Vilket hotell är det? Briza Khao Lak. Men vi vill bo vid havet, så vi ska bo här i 2 nätter och sedan flyttas vi över gatan till havet på torsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 Hur kul är detta en Tisdag?Roligare än en Lördag i allafall[emoji54]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 Fikar igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 Att man aldrig kan få vara ledig, kökstjänst igen... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev ellim63: Att man aldrig kan få vara ledig, kökstjänst igen... 😉 När en Man Pock Pockar .... Tjack whao:ar han då 🙄 😁 /Enis Ändrades Februari 13, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: När en Man Pock Pockar .... Tjack whao:ar han då 🙄 😁 /Enis Nehedå, inte jag inte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 Ökar på flygande. En bild på det obligatoriska golvet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 Firar ett kommersiellt jippo Nåväl, hon fyller ju år på söndag och då jobbar jag hela dagen så det fick bli en sammanslagning av eländet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 ..i dag på alla hjärtans dag så har tösen fått racerbajs så de blir att vara hemma och leka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 Och hemåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Februari 14, 2019 Dela Inlagd Februari 14, 2019 Och lite golv med ben utrymme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 Sitter och softar på Bechen här i paradiset har beställt boende på Kho lipe nu på morgonen Darlingen gnällde Så dyrt fan sa jag efter jag har betalat räkningarna så har jag tio lakan kvar Och i stugan bor vi gratis förutom lite el pengar för AC Darlingen läser jag tar en kall Jo darlingen lyckades få i Jay en macka till morgon kaffet ha ha en bedrift Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu