Peolito Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 En fyrpel espresso med kardemummabulle gör så jag piggnar till på morgonen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 Fördel med Årliga Hälsokontrollen.Goda smörgåsar efteråt[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 Hittat min nya favoritbutik på Terminal21 i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 On 2019-02-04 at 19:20, skrev Kenneth4618: Ville inte klaga då den var gratis med det räckte åt mig 😀 Alla vi Ahlsell kunder betalar nog detta på något sätt!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Alla vi Ahlsell kunder betalar nog detta på något sätt!😉 Jag handlar inte där. Bara fikar där 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jag handlar inte där. Bara fikar där 😉 Värsta BTT tipset ju Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 Inkvarterad[emoji4][emoji473][emoji106]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 6, 2019 Dela Inlagd Februari 6, 2019 Fisk på G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 nattliga gäster enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 Gävla Trafikverk, inge frukost idag då det är elfel och man hastigt fick boka om till en dubbeldäckande sardinburk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 (ändrad) Dubbel enis Ändrades Februari 7, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 En Promewalk i Pennybridge på med vinterkläder Hua Hoppade in Hos Handlar Italiensk Surdegsbröd Längtat Mumma 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 7, 2019 Dela Inlagd Februari 7, 2019 Påväg till Sthlm igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Förtidsröstning på prinsessan? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 2 minuter sedan, skrev Enis: Förtidsröstning på prinsessan? enis Jajemen 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Köffet e klart! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: Köffet e klart! Tyvärr frugan har bråttom hem. Godistillverkningen till lördagen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Sitter och kollar på gamla bilder från Norge då man var Åkardräng en härlig tid 🚛 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Shopping.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev ellim63: Shopping.. Mellringe ?🇨🇷 Ändrades Februari 8, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Nooooo! Yes.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Efter att ha gjort ärenden, handlat, fixat pappersarbete och rensat chili så känns det skönt att få vara sig själv för en stund.. Några praliner inköpta på julmarknaden i Guldsmedshyttan, en fusklatte och en finwirre, plötsligt så känns det som livet är rättvist igen.. Tack för att vi finns! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 8, 2019 Dela Inlagd Februari 8, 2019 Preppar lite fredagsmys i det eländigt regnande, stormande och mörka Götlabörg.........😠 Fördelen man har med att jag är inkvarterad i koncerngrannarna Tulips kontor i staden är att man får många smakprov.......👏 Nu blev det olika pizzatoppings, så då blir det väl pizza idag...... Men jag tänkte göra det med en twist... Blir smördeg istället för vanlig pizzadeg. Vill minnas att jag gjort det tidigare och blev bra..... Å nä, jag orkar inte görs smördegen själv....... Å tomatsås orkar jag heller inte koka upp ikväll, så denna får duga....... Helt ok om man kryddar upp lite extra... Hoppas det blir bra.......😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu