Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 En fika på Ahlsell Stäket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Funderar på om man ska skotta fram bilen idag istället för i morgon bitti. Var ut och skotta igår. Plogbilen drog upp en ny vall i natt. Bara å skotta igen och ringa en kollega för att dra lossbilen. Dessutom är det - 15 grader ☹️. Ibland bara längtar man till Thailand 😎 Ändrades Februari 4, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Äter frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Badar och äter Thaislafs. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Äter lunch... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Var ut och skotta igår. Plogbilen drog upp en ny vall i natt. Bara å skotta igen och ringa en kollega för att dra lossbilen. Dessutom är det - 15 grader ☹️. Ibland bara längtar man till Thailand 😎 Verkar vara ett hårt liv som både bidragstagandearbetsvägrare o pensionär Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Verkar vara ett hårt liv som både bidragstagandearbetsvägrare o pensionär Ja det är då ingen dans på rosor 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Funderar på om jag åka till https://feskarn.nu/ och köpa en semla eller två “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Frugan har lagt ägg att gotta till sig i vodka och smörjt in med salt... Tja om man kan köra bil efter att ha ätit ätit detta... 🙄 Och jag mekar till en gryta med bland annat gris och chorizo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 7 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan har lagt ägg att gotta till sig i vodka och smörjt in med salt... Tja om man kan köra bil efter att ha ätit ätit detta... 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 20 minuter sedan, skrev GreenValley: Sa det till frugan, att det kanske kunde misstolkas.. 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En fika på Ahlsell Stäket Det var en snål frukost. Ahlsell här i götet har mycket mer godsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 frugan bjöd på pad thai idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Damen beundrar sin nya lampa, hon köper jag betalar. Var meningen till grabbens rum men den var lite stor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 56 minuter sedan, skrev BanFang: Det var en snål frukost. Ahlsell här i götet har mycket mer godsaker. Ville inte klaga då den var gratis med det räckte åt mig 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 9 minutes ago, Tong jai said: Damen beundrar sin nya lampa, hon köper jag betalar. Var meningen till grabbens rum men den var lite stor. Snygg. Var köpte ni den? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 1 minut sedan, skrev swedenfarang: Snygg. Var köpte ni den? Det blev på Ikea, 1300 pix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Funderar på om jag skall göra lite fotvård.......👏 😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Måndag är väl en flygardag. Idag flygs det inte för min del, så jag tar mig en öl Flygs inte mycket här heller. 15min sena från gate. Stog på plattan i 20min. Taxade tillbaka till gaten med hydralikproblem. Så nu sitter jag här och väntar. Blir det en annan maskin eller en natt i Stockholm? Ändrades Februari 4, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: Flygs inte mycket här heller. 15min sena från gate. Stog på plattan i 20min. Taxade tillbaka till gaten med hydralikproblem. Så nu sitter jag här och väntar. Blir det en annan maskin eller en natt i Stockholm? Tekniska problem kan man ta, då det ger stålar i fickan...om man inte är på väg någon annanstans där man hade fått mer stålar än dessa 261-pengarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 Tar en kvällsfika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 24 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tekniska problem kan man ta, då det ger stålar i fickan...om man inte är på väg någon annanstans där man hade fått mer stålar än dessa 261-pengarna. Hittat ny maskin nu. Ny avgångstid 1h 50min försenat. Så kommer nog hem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 10 minuter sedan, skrev samet: Hittat ny maskin nu. Ny avgångstid 1h 50min försenat. Så kommer nog hem... Alltid fint att komma hem. Fast en hotellnatt med betalning är aldrig fel. Så säger dom i Pattaya åtminstone. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2019 Dela Inlagd Februari 4, 2019 På G, men det måste få gotta till sig lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 På marknaden på Soi Buakhao. Satan så hett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu