Abercrombie Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 Mellanlandningsöl i Dubai. Det har varit en lite trasslig start på resan. Arlanda och deras ineffektiva avisning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 9 minuter sedan, skrev Stein: Du är ju inte direkt känd för att vara finkänslig. Märks att du aldrig träffat mig eller känner mig speciellt bra, är extremt finkänslig, respektful och diplomatisk. 10 minuter sedan, skrev Stein: Tycker du att det är hedersamt? Nej, det är det verkligen inte, och det var just det som jag frågade om, på ett respektfullt, känsligt och fint sätt. 12 minuter sedan, skrev Stein: Hade karln haft lite stake så hade han kastat soppan i deras ansikte. I en perfekt värld så hade det varit klokt men koppar jobbar i ett stort globalt företag som han själv byggt upp från grunden och hanterar dagligen kunder världen över och med tusentals anställda som han har ansvar för och då måste man ibland se mellan fingrarna, tyvärr. Vad är det mesta du haft ansvar för, dipsåsen på Karlstads Burger King? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 13 minuter sedan, skrev Stein: Hur fan vet du var jag kommer ifrån? Åk hem till wuttan när bojan inte är hemma, han kan kanske berätta? Ingen är hemlig här. Alla lämnar alltid en ledtråd.. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 (ändrad) Hade ju inte tänkt skriva nåt. Men när mammas lilla pojk Bibben, spelar tuff.. så blir jag gråtfärdig av skratt.. Bibben.. hallå!!! Du är och förbli en halvförminskad halvfigur och då är jag snäll. Din attityd kunde inte vara mer opassande. Jag kommer till Götet till våren/sommaren... ska bli kul och träffa dig igen och se om du är lika mesig och snäll som förra gången jag träffade dig.. men förmodar att du är på en liten tripp med mamma igen och kan inte träffas?! Aja, vi får väl se! Stein, ja, vad säger man om det trollet. När jag träffar honom så vet han om att jag vet vem den lilla fega råttan är och ett helt gäng till på MPR som vet vem det är, förutom då dom eminenta modsen på MPR! För till skillnad mot den mesen så vågar jag säga vad jag tycker och tänker om honom mellan fyra ögon istället för att gömma mig bakom ett troll-nick. Men vafan.. finns väl inget häftigare än när 50+ års gubbar utan ett liv spelar häftiga på ett forum! Ohh, ni har verkligen gjort mig arg! R.I.P. MPR. Whoop! Whoop! Ändrades Februari 1, 2019 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 8 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Efter ett liv utan syskon, far eller morföräldrar, kusiner eller andra släktingar........så kommunicerar jag nu plötsligt med flera i Utah som jag är släkt med. Herrens vägar äro outgrundliga. Eller vad säger pastorn @Fritz Söken och i skolen finna! Matteusevangeliet 7:7 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Morgon promenad avklarad..20 grader vid starten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Batteriet i min Cheva lade av efter 2.5 år. Kom tbx nyss efter att ha varit hos vår lokala handlare. Gamla batteriet. Får bli Svensk kvalitet. Snabbt byte. Nytt friskt på plats. Nytt batteri: 3.900 Baht. 300 Baht i retur för det gamla. Totalt: 3.600 Baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Äter Lördags Brunch Chili Körv & en Prins lite Vitlöksmajo 😜 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Sitter på altanen och njuter darlingen städar och tvättar .Nu är hon klar då blir det fånenn och trammsprogram på tv Det är lite mulet idag så det blir nog inte ner till Bechen och lufta kyla ner undreliven I morgon är det nya kläder till Buddha Statyn i trädgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Hur många av er har suttit i den här bussen och ivrigt väntat på avgång? Bell Bus, Suvvan till Pattaya. Enormt med folk på Suvvan, ändå tog det bara en halvtimme från landning tills att jag var ute med resväskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Fikar och äter årets första semla “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Ligger o solat på Las canteras stranden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 9 timmar sedan, skrev Naam jai: Morgon promenad avklarad..20 grader vid starten.. Fint i Obygden 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 12 minuter sedan, skrev kenneth073: Ligger o solat på Las canteras stranden Läs Palmas haha många år sedan 😎 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Frugan är på kalas så det blir en vinylstund nu med en klirr i näven 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 43 minuter sedan, skrev svampen: Läs Palmas haha många år sedan 😎 Går inte jämföra mot förr Prövade efter 25 års thairesor och gillar det mer än thai nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 (ändrad) Skitigt o luktade som i thai .Nu är det renare o finare än i Sverige, trottoarerna blänker det av o luktar gott ,prismässigt dyrare än thai men du får en öl för 15 kr på många ställen Ändrades Februari 2, 2019 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Låter bra. gillar när det luktar gott. hoppas du visar mer bilder framöver. Önskar du dagsfärska Bilder?Eller bilder från 2016[emoji4][emoji6]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Var du där också? missade dig Nä! Men någon som fick sin bild upplagd på Google 2016.Men hoppas på riktiga bilder framöver. Alltid kul med en riktiga rese bilder från medlemmar. Trevlig Resa.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 3 timmar sedan, skrev kenneth073: Ligger o solat på Las canteras stranden Aj Aj! Nu minns jag min första resa dit 1971. Man åkte buss till maspalomasstranden, där jag lyckades somna i solen på fyllan. Jösses så jag såg ut dagen efter. Låg inne på rummet några dygn. Resan gick med Speis i en Caravelle som hade mkt lite benutrymme och fick landa för tankning i Lissabon. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Snus. vispar en sats tobakspulver med 100g havssalt och ca 7 dl varmt vatten i morsans gamla hushållsassistent. ner i en riskokare som har döpts om till Snusfermenterare. på med duk och tyngd och ett badlakan. Sen är det bara o checka termomentern. Jag får upp tempen till ca 85c efter cirka 8 timmar i riskokaren från Jula och kör i 24 timmar på den tempen. när timmarna har tickat klart så har jag i en färdig blandning av fuktbevarare och smaksättare+ vatten och hushållssoda ( natriumkarbonat ) och kör i hushållsassistenten igen. Ner i bunken för kylning i ca 10 dagar. Efter kylning ser det ut så här i bunken. Jag drar runt med assistenten igen samtidigt som jag drar i mig lukten av färdigt snus. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Stökar i köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Önskar du dagsfärska Bilder? Eller bilder från 2016 Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Woaw! Är det ett troll menar du? Kunde jag aaaaaaaldrig ana! Undra om det kan vara samma troll som är Stein? Doh! Måste säga att trollen på MPR är överlägset det sämsta jag nånsin stött på.... noll i kreativitet, pinsamt och skämmigt dåliga. Ändrades Februari 2, 2019 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 Just nu trubadur..... Och...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 .... och öl. Samt något raketbränsle.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu