JohanB Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Floddeltat i Khlung, utanför Chantabury. Sämsta vakthunden........ Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 ..väntar på att fru och barn ska vakna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Vart i Pattaya på morgonen köpt buss biljetter till Suvarnapom sen blir Sky train in till Nada Las Vegas Hotel Väldigt billigt och bra nära till Ambasaden Darlingen trodde ju hon kan mer om Chonburi än mig ringe de jävla minibussarna Nej sa jag med skarp röst Jag betalar inte 1000bath när jag kan åka flak taxin för 40 bath Hon är vattuman och envis men hon fick ge sig Pattarna är jag expert på Nåväl nu är vi tillbaka i Fiske byn och ligger på gratis bechen på bast mattan Jag har en Chang och lite chips mår som en prins idag är det söndag och då är bechen full men vi hittade ett hål På Bechen Fan hon är den bästa dam jag någonsin har hafft en riktig Thai dam vi bor i exets hus och hon tar hand om Jai städar ( huset lagar mat till henne det gjorde alldrig exet ) jag får innte ens ta tallriken till disk bänken efter jag ätit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanB Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Nån som känner för att lägga en kabel? Assumption is the mother of all fuck-ups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 8 timmar sedan, skrev Bibben: Regnbågsfärgade skosnören, tufft. Wow, mammas lilla pojk tillbaks! Till skillnad mot dig så knyter jag mina regnbågsfärgade skosnören själv och jag betalar mina skor själv. Nåt mer du hade på hjärtat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 (ändrad) Tar på mig arbetskläder. Ska sätta två värmepumpar hos en "kompis" Det går snabbt att få ihop Cash till sommarens semester nu när det är kallt. 😁 Ändrades Januari 27, 2019 av BanFang Autospell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Vackra anletsdrag och intressant djup blick.... .... ja du ser inte så tokig ut du heller @clion Sköt om dig och henne och ha en fortsatt trevlig vistelse i Thailand / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 3 timmar sedan, skrev clion: Vart i Pattaya på morgonen köpt buss biljetter till Suvarnapom sen blir Sky train in till Nada Las Vegas Hotel Väldigt billigt och bra nära till Ambasaden Darlingen trodde ju hon kan mer om Chonburi än mig ringe de jävla minibussarna Nej sa jag med skarp röst Jag betalar inte 1000bath när jag kan åka flak taxin för 40 bath Hon är vattuman och envis men hon fick ge sig Pattarna är jag expert på Nåväl nu är vi tillbaka i Fiske byn och ligger på gratis bechen på bast mattan Jag har en Chang och lite chips mår som en prins idag är det söndag och då är bechen full men vi hittade ett hål På Bechen Fan hon är den bästa dam jag någonsin har hafft en riktig Thai dam vi bor i exets hus och hon tar hand om Jai städar ( huset lagar mat till henne det gjorde alldrig exet ) jag får innte ens ta tallriken till disk bänken efter jag ätit Så gör en riktig Boss, bra jobbat Bossen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Tar en paus och en fika under en långpromenad i det vackra vintervädret Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 12 minuter sedan, skrev Tallviking: Tar en paus och en fika under en långpromenad i det vackra vintervädret Ser gott ut bea till kakan😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 3 timmar sedan, skrev nissehult_13: Ser gott ut bea till kakan😁 Självklart ! Ett måste ju. Och bara pulverversion duger ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Söndagspyssel i köket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Kollar på semlorna från bagarjanne.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 Nu är det mycket på gång........😉 Kokosgrädde å en jäkla massa rödcurrypasta.....😋 Und ausgeputtren........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 27, 2019 Dela Inlagd Januari 27, 2019 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Nu är det mycket på gång........😉 Kokosgrädde å en jäkla massa rödcurrypasta.....😋 Und ausgeputtren........... Högrev Crossover är jag i rätt region? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 30 minuter sedan, skrev koppar55: Inser att det är bättre att ignorera än att lämna ett trevligt forum. Laddar upp för en lång dags testning på Aeroworks Laemchabang. Imorgon samma sak innan det är dags för ett kort Sverigebesök. TG960 så om någon är på väg hem och känner för att lounga är det bara att höra av sig. Tyvärr inte så trevlig hemresa då det är begravning för en nära släkting. Bra beslut vi får alla lite hugg ibland men det är bara att skita i, tycker om dina inlägg. Tråkigt att höra att det är begravning som gör att du besöker Svedala. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 Tråkigt när en som jag blottar sig och skriver om just de man tänker i det ögonblicket jag gör de själv flera gånger Speciellt om jag fått i mig nåt starkt då blir jag prat skoj Och det slår tillbaka både sant men för det mesta fel Nåväl i morgon drar vi till Bangkok och Nada Las Vegas Hotel 1403 bath för 3 nätter och 500 Meyer från sky train 500 meter ligger Takatän som stjp hade en träff för några veckor sen det blir nog ett besök lite senare på kvällen den här gången Sen olika ärenden i morgon Vi har inte bestämt om det blir Ubon efter eller Bangsale som käringa sa när hon sket i vallabadet Nåväl vi ligger och fläktar undreliven på bechen i Bangsale just nu med lite Chang och chips Wifi boxen som vi har med oss här är dålig uppkoppling vi får skaffa ett nytt sim kort nära Hotellet där vi köpte den De bilderna jag laddat upp var på 2.8 mb Den tredje bilden var på 5.2 och tar evigheter så den skippar jag den visade bara att idag var det nästan folktomt på bechen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 9 timmar sedan, skrev Odin: Högrev Crossover är jag i rätt region? Karré Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Tråkigt när en som jag blottar sig och skriver om just de man tänker i det ögonblicket jag gör de själv flera gånger Speciellt om jag fått i mig nåt starkt då blir jag prat skoj Och det slår tillbaka både sant men för det mesta fel Nåväl i morgon drar vi till Bangkok och Nada Las Vegas Hotel 1403 bath för 3 nätter och 500 Meyer från sky train 500 meter ligger Takatän som stjp hade en träff för några veckor sen det blir nog ett besök lite senare på kvällen den här gången Sen olika ärenden i morgon Vi har inte bestämt om det blir Ubon efter eller Bangsale som käringa sa när hon sket i vallabadet Nåväl vi ligger och fläktar undreliven på bechen i Bangsale just nu med lite Chang och chips Wifi boxen som vi har med oss här är dålig uppkoppling vi får skaffa ett nytt sim kort nära Hotellet där vi köpte den De bilderna jag laddat upp var på 2.8 mb Den tredje bilden var på 5.2 och tar evigheter så den skippar jag den visade bara att idag var det nästan folktomt på bechen Kul du har en bra semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 6 timmar sedan, skrev nissehult_13: Bra beslut vi får alla lite hugg ibland men det är bara att skita i, tycker om dina inlägg. Tråkigt att höra att det är begravning som gör att du besöker Svedala. Jag håller med till 100%! Koppar kan ha en dålig dag åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Karré John le? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 Bevittnar dagens action på byn någon som trillat i ån som de fiska upp snabbt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Bevittnar dagens action på byn någon som trillat i ån som de fiska upp snabbt Enis James Bonds nya film?😎 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 Fel årstid.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 28, 2019 Dela Inlagd Januari 28, 2019 7 minuter sedan, skrev ellim63: Fel årstid.. Bra där!! Ös på med mera vinterbilder, det värmer gött att se. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu