Guest wUThai Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 Mr King-Breezer, vem köpte du Beefeater åt? Inte åt dig själv förstår jag. Whoop! Ja, jävla! Om du nu ska trolla så gör det lite smart. Inte svårt att räkna ut vem du är! Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 2 timmar sedan, skrev audirs2: Vad är det för deg till detta? Kokt potatis och vetemjöl. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Stein: Mr King-Breezer, vem köpte du Beefeater åt? Inte åt dig själv förstår jag. Whoop! Ändrades Januari 22, 2019 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 Idag var vi på Koh larn utanför Pattarna och vi var på Monke Beach Nu är vi tillbaka i Bangsale hon har ärenden och fixa själv slappar jag med musik på PC en Den här damen från Canada är eller var Jag var ju i Las Vegas för några år sen och då var hon uppbokad flera år https://youtu.be/cgFLdewM1ys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 Roddar middag, idag har junior beställt pannbiff med lök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 Tar mig en fika nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 1 timme sedan, skrev Stein: Frågan kvarstår dock min bästa Kingen, vem köpte du Beefeater åt? Whoop! Stoneys? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Stoneys? Blanda inte in mig. Om nån tror att jag har 2 nick så ber jag p3 .chang eller nån annan kolla att så inte är fallet.Och bekräfta detta offentligt här tex. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 Precis nyss, skrev Stoneys: Blanda inte in mig. Om nån tror att jag har 2 nick så ber jag p3 .chang eller nån annan kolla att så inte är fallet.Och bekräfta detta offentligt här tex. JUST nu sitter jag i Lund och surfar med jobb mobil. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 7 minuter sedan, skrev Stoneys: Blanda inte in mig. Om nån tror att jag har 2 nick så ber jag p3 .chang eller nån annan kolla att så inte är fallet.Och bekräfta detta offentligt här tex. Nä..... inget om två nick, gjorde mig bara grön och funderade om whuttan köpte gin till dig Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 22, 2019 Dela Inlagd Januari 22, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Nä..... inget om två nick, gjorde mig bara grön och funderade om whuttan köpte gin till dig 😉 tror jag inte . Dricker inte gin om jag bara så hade det på en öde ö där l. Chang är det som gäller. Go tur till Thailand. 😊 Ändrades Januari 22, 2019 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Nyss landat i Kiruna. -16° Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Bus too BKK Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 22 timmar sedan, skrev Tong jai: Tar mig en fika nu. Nähä,,,,,,? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 Pustar ut med en soda på Paradise Beach bar i Rawai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 23, 2019 Dela Inlagd Januari 23, 2019 7 timmar sedan, skrev rolba: Pustar ut med en soda på Paradise Beach bar i Rawai Det är otroligt vad gott det är med en Soda i Thailand. Är det värmen som gör det? Eller kolsyran? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Kylig morgon i Surin..16 grader .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Lunch just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 En gofika medans jag beundrar den vackra utsikten 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 57 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En gofika medans jag beundrar den vackra utsikten 😀 Nu får du Wangfjong på dig!😎 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Blickar ut över gruvan från Loussa. Småljummet ute runt -23. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Tycker synd om mig själv. Har en träningsvärk som gör så jag knappt kan jobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 14 timmar sedan, skrev Abercrombie: Det är otroligt vad gott det är med en Soda i Thailand. Är det värmen som gör det? Eller kolsyran? Kanske både och. Jag är jäkligt dålig på att dricka vatten men soda går lite bättre. Helst Rock sodan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 Drar en stenbords Pilsner och lite Salta jordnötter hos Frugans kusin 🍻 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2019 Dela Inlagd Januari 24, 2019 1 timme sedan, skrev svampen: Drar en stenbords Pilsner och lite Salta jordnötter hos Frugans kusin 🍻 Det e höjdar takter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu