B747 Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 23 minuter sedan, skrev Enis: Du och @ellim63...alltså .... han brukar använda salladskålen 🤣 /Enis He he.Gumman brukar säga hundskålen för att jävlas med mig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 47 minuter sedan, skrev B747: He he.Gumman brukar säga hundskålen för att jävlas med mig. Vadå jävlas? Hon vet ju vilken fyllhund du är och därför serverar hon väl dig på detta vis. Don efter person du vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Begrundar vad lite snö kan göra med stockholmstrafiken... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 12 timmar sedan, skrev samet: Begrundar vad lite snö kan göra med stockholmstrafiken... Men de har feministisk snöröjning i Sthlm, så det ordnar sig snart........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 (ändrad) Frugan och Jag på väg till Svärmor 💕 Idag var det storstädning av lobby 4 stycken glada lokalvårdare sen har dom sprutat för D Mygg på gård och pool 😷 Ändrades Januari 17, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Påväg norrut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 16 minuter sedan, skrev samet: Påväg norrut... Välkommen till Gävle 😀 säg till om du vill och har möjlighet att luncha Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 49 minuter sedan, skrev Enis: Välkommen till Gävle 😀 säg till om du vill och har möjlighet att luncha Enis Kundbesök i Skutskär. Tyvärr ingen tid idag. Direkt tillbaka till Stockholm för möte på HK under eftermiddagen. Men det blir fler besök här under våren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Happy ☺ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 14 timmar sedan, skrev B747: Äter gummans pastasallad ur hundskålen,det gör jag gärna då ingen normal tallrik är stor nog. Skickat från min iPhone med Tapatalk Matvrak 2,0!😆 E dä nå snö då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Förbereder dagens lunch “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Försöker mig på stekarliv inspirerad av @M33. På club sky lounge hotell Solitaire. 2 timmar gratis drinkar och tilltugg så det gäller att ha bra tempo. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Och jag tar en Fulwirre Ho Ho Stekare 😅 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 Två gånger på samma vecka, en dålig vana eller... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 5 timmar sedan, skrev Enis: Välkommen till Gävle 😀 säg till om du vill och har möjlighet att luncha Enis 4 timmar sedan, skrev samet: Kundbesök i Skutskär. Tyvärr ingen tid idag. Direkt tillbaka till Stockholm för möte på HK under eftermiddagen. Men det blir fler besök här under våren. Blir det lunch i Gävle i slutet av april eller senare så är jag intresserad av att deltaga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 17, 2019 Dela Inlagd Januari 17, 2019 7 timmar sedan, skrev audirs2: Matvrak 2,0!😆 E dä nå snö då? 3,5 meter och minus 48.Huuva PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Pitstop i grannbyn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Precis bokat hotell & bussbiljetter imorgon bär det av till Chiang Mai med Frugan 💕 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 1 timme sedan, skrev svampen: Precis bokat hotell & bussbiljetter imorgon bär det av till Chiang Mai med Frugan 💕 Där bodde vi 2004 tror jag det var “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 32 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Där bodde vi 2004 tror jag det var Oki Virgin ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Ordning och reda fisk på fredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 Varit på tre Willys så @Kötthandlarn får lite lön enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: Varit på tre Willys så @Kötthandlarn får lite lön enis BTT varning där 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 1 hour ago, Kenneth4618 said: BTT varning där 😀 Beiruts Trust Traitor nyttjar val enbart von Lidls slaktare och tipsare om frys skadade billiga rakor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 18, 2019 Dela Inlagd Januari 18, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Varit på tre Willys så @Kötthandlarn får lite lön enis Förhoppningsvis får man råd till hyran nästa månad också............ Grym kampanj....... Prognos över hela Sverige: 15000 kg....... Utfall: 46000 kg....... Kul att folk köper karré trots att det inte är grillsäsong .......... Tack för att jag får råd att bo kvar ett tag till i Nueva é Götlabörga.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu