Guest Fredman Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 3 timmar sedan, skrev steffegw: Med små resurser aldrig svikande mod Stred vi alla kurser för vår fädernesjord 22:e november tågade trupperna in i Narva kanonerna dundrade på murarna till en seger salut många av våra män men många av våra män har fallit tills slut har fallit till slut https://www.letssingit.com/karolinerna-lyrics-november-år-1700-n8dbzs3 LetsSingIt - The Internet Lyrics Database Med små resurser aldrig svikande mod Stred vi alla kurser för vår fädernesjord 22:e november tågade trupperna in i Narva kanonerna dundrade på murarna till en seger salut många av våra män men många av våra män har fallit tills slut har fallit till slut https://www.letssingit.com/karolinerna-lyrics-november-år-1700-n8dbzs3 LetsSingIt - The Internet Lyrics Database Jag är ledsen men platsen som forumets förvirrade fyllskalle som lägger in musik i var och varannan tråd är redan tillsatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Prutt Prutt Go Natt 🌛 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Pinkar och det svider som tusan. Undrar vad det kan vara?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Precis nyss, skrev BanFang: Pinkar och det svider som tusan. Undrar vad det kan vara?? Flugor i trumpeten = gonorre kanske eller någon slags urinvägsinfektion. Gå till farbror doktorn och släng fram gurkan så vet doktorn.Been there done that. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Sitter i väntrummet nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Nu tillbaka till läkare efter att röntgen är avklarad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 (ändrad) Citat Jag ska lägga ut bilder på mina nya vänner sen. först måste jag blurra någon. Som kanske är med på bilderna det blev inte så många nya vänner. Ca 25-30 Jag reste med Thomas K#k Premuimklass. Det var inte bra. Ändrades Januari 14, 2019 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Sitter på Rawai Beach och väntar på storfiskarn. Men det blir väl korv till middag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 ALLOY Mac Mac 😜 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Gamenight så nu blir det bira. Vann precis min single. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 4 timmar sedan, skrev rolba: Vann precis min single. Ja men det är ju inte du.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 7 timmar sedan, skrev Enis: Ja men det är ju inte du.... /Enis Det kan gå snabbare än man tror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 Så var man på väg hem.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 (ändrad) Eftm ☕ & lite Creme Brulee Mums ☺ Ändrades Januari 15, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 Käkar stuvade makaroner och falukorv just nu på den Thailändska landsbygden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 uri geller was here enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 15, 2019 Dela Inlagd Januari 15, 2019 Ingen bild men vi har -18 ute nu, vindstilla, halvmåne. Hadde det varit fullmåne skulle jag tagit skidorna och åkt ut i skogen Det är skit skönt, Men om två veck blir det hem till Thai också skitbra, mycke att göra där, laga, laga, laga och fixa till nåt nytt min Taxi cykel, blir skoj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 (ändrad) Nu har jag varit i Göteborg i 18 timmar... så var det dags igen... Snabb frukost... Seatblock och nödutgång... Ändrades Januari 16, 2019 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Bjudit kidsen på ”dagens” lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Beergarden. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Begrundar vad lite snö kan göra med stockholmstrafiken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Just nu - 22 kommer nog att sjunka till 25 - 30 inatt så har eldat både i spisen i köket och kaminen i rummet. Ställer kl på 03:00 så jag kan elda så min fru får varmt när hon kliver upp 05;00 för att duscha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 Äter gummans pastasallad ur hundskålen,det gör jag gärna då ingen normal tallrik är stor nog.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 6 minuter sedan, skrev B747: Äter gummans pastasallad ur hundskålen,det gör jag gärna då ingen normal tallrik är stor nog. Skickat från min iPhone med Tapatalk Du och @ellim63...alltså .... han brukar använda salladskålen 🤣 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 16, 2019 Dela Inlagd Januari 16, 2019 22 minuter sedan, skrev Enis: Du och @ellim63...alltså .... han brukar använda salladskålen 🤣 /Enis Tror du inte dom är kroppsbyggare, bygga upp kroppen från mitten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu