MickeN Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Vågar mig på en Ludwig idag, blev påkörd på jobbet igår flög raklång på golvet. Rejäl lårkaka på höger ben och hade armen under mig så revbenen fick sig en smäll. Mest orolig för höftprotesen men jag tror den klarade sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Incheckad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Vågar mig på en Ludwig idag, blev påkörd på jobbet igår flög raklång på golvet. Rejäl lårkaka på höger ben och hade armen under mig så revbenen fick sig en smäll. Mest orolig för höftprotesen men jag tror den klarade sig. Bra att du inte bröt något.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 5 timmar sedan, skrev samet: Vaknar till liv vid poolen... Ja en pool skulle man haft i dag , Blev sängen till kl 16 i dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Lördagsnöje wirre, tvätt och fotboll enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Incheckad! Sunkhotell??........ Var?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 20 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Sunkhotell??........ Var?...... Mja ganska okay. Quality Nacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Mja ganska okay. Quality Nacka. Är det kompisen eller du som är besvärlig. 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Konstaterar i hissen att tidningsbudet inte jobbar med de s.k. "lätta jobben"..😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Konstaterar i hissen att tidningsbudet inte jobbar med de s.k. "lätta jobben"..😉 Kanske det skall stå på jalla jalla språket? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 44 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Mja ganska okay. Quality Nacka. Jag bara undrade p.g.a. att det såg ut som ett migrationsförvar genom fönstret........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 På G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Sitter å botaniserar över den 80-tals punken jag lyssnade på mycket under den tiden det begav sig.......... Asta Kask, Attentat, KSMB m.m. Å så dök denna upp....... Ha ha ha ha, varken bandnamn eller text hade funkat så bra idag............ Bara texten hade startat ett mindre jihadd........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Sitter precis som Köttis och lyssna på gammal nostalgi musik.. Hade en period där jag lyssnade extremt mycket på hiphop, framför allt då underground hiphop.Enda svenska bra hiphop bandet är från Götet. Riktigt bra! Coolt att dom lånat musiken från min favorit Kool Keith, mannen med 100 olika namn! [emoji3]MBMA. Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Sitter å botaniserar över den 80-tals punken jag lyssnade på mycket under den tiden det begav sig.......... Asta Kask, Attentat, KSMB m.m. Å så dök denna upp....... Ha ha ha ha, varken bandnamn eller text hade funkat så bra idag............ Bara texten hade startat ett mindre jihadd........... Haha.Du har känsla och humor min gode köttis. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 22 minuter sedan, skrev wUThai: Sitter precis som Köttis och lyssna på gammal nostalgi musik.. Hade en period där jag lyssnade extremt mycket på hiphop, framför allt då underground hiphop. Enda svenska bra hiphop bandet är från Götet. Riktigt bra! Coolt att dom lånat musiken från min favorit Kool Keith, mannen med 100 olika namn! MBMA. Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk Skärp dig för helvete. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 6 minuter sedan, skrev B747: Skärp dig för helvete. Vad i hela helvete! Detta kanske är mer passande då?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Precis nyss, skrev wUThai: Vad i hela helvete! Detta kanske är mer passande då?! Now we talking..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Arbetar... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Morgonköppen ☕ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 (ändrad) Ja Nu är det Full Rulle i sviten ⚽ Morgonpigga Barnbarn 💕 Tycker synd om Mig själv Ha Ha Ändrades Januari 13, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 En sväng till Marknaden i Sattahip för fixa lite middag[emoji39]Och lite som skall med hem.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Frun vrålade denna söndagskväll: Vill ha pannkakor! Som den toffelhjälte man är. Bara fixa! Blev pannkakor med vispad grädde och sylt! Smethelvetet! Blir nog bra.... Bra gräddade! Som vi säger i Borås.....snygg hög! Nu vispa grädde. Hoppas frun blir nöjd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Hoppsan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 Steker lite kycklingtuttar..... För bröst får man väl inte säga längre..😁 Kommer väl ingå i ngn vegansallad under veckan........😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu