MickeN Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Här snackar vi p-böter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Snacktime.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Precis hämtat mina nya flyg lurar, får se hur länge jag får ha dem innan junior råkar låna dom permanent. Har haft samma model tidigare, helt ok rese lurar, hyfsat pris nu också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Sitter på Landvetter och har chek at in Givitsvis så köper jag en sexig packa 33or på taxfri för 56 kronor och kollar på di vidriga barerna .som häckar på flyg platsen de tar ifrån 76 kronor och nästa tar 96 för en 50 centiliter jag köpte en.6 pack carksberg för 56 kronor nu är jag på.väg till. Paradiset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Du får inte öppna taxfree påsen där. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 17 minuter sedan, skrev Stoneys: Du får inte öppna taxfree påsen där. 😀 Skiter väl Negerkungen i Ho Ho 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 9 timmar sedan, skrev Stoneys: Du får inte öppna taxfree påsen där. 😀 Ha Ha tror du är nybörjare köpte et se pack och har drift i mig de 33 orna Får se om jag kan köpa ett nytt se pack Nu sitter jag på planet till Arlanda Hopas bara det inte är snö storm där nu Nu blir det spännande på Arlanda och tax fri om jag får fixat ett nytt se pack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 6 timmar sedan, skrev Nilsson68: Drog ut på incheckningen 30 min. Men inga problem. De var så snälla så Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Vad heter det stället? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 30 minuter sedan, skrev clion: Ha Ha tror du är nybörjare köpte et se pack och har drift i mig de 33 orna Får se om jag kan köpa ett nytt se pack Nu sitter jag på planet till Arlanda Hopas bara det inte är snö storm där nu Nu blir det spännande på Arlanda och tax fri om jag får fixat ett nytt se pack Akta dig du som är proffs så du inte kommer med vidare. Men klart 2 st sex pack är inget för dig med din rese rutin. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Akta dig du som är proffs så du inte kommer med vidare. Men klart 2 st sex pack är inget för dig med din rese rutin. En veteran som clirre har nog lärt sig ett och annat knep, som detta typ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Förbannade telefoner som skriver som de behagar 😡 Android?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Vad heter det stället? Är väl Hilton eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 2 minuter sedan, skrev ellim63: Är väl Hilton eller? Ahhh......jag har ingen aning, men såg väldans trevligt ut med balkongen, balkonger med utsikt är kanon... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 11 timmar sedan, skrev thomas001: Det är uppskattat! Tror inte det är många här inne som vet vad kiligt betyder!!! Måste vara någon Vasa dialekt!😆🇫🇮 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Köks Hora idag 💤Kokar Plugg & Lagt in lite Ättiksgurka 😜 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Softar i loungen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Ahhh......jag har ingen aning, men såg väldans trevligt ut med balkongen, balkonger med utsikt är kanon...Stämmer bra. Hilton[emoji106]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Precis nyss, skrev Nilsson68: Stämmer bra. Hilton Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Ligger över oss Norwegianresenärers prisklass 55555 Men så väldans trevligt ut. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 18 timmar sedan, skrev clion: Ha Ha tror du är nybörjare köpte et se pack och har drift i mig de 33 orna Får se om jag kan köpa ett nytt se pack Nu sitter jag på planet till Arlanda Hopas bara det inte är snö storm där nu Nu blir det spännande på Arlanda och tax fri om jag får fixat ett nytt se pack Hur gick bytet på Arlanda clion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 1 minut sedan, skrev Knasen: Hur gick bytet på Arlanda clion? Gissar att du kan gå ut i publikt utrymme och fråga han...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Gissar att du kan gå ut i publikt utrymme och fråga han...... Man blir tyvärr orolig för det när han bälgar i sig taxfree-öl redan på Landvetter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 42 minuter sedan, skrev Knasen: Man blir tyvärr orolig för det när han bälgar i sig taxfree-öl redan på Landvetter Och planerade redan för nästa öl på Arlanda 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Tur man har råd att åka taxi till Pattaya. Mr T tar mig dit. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Sitter i Loungen. Medans dagskiftet avslutar med lite övningar. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 @Nilsson68 skulle du vid tillfälle kunna ta ett kort från din balkong mot Walking Street? Skulle vara intressant att se hur strandrenoveringen går till sedd snett uppifrån där du befinner dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu