svampen Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 (ändrad) Bönpallen med Son o lillflickan på väg hem från Nightmarket försäljning slut för ikväll vart ett par nya Skol Ryggissar till Barnbarna 👀nu Fotboll Thailand-Indien vilken Kanon Matcccchhhh Ha Ha har inte sätt sämre sen jag var på Ullevi sist 555 "Go Gubbe " ⚽🏆👍 Ändrades Januari 6, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 (ändrad) Steker världens bästa bacon........... Varför????........ För att jag kan, samt att datumet började ticka i frysen......... Egentligen är jag ute efter baconfettet som jag skall pensla mina kalventrecoter med........... Ändrades Januari 6, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 6, 2019 Dela Inlagd Januari 6, 2019 Donar sta i köket ungnsbakad spetskål med brynt smör och rostade hasselnötter till det torskrygg med en champagnesås enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Känner mej lite sliten,Leo o jag vilar lite vid poolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Inte ofta man ser drag på bilarna i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Äter frukost med brådskan i ryggen, första dagen på jobbet efter nästan 3 veckors vila. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Tittar på macken, dom är bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Väntar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 14 minuter sedan, skrev ellim63: Väntar.. Inget allvarligt hoppas jag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 15 minuter sedan, skrev Stoneys: Inget allvarligt hoppas jag. Nej då, frugan tränar i varm bassäng för sina problem i axlar och nacken och jag agerar färdtjänst när jag kan.. Tack för omtanken! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev MickeN: Tittar på macken, dom är bäst. Ha ha ha ha ha, tittade på den också igår och sändningen verkade haft ordentligt genomslag....... Noterade att flera i publiken hade en "Roy-keps" på sig, så jag blev lite nyfiken om sådana verkligen fanns att köpa........ Hittade deras egen hemsida och visst hade det slagit igenom........ Ändrades Januari 7, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 7, 2019 Dela Inlagd Januari 7, 2019 Inte ofta man ser drag på bilarna i Thailand Snyggt... Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Fram med väskan! Dags för liten tripp till Byn[emoji41]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 (ändrad) Bokat klart för helgens Weekend trip till Jomtien vart detta Svit uteplats Poolside får väl recensera och göra WC check på plats 😎 Ska väl träffa Huśsegubben o Lynn sen är Nerike med polare på ingång till Helgen kan bli kul 🍻 Ändrades Januari 8, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Ute på tur när man såg denna döda filur. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 begrundar ev intågande snösmocka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Sitter på Klangen.Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Mumsar sist biten av skinkan. Är saknad redan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Gör ingenting,ätit o druckit,är nöjd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 1 timme sedan, skrev thomas001: Mumsar sist biten av skinkan. Är saknad redan! Sååååååå Kiiiiiiiiligt !!! Tur du har riktiga vänner som förser dig med dessa delikatesser !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Just now, schmar said: Sååååååå Kiiiiiiiiligt !!! Tur du har riktiga vänner som förser dig med dessa delikatesser !!!! Det är uppskattat! Tror inte det är många här inne som vet vad kiligt betyder!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Drog ut på incheckningen 30 min.Men inga problem. De var så snälla så[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 (ändrad) Höll mig borta från El Stockholmo på grund av vädret. Kollar just nu på en raketforskare som får böter då han parkerat på ett övergångsställe vid en skola. Skadeglädje är den enda sanna glädjen 😃 Ändrades Januari 8, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 Höll mig borta från El Stockholmo på grund av vädret. Kollar just nu på en racketforskare som får böter då han parkerat på ett övergångsställe vid en skola. Skadeglädje är den enda sanna glädjen [emoji2] Racketforskare hehe Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2019 Dela Inlagd Januari 8, 2019 5 minuter sedan, skrev Peolito: Racketforskare hehe Skickat från min iPhone med Tapatalk Förbannade telefoner som skriver som de behagar 😡 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu